23. júla 2019 SEO24 Mastermind

Vždy nový skvelý obsah 2. časť

Stály prísun nových nápadov na obsah bez vyhorenia 1. časť

seo vzdy novy skvely obsah

Ak chcete zlepšiť svoj obsahový marketing a vidieť skutočnú návratnosť investícií, musíte použiť postupy, ktoré im skutočne pomôžu.

Obsah, ktorý je vysoko hodnotený a ktorý riadi návštevnosť musí byť vždy v prvom rade zameraný na používateľa.

Naraz napíšte niekoľko krátkych častí obsahu

Možno budete chcieť zaradiť príspevky vo všetkých týždňoch do frontu naraz. Vyrovnávacia pamäť je pre to skvelý nástroj, ktorý vám umožňuje naplánovať príspevky, aby ste mohli kedykoľvek ísť von, čím sa uľahčí oslovenie potenciálnych klientov v iných časových pásmach alebo v neobvyklých rozvrhoch.

Pre dlhšie kúsky nastavte čas pre lepšie zameranie

Vytváranie obsahu si vyžaduje veľké sústredenie – nie je to niečo, čo môžete robiť len tak, keď máte telefonické hovory alebo reagujete na e-maily každých niekoľko minút.

Blokujte časové úseky (ideálne dve hodiny) vopred, keď môžete zatvoriť dvere kancelárie, ignorovať svoj e-mail a nechať hovory prejsť do hlasovej schránky.

Získajte editora, aby preskúmal váš obsah

Hoci nemáte na výber a musíte svoj obsah upraviť sami, ak je to možné, mali by ste zapojiť editora do tohto procesu. Môže to byť niekto, kto už je vo vašom tíme alebo externý pracovník vo vašej spoločnosti.

Dobrý editor pôjde ďaleko nad rámec opravy pravopisných chýb a gramatických útržkov. Pomôže zabezpečiť, aby bol váš obsah dobre štruktúrovaný, plynulý, čo najprijateľnejší a čo najviac angažujúci.

Majte asistentský formát a nahrajte svoj obsah

Ak odovzdávate všetky svoje príspevky na svojom blogu a sociálnych médiách, budete tráviť čas hľadaním obrázkov, výberom kategórií, pridávaním hashtagov atď.

Hoci tieto úlohy sú dôležitou súčasťou procesu vytvárania obsahu, nemusíte ich vykonávať sami. Delegujte čo najviac opakovanej práce na asistenta, aby ste mohli uvoľniť viac času na písanie alebo navrhovanie samotného obsahu.

Dostaňte sa dopredu a odpočiňte si

Ak Vám tvorba obsahu začína pripadať ako bežecký pás, z ktorého nemôžete vystúpiť, potom pravdepodobne smerujete k vyhoreniu. Naplánujte si svoj rozvrh, aby ste sa mohli dostať dopredu, napríklad vytvorením dodatočného kusa alebo dvoch obsahu každý týždeň.

Týmto spôsobom môžete príležitostne odobrať týždeň od vytvorenia obsahu (plus, budete tiež pokrytí pred neočakávanými udalosťami, ako napríklad mimoriadne rušné obdobie alebo choroba).

Upravte svoj existujúci obsah

Môžete mať vynikajúce blogy vo vašom archíve, ktoré málokedy niekto číta. Vaše príspevky na sociálne médiá takmer určite len získali prchavú pozornosť.

Namiesto toho, aby ste vždy prichádzali s novými nápadmi a tvorili nové kúsky od nuly, čo tak opätovne použiť váš existujúci obsah? Môže to byť tak jednoduché, ako napísať aktualizovanú verziu príspevku na blogu a publikovať ho znova.

Cenný, vysoko kvalitný obsah je skvelý pre vaše podnikanie, potenciálnych a existujúcich zákazníkov a vaše SEO. Skúšaním niektorých alebo všetkých vyššie uvedených tipov môžete udržať tok obsahu bez vypálenia.

Ak máte tip na vytváranie veľa skvelého obsahu, dôsledne, neváhajte a podeľte sa s nami v komentároch nižšie.