8. augusta 2019 SEO24 Mastermind

Značka a stratégia kľúčových slov

Kde vaša značka spĺňa stratégiu kľúčových slov

kde vasa znacka splna strategiu klucovych slov

Aký je rozdiel medzi vašou značkou a kľúčovými slovami? Používate oboje efektívne? Samozrejme, že chcete nájsť svoju značku. Vaša značka je preto jedným z vašich kľúčových slov. Nemalo by to byť vaše jediné kľúčové slovo a nemali by ste mať veľa kľúčových fráz, ale žiadnu značku. Za kľúčovými slovami, ktoré vyberiete, by mala existovať stratégia kľúčových slov a vaša značka v tom môže zohrávať úlohu. Pozrime sa na vzťah medzi brandingom a stratégiou kľúčových slov!

Vaša značka a vaše kľúčové frázy

Čo je však kľúčové slovo značky? Kľúčové slovo vašej značky je kľúčové slovo, ktoré ľudia používajú na vyhľadanie vašej spoločnosti. Termín branding vychádza z doslovného aktu brandingu hovädzieho dobytka s horúcou značkou. Značením kravy označíte svoje vlastníctvo. V marketingu môžete tiež „vlastniť“ skupinu výrobkov umiestnením značky na ňu.

Branding svojej domovskej stránky

Existuje jedna stránka, ktorá je z hľadiska brandingu zďaleka najdôležitejšia: domovská stránka. Vaša domovská stránka má jednu úlohu a iba jednu úlohu z hľadiska SEO: hodnotiť svoju značku. Nemôžeme myslieť na žiadne zmysluplné webové stránky, na ktorých by to malo byť iné.

A čo vaša doména?

Z dôvodu našej myšlienky, že by ste mali mať jednu značku a niekoľko (stoviek) kľúčových slov, nie sme vo Vašom domove veľkými fanúšikmi domén s kľúčovými slovami, ako napríklad názovproduktu.sk. Použitím (veľmi špecifickej) domény kľúčového slova spájate minulosť, prítomnosť a budúcnosť vašej spoločnosti s týmto jediným kľúčovým slovom. Čo ak chcete rozšíriť svoje portfólio alebo preskúmať ďalšie témy? A s množstvom dostupných domén najvyššej úrovne (TLD) budete mať veľmi ťažké kúpiť všetky TLD s rovnakým kľúčovým slovom, aby ste zabránili konkurencii.

Žiadna webová stránka, alebo ešte horšie, spoločnosť by sa nemala spoliehať na jediné kľúčové slovo. Potrebujete pevnejšiu základňu. Musíte vykonať prieskum kľúčových slov a určiť stratégiu kľúčových slov!

Stratégia kľúčových slov

Často hovoríme o výskume kľúčových slov, menej však uvádzame stratégiu kľúčových slov. Je to však rovnako dôležité. Stratégia kľúčových slov je krok, ktorý ste podnikli po vytvorení tohto rozsiahleho a rozsiahleho zoznamu kľúčových slov, ktoré chcete hodnotiť. Vaša stratégia kľúčových slov by mala objasniť, na ktoré skupiny kľúčových slov by ste sa mali zamerať. Ktoré kľúčové slová z tohto dlhého zoznamu by ste mali riešiť ako prvé? A ako by ste mali riešiť tieto kľúčové slová?

Ak sa chcete rozhodnúť, musíte vziať do úvahy veľa faktorov. Tieto faktory môžeme zhruba rozdeliť do štyroch skupín:

Vaše publikum

Čo hľadajú a ako môžete uspokojiť tieto potreby? Dôležité sú nielen hľadané výrazy (ktoré by mali byť výsledkom prieskumu kľúčových slov), ale aj forma obsahu, ktorý ponúkate: potrebujú video alebo podrobného sprievodcu? Aký je ich zámer vyhľadávania? Návrh obsahu je skvelý spôsob, ako to vyriešiť.

Vaša značka

Čo znamená vaša značka? Aké hodnoty predstavuje? Prečo by ľudia chceli vaše výrobky, informácie alebo čo ponúkate? Čo je hlavným posolstvom vašej firmy? Ak to viete, bude ľahšie uprednostniť obsah: najskôr si vytvorte to, čo je najbližšie k vašim základným hodnotám a obchodu.

Vyhľadávacie nástroje a analytické údaje

Aká je vaša aktuálna pozícia? Máte už nejaké stránky, ktoré sa hodnotia celkom dobre? Ak áno, aký typ obsahu to je? Pri pohľade na tento druh údajov vám pomôžeme zistiť, čo pre vás už funguje, takže viete, ktorý obsah stojí za námahu vytvoriť.

Súťaž

Kto je súťaž? Čo robia? Existuje spôsob, ako sa odlíšiť od konkurencie? Ak to isté urobí každý, možno budete chcieť nájsť spôsob, ako vyniknúť z davu. Ste na rovnakej úrovni, pokiaľ ide o hodnotenie? Analyzujte, čo robí konkurencia. Ak musíte konkurovať veľkým chlapcom, najlepšou streľbou môže byť stratégia pre kľúčové slová s dlhým chvostom.

Ak zmapujete vyššie uvedené faktory, získate jasnejší prehľad o tom, ktoré skupiny kľúčových slov alebo fráz je možné hodnotiť a aký druh obsahu vám prinesie úspech. Skombinujte tieto zistenia s výskumom kľúčových slov a, Voila, budete mať stratégiu kľúčových slov!