Vitajte na našom blogu

Blogy o SEO

ČÍTAŤ NÁŠ BLOG

Hlavičky na vašich webových stránkach

SEO základy: Ako používať hlavičky na vašich stránkach

SEO ako pouzivat hlavickyNadpisy pomáhajú používateľom a vyhľadávačom čítať a chápať text. Pôsobia ako ukazovatele pre čitateľov a uľahčujú ľuďom pochopiť, o čom je príspevok alebo stránka. Nadpisy tiež definujú, ktoré časti obsahu sú dôležité, a ukazujú, ako sú prepojené. Tu vám poskytneme základné informácie na to, ako premýšľať a používať hlavičky na zlepšenie obsahu. Read more

Značky pre SEO aj používateľov

Správne označovanie príspevkov pre používateľov a SEO

spravne oznacovanie pre SEO aj pouzivatelovMôže to byť ťažké vybrať správne značky pre príspevok. Sú však dôležité a preto vám vysvetlíme, ako si ich môžete vybrať. Jedna z najťažších vecí, ako sa vaše stránky stávajú väčšími, je vytváranie a udržiavanie logickej štruktúry stránok. Značky a kategórie môžu pomôcť vytvoriť túto štruktúru, čo ľuďom umožní ľahko nájsť príspevky, ktoré ich zaujímajú. Read more

SEO priateľské alt texty

Ako písať SEO-priateľské alt texty pre vaše obrázky

SEO priatelske alt textyJedným z najväčších problémov, ktorým čelia digitálni obchodníci, sú nuansy na tvorbu vysoko kvalitného obsahu SEO.

Veľká oblasť príležitostí pre obchodníkov je ich SEO alt text pre obrázky. Všetci sme boli na webových stránkach a obrázok je nahradený červeným písmenom „X“ alebo je to len prázdny rámček. Nebolo by to skvelé, ak by ste mohli mať prospech z tohto obrazového poľa pre zvýšené hodnotenie vyhľadávačov?

Tam prichádza alt text. Read more

Zameranie long-tail kľúčové slová?

Prečo sa zamerať na long-tail kľúčové slová?

SEO long-tail klucove slovaZameranie na long-tail kľúčové slová je skvelá SEO taktika. Jedná sa o kľúčové slová alebo kľúčové frázy, ktoré sú špecifickejšie a zvyčajne dlhšie, ako sa bežne vyhľadávajú. Získavajú menej návštevnosti z vyhľadávania, ale zvyčajne majú vyššiu hodnotu konverzie, pretože sú špecifickejšie. Umožňujú vám postupne získať väčšiu návštevnosť a nájsť nové a motivované publikum.

Ak chcete naozaj profitovať zo stratégie long-tail kľúčových slov, mali by ste mať jasnú víziu vašej spoločnosti, váš produkt a vaše webové stránky. Read more

SEO základy: Sociálne počúvanie

Sociálne počúvanie: Šesť kľúčových slov na sledovanie

SEO socialne pocuvanieSociálne počúvanie je taktika, ktorá nie je neslýchaná. Pomerne veľa značiek ju používa v týchto dňoch a ešte viac zvažuje to vyskúšať v blízkej budúcnosti. Pre mnohých však proces postupného sociálneho počúvania zostáva nejasný.

Cieľom tohto článku je odpovedať na najpálčivejšie otázky týkajúce sa sociálneho počúvania:

  • Čo je kľúčové slovo?
  • Ktoré kľúčové slová by ste mali monitorovať?
  • Ako získavate relevantné a komplexné výsledky namiesto všetkého hluku, ktorým je naplnený internet?

Read more

Zlepšenie miery odchodov

Päť spôsobov, ako zlepšiť mieru odchodov z vašej webovej stránky

Miera odchodu z webstránky SEOMiera odchodov zo stránky je percento návštevníkov stránok, ktorí pristáli na vašej webovej stránke a odchádzajú pred zobrazením druhej stránky. Mieru odchodov webových stránok môžete ľahko určiť nastavením služby Google Analytics.

Zrejme si myslíte, že to nie je tak veľký problém. Bez ohľadu na to, ako dlho na nich strávia alebo koľko stránok si prezrú, aspoň vedia, že vaša firma existuje. Čím dlhšie návštevníci zostanú na vašej stránke, tým viac času ich máte na ich zmenu z návštevníkov na zákazníkov. Ako však môžete presvedčiť používateľov, aby sa zdržali dlhšie a navštívili viac stránok?

Našťastie existuje množstvo jednoduchých a bezplatných spôsobov, ako zlepšiť mieru odchodov zo svojich webových stránok. Read more

Kľúčové slovo a kľúčová fráza

Aký je rozdiel medzi kľúčovým slovom a kľúčovou frázou?

SEO klucove slova a klucove frazyPravdepodobne ste počuli, že výskum kľúčových slov je základným krokom pri správnom optimalizovaní vašich webových stránok. Ale ako to je s kľúčovými slovami naozaj: môžu to byť len jednotlivé slová, alebo to môžu byť aj dlhšie viacslovné frázy? A aký je medzi tým rozdiel? V tomto príspevku k základom SEO vysvetľujeme rozdiel medzi kľúčovým slovom a kľúčovou frázou. Read more

Rozprávanie na stránkach produktu I. časť

Použitie rozprávania na stránkach produktu I. časť

SEO pribehy a blogySára a Ivan majú malé dieťa. Volá sa Milanko. Milanko má 10 týždňov a veľa plače. Sára a Ivan nevedia zastaviť jeho plač. Sú veľmi nervózny z jeho plaču, zlého spánku, sú rozrušení, unavení a vystrašení. Jedného dňa im dobrý priateľ dá darček. Je to detské nosítko a to má pomôcť upokojiť ich dieťa. Ivan sa ho rozhodne vyskúšať ihneď. Milanko sa hneď zamiluje do nosítka. Okamžite sa uvoľní, prestane plakať a zaspí. Od tej chvíle, Sára a Ivan nosili Milanka vo svojom detskom nosítku celé dni. Read more

SEO základy: Interné prepojenia

Interné prepojenia a SEO: Prečo a ako?

SEO zaklady interne prepojeniaSkôr, než sa váš obsah môže zaradiť, potrebuje odkazy. Spoločnosť Google nájde vaše príspevky a stránky najlepšie, keď sú prepojené odkiaľkoľvek na webe. Interné odkazy tiež spájajú váš obsah a poskytujú spoločnosti Google predstavu o štruktúre vašej webovej stránky. Na vašej stránke môžu vytvoriť hierarchiu, ktorá vám umožní zadať najdôležitejšie stránky a uverejní viac odkazov ako iné, menej hodnotné stránky. Takže pomocou správnej stratégie vnútorných prepojení môžete zlepšiť vaše SEO! Read more