Vitajte na našom blogu

Blogy o SEO

ČÍTAŤ NÁŠ BLOG

Tematické zoskupenia a SEO

Použitie tematických zoskupení na zvýšenie rebríčka SEO v praxi

Pouzitie tematickych zoskupenia a SEO

Prepojenie tém a použitie tematických zoskupení spadá pod širší pojem interné prepojenie. Interné odkazy v SEO idú na webové stránky v rovnakej doméne. Považujú sa však za menej hodnotné ako externé odkazy.

Zoskupenia tém však môžu byť strategicky použité na výrazné zlepšenie výkonu vašich stránok a zvýšenie poradia. Read more

Spustenie blogu

Ako začať blog na vašich stránkach

SEO Ako zacat blog

Ak uvažujete o spustení blogu, najdôležitejšou vecou, ​​ktorú vám musíme povedať, je: choďte na to! Začnite svoj blog! Len to urobte! Blogovanie je skvelá stratégia SEO, je to veľa zábavy a blog je vynikajúci marketingový nástroj! Nový blog vám umožní robiť inteligentné a strategické rozhodnutia. Skôr než začnete, premýšľajte o tom, ako nastaviť svoj blog, takže neskôr budete mať menej práce. Pozrime sa na kroky, ktoré by ste mali podniknúť pre správne spustenie blogu. V ideálnom prípade ich berte v tomto poradí, ale ak nemôžete, uistite sa, že ste pred začiatkom aspoň rozmýšľali nad týmito aspektami. Read more

Holistické SEO

Holistické SEO: Vylepšite všetky aspekty svojich webových stránok

Holisticke SEO

SEO24.sk sa snaží bojovať proti myšlienke, že holistické SEO je len trik. Aj keď vás môžu triky dostať rýchlo vyššie, zvyčajne z dlhodobého hľadiska nefungujú a dokonca môžu zlyhať. Trvalé umiestnenie v sieti Google si vyžaduje rozsiahlu stratégiu SEO zameranú na všetky aspekty vašich webových stránok. Technické veci, používateľské prostredie, obsah na vašom webe a bezpečnosť vášho webu musia byť v poriadku. Aby ste si udržali dobré umiestnenie v Google, mali by ste si vytvoriť komplexný prístup SEO. Dovoľte nám vysvetliť, čo to je, tu Read more

Používateľské testovanie 1. časť

Čo je používateľské testovanie a prečo by ste ho mali používať?

používateľksé testovanie a SEO

Sledovanie (potenciálnych) klientov, ako používajú vaše webové stránky alebo používanie vašich produktov, vám môže poskytnúť veľa nových poznatkov. Keď zistíte, ako navigujú, vyhľadávajú alebo kliknú na vaše stránky, môžu vám poskytnúť informácie, ktoré by ste z analýzy údajov nedostali. A ako viete, že váš produkt je naruby, možno ste si vytvorili nejaké slepé miesta. Ste pripravení objaviť svoje slepé miesta? Začnite používateľské testovanie! Read more