18. júla 2019 SEO24 Mastermind

Vždy nový skvelý obsah 1. časť

Stály prísun nových nápadov na obsah bez vyhorenia 1. časť

seo vzdy novy skvely obsahVždy je viac obsahu na písanie.

Niekedy to môže byť povzbudzujúce, dokonca vzrušujúce. Máš dostatok priestoru pre všetky svoje nápady a nespočetné množstvo príležitostí na spoluprácu s potenciálnymi zákazníkmi a na vybudovanie silnejšieho vzťahu s existujúcimi.

Ale produkovanie konštantného prúdu obsahu môže byť vyčerpávajúce.

Zistíte, že vám dôjdu nápady a dôjde k strate pary. A v tomto momente môže byť veľmi ťažké pravidelne vytvárať vysoko kvalitný obsah.

Aj keď ste v pozícii, keď si môžete najať niekoho, kto vám pomôže, stále budete musieť mať prinajmenšom dostatočnú účasť v produkcii obsahu – priniesť nápady a náčrty.

Ako často by ste mali odosielať príspevky na svoj blog a svoje účty sociálnych médií?

Neexistujú tu žiadne pravidlá, podľa ktorých rôzne blogy robia rôzne veci, často v rámci toho istého odvetvia. Ako hrubý návod sa budete pravdepodobne chcieť zamerať aspoň jeden týždenný príspevok, jeden denný príspevok na Facebooku a / alebo Instagram a tri alebo viac príspevkov denne na rýchlo sa meniacich sieťach, ako je napríklad Twitter.

Tak ako sa vám držať krok s touto úrovňou obsahu, týždeň po týždni?

Ako vytvoriť skvelý obsah

Existuje veľa spôsobov, ako udržať svoju produkciu v obsahu bez toho, aby ste sa dostali do bodu, keď ste sa cítite tak vyhorení, že sa jednoducho vzdáte.

Môžete ich použiť ako krok za krokom, alebo si môžete vybrať nápady, ktoré uľahčia váš existujúci proces.

Rozhodnite sa, ako často budete uverejňovať obsah

Hoci neexistuje „správna“ odpoveď na to, ako často uverejňovať obsah, určite existuje „nesprávna“. Vysielanie obsahu vždy, keď sa vám to páči, na divoko sa meniacich frekvenciách.

Je to najlepšie – pre vás a pre vaše publikum – mať konzistentný rozvrh vysielania na svojom blogu aj na sociálnych sieťach. To by mohlo znamenať napríklad dva blogové príspevky každý týždeň, jeden príspevok na Facebooku každý deň (viac môže byť kontraproduktívne) a päť príspevkov na Twitteri každý deň. Samozrejme každý prípad je jedinečný a tieto čísla je nutné upravovať.

Príďte s vhodným vzorom pre váš obsah

Najmä so sociálnymi médiami je užitočné, aby ste svoj obsah „vzorovali“. Toto je tiež užitočná prax pre príspevky v blogoch, najmä ak dvakrát týždenne alebo viac uverejňujete na svojom blogu.

Namiesto toho, aby ste pri vytváraní nápadov začali s prázdnou stránkou, môžete mať prednastavený „vzor“ pre obsah, ktorý chcete vytvoriť.

Ak napríklad napíšete každý deň päť príspevkov služby Twitter, môžete sa rozhodnúť:

  • Dva príspevky odkazujúce na veľký obsah iných ľudí
  • Jeden príspevok odkazujúci na váš najnovší obsah
  • Jeden príspevok odkazujúci na obsah z vášho archívu
  • Jeden príspevok, ktorý kladie otázku alebo vyzve na diskusiu

Brainstorming

Jednoducho prísť s nápadmi na obsah môže trvať veľa času. Namiesto toho, aby ste sa posadili a pozerali na prázdnu stránku, skúste „dávkovanie“ procesu generovania myšlienok. Raz týždenne alebo dva razy, proste vyčkajte čas, aby ste prišli s celým zoznamom nápadov.

Načrtnite dlhší obsah

S krátkymi príspevkami na Twitteri a Facebooku pravdepodobne nepotrebujete prehľad – len jasnú predstavu o tom, čo sa snažíte dosiahnuť.

Pri príspevkoch do blogov však zistíte, že je oveľa rýchlejšie písať, keď máte na mieste pevný obrys, najmä ak vytvárate dlhodobý obsah. Opäť je dobré, aby ste si svoje obrysy „dávkovo vyrobili“ výberom štyroch nápadov a načrtnutím všetkých týchto príspevkov naraz.

Keď je čas písať tieto príspevky, veľa tvrdej práce je už spravenej. Navyše, ak načrtnete niekoľko príspevkov v jednej relácii, bude oveľa jednoduchšie vytvárať prepojenia medzi nimi.