Vitajte na našom blogu

Blogy o SEO

ČÍTAŤ NÁŠ BLOG

Vždy nový skvelý obsah 1. časť

Stály prísun nových nápadov na obsah bez vyhorenia 1. časť

seo vzdy novy skvely obsahVždy je viac obsahu na písanie.

Niekedy to môže byť povzbudzujúce, dokonca vzrušujúce. Máš dostatok priestoru pre všetky svoje nápady a nespočetné množstvo príležitostí na spoluprácu s potenciálnymi zákazníkmi a na vybudovanie silnejšieho vzťahu s existujúcimi.

Ale produkovanie konštantného prúdu obsahu môže byť vyčerpávajúce. Read more

Hodnotiace faktory 2. časť

Otázky o hodnotiacich faktoroch 2. časť

SEO otazky o hodnotiacich faktorochĽudia stále hovoria o hodnotiacich faktoroch. Tajné prísady do magického algoritmu spoločnosti Google. Ak ich poznáte a hľadáte spôsob, ako tieto faktory zlepšiť, ste na dobrej ceste k vytúženému miestu číslo jedna – alebo aspoň to si ľudia myslia. Všeobecne platí, že naháňať všetky tieto jednotlivé hodnotiace faktorov nie je dobrá taktika. Zameranie sa na budovanie najlepších stránok je. Read more

Hodnotiace faktory 1. časť

Otázky o hodnotiacich faktoroch 1. časť

SEO otazky o hodnotiacich faktorochĽudia stále hovoria o hodnotiacich faktoroch. Tajné prísady do magického algoritmu spoločnosti Google. Ak ich poznáte a hľadáte spôsob, ako tieto faktory zlepšiť, ste na dobrej ceste k vytúženému miestu číslo jedna – alebo aspoň to si ľudia myslia. Všeobecne platí, že naháňať všetky tieto jednotlivé hodnotiace faktorov nie je dobrá taktika. Zameranie sa na budovanie najlepších stránok je. Read more

Zákaznícka podpora PPC?

Zákaznícka podpora PPC pre menšie podniky

SEO zakaznicka podpora PPCSpotrebiteľ potrebuje nájsť správny produkt, službu alebo obchod pre svoje potreby. Zoberie svoj telefón, skočí k svojmu notebooku, alebo len povie: Hej Siri alebo Hey Google. Výsledky vyhľadávania okamžite vyplnia ich obrazovku a budú šetriť, vyberať, učiť sa a pokračovať.

Aby ste vyhrali pri vyhľadávaní, váš malý alebo stredný podnik musí byť prítomný online, objaviteľný a dobre prispôsobený špecifickým potrebám spotrebiteľov. Ľahšie povedať, ako urobiť, že? Read more

Perfektný blogový príspevok (1/2)

Ako vytvoriť perfektný blogový príspevok. Časť I. Pred publikovaním

SEO blogNiekoľko z najviac kladených otázok, ktoré som si ako bloger kládol boli, ako sa mi podarí dostať prevádzku na moje webové stránky, ako ich presvedčiť aby ostali a ako to všetko vytvoriť bez straty pôvodného smeru? Udržiavanie blogu je veľa práce, ale akonáhle sa vaša tvrdá práca oplatí, je v tom aj kopec zábavy. V tomto príspevku vám ukážem krok za krokom návod na vytvorenie dokonalého blogu! Read more

Zvýšenie hodnotenia a získanie zákazníkov

Zvýšenie hodnotenia vyhľadávačov a získanie kvalifikovaných zákazníkov

SEO PPC zvysenie hodnotyPochopenie, ako vyhľadávače radia webové stránky a uplatňujú jednoduché netechnické SEO stratégie povedie k zvýšeniu prevádzky od kvalifikovaných zákazníkov.

Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) je technika používaná na zabezpečenie toho, aby zákazníci hľadajúci produkt alebo službu mohli ľahko nájsť webové stránky spoločnosti vo vyhľadávačoch, ako je napríklad Google. Rovnako ako fyzické umiestnenie je nevyhnutné pre kamenné obchody, hodnotenia vyhľadávačov sú nevyhnutné pre riadenie prevádzky na webovej stránke. Read more

Malý rozpočet na digitálny marketing?

Možnosti s malým rozpočtom na digitálny marketing

SEO PPC maly rozpocetAk máte menší digitálny marketingový rozpočet, každé euro sa počíta a často musíte byť kreatívni, aby sa vaše reklamy zobrazovali tam, kde chcete.

V tomto príspevku prejdeme niekoľkými dôležitými taktikami, ktoré využijete, ak spúšťate nový program, alebo ak máte zavedený program s menším rozpočtom. Read more

Účel textu a SEO

Prečo je účel vášho textu pre SEO dôležitý

ucel textu SEOKeďže text tvorí veľkú časť väčšiny webových stránok, je dôležité zamerať sa aj na neho. Môžete pracovať na štruktúre textu alebo na štýle svojho príspevku. V tomto príspevku sa zameriame na ďalší aspekt: ​​účel vášho textu.

Veľa ľudí zabudne správne formulovať účel svojho blogu alebo článku. Ak však cieľ svojho textu nesprávne nadefinujete, mohli by ste chýbať na hodnotných príležitostiach. Nemali by ste písať len kvôli písaniu, ale preto, že máte predstavu o tom, čo chcete, aby vaše publikum poznalo alebo urobilo. Porozprávajme sa, prečo je definovanie účelu textu dôležité. Read more