Vitajte na našom blogu

Blogy o SEO

ČÍTAŤ NÁŠ BLOG

Zrýchlenie webu

Sila rýchlosti stránky: Praktické tipy na zrýchlenie vášho webu

SEO rychlost strankyAko bežní používatelia internetu všetci chceme, aby sa to, čo hľadáme, objavilo okamžite. Preto spoločnosť Google v roku 2010 vydala algoritmus PageRank, vďaka ktorému bola rýchlosť webových stránok a stránok pre indexové prehľadávače vysoko hodnotiacim faktorom pri hodnotení stránok pre výsledky vyhľadávacieho nástroja. Read more

Propagácia blogu a rozširovanie publika

Propagujte svoj blog: 6 tipov, ako rozšíriť svoje publikum

Propagacia blogu a rozsirenie publika

Ak píšete príspevky pre svoj blog, chcete publikum. Nikto nechce vystupovať v prázdnej miestnosti! Získanie dobrého umiestnenia vo vyhľadávačoch tým, že urobíte svoje SEO bezchybne, samozrejme pomôže. Ale môžete urobiť viac! V tomto príspevku vám dáme veľa tipov na blogový marketing, aby ste zaistili, že vaše publikum bude rásť! Read more

Výskumný panel vášho podnikania časť 1.

Výskumný panel pre vaše podnikanie časť 1.

SEO vyskumny panel

Aké výhody má výskumný panel pre vaše podnikanie? A aké sú rozdiely v porovnaní s inými typmi výskumu? Stručne povedané, výskumný panel vám môže poskytnúť hlbšie informácie o publiku a je najcennejšie, ak ho skombinujete s inými typmi prieskumu používateľov. Tu vám povieme, aké informácie môžete získať z výskumného panelu a ako ho nastaviť. Read more

Značka a stratégia kľúčových slov

Kde vaša značka spĺňa stratégiu kľúčových slov

kde vasa znacka splna strategiu klucovych slov

Aký je rozdiel medzi vašou značkou a kľúčovými slovami? Používate oboje efektívne? Samozrejme, že chcete nájsť svoju značku. Vaša značka je preto jedným z vašich kľúčových slov. Nemalo by to byť vaše jediné kľúčové slovo a nemali by ste mať veľa kľúčových fráz, ale žiadnu značku. Za kľúčovými slovami, ktoré vyberiete, by mala existovať stratégia kľúčových slov a vaša značka v tom môže zohrávať úlohu. Pozrime sa na vzťah medzi brandingom a stratégiou kľúčových slov! Read more

Cielené reklamy bez kľúčových slov?

Štyri spôsoby zacielenia reklám na stránkach Google, ktoré neobsahujú kľúčové slová

cielova reklama bez klucovych slov

Google je synonymom pre vyhľadávanie, inzerenti Google však majú k dispozícii veľa rôznych typov reklám, ktoré vôbec nevyžadujú zacielenie na kľúčové slová.

Reklamy Google môžu byť v skutočnosti obzvlášť účinným nástrojom pre obchodníkov, ktorí chcú testovať rôzne typy digitálnych reklám bez zložitosti správy viacerých vydavateľov. Aj keď Google nie je celkom komplexným miestom pre všetku digitálnu reklamu, blíži sa k tomu. Read more

Synonymá a súvisiace kľúčové slová

Súvisiace kľúčové slová, synonymá a prečo ich používať

SEO súvisiace kľúčové slová a synonymá

SEO obľubuje kľúčové slová. To sú slová, ktoré ľudia hľadajú na internete. Slová, vďaka ktorým sú vaše príspevky a stránky hodnotené. Na nájdenie dokonalého kľúčového slova na optimalizáciu vášho článku je potrebné tomu venovať veľké úsilie. Prečo by ste preto toto kľúčové slovo nemali opakovane používať? Prečo by ste mali používať synonymá a súvisiace kľúčové slová? Pomôže to zlepšiť vaše hodnotenie? Vlastne: Áno! Ako v skutočnosti: použitie synoným a súvisiacich kľúčových slov je správnym spôsobom ako si pomôcť pri hodnotení. V tomto príspevku vysvetlíme prečo. Read more

Správne odstránenie stránky

Ako správne odstrániť stránku z vášho webu

Správne odstránenie obsahu

Kedykoľvek zo svojej stránky odstránite podstránku (alebo príspevok), odstránite tiež jednu alebo viac webových adries. Táto stará adresa URL pri návšteve zvyčajne vráti chybu 404 nenájdená, čo nie je pre spoločnosť Google alebo vašich používateľov najlepšie. To asi nechcete aby sa stalo. Túto odstránenú stránku by ste mohli presmerovať na inú stránku, alebo možno ak skutočne chcete, aby sa obsah odstránil bolo by lepšie zobraziť záhlavie 410. Tento príspevok vysvetľuje možnosti, ktoré máte a ako ich implementovať. Read more

6 tipov pre plánovanie obsahu

Plánovanie obsahu pre (rastúci) blog: 6 ľahko použiteľných tipov

SEO planovanie obsahu pre rastuci blogUdržiavanie blogu je o viac ako len písanie veľa blogov. Mali by ste vytvoriť stratégiu a naplánovať svoj obsah – najmä ak píšete s viacerými autormi. Mali by ste tiež komunikovať s publikom a reagovať na ich pripomienky. V tomto príspevku vám vysvetlíme dôležitosť plánovania obsahu a poskytneme niekoľko praktických tipov, ako plánovať vaše príspevky v blogu – bez námahy! Read more