10. septembra 2019 SEO24 Mastermind

Veda o údajoch

Ako vylepšiť SEO pomocou vedy o údajoch

SEO veda o udajoch

Preč sú dni, keď sa jednoduchým vylepšením obsahu alebo značky nadpisov mohla vaša stránka dostať na vrchol výsledkov vyhľadávania. Algoritmus Google je teraz oveľa ťažší ako predtým. Okrem toho 75 percent používateľov online sa poriadne ani nepozrie na inú ako prvú stránku výsledkov vyhľadávacieho nástroja. Tu prichádza na rad veda o údajoch.

Ako si dokážete predstaviť, práve teraz je priestor SEO vysoko konkurenčný a spoločnosti sa už nemôžu spoliehať na základné techniky. Pomocou vedy o údajoch sa však môžete uistiť, že šance budú vždy vo váš prospech.

Čo je to veda o údajoch?

Kombinácia rôznych nástrojov, algoritmov a princípov strojového učenia navrhnutých na odhalenie skrytých vzorov pomocou prvotných údajov sa označuje ako veda o údajoch. Predpokladá sa, že do konca roku 2020 sa pre každú osobu na planéte vygeneruje každú sekundu približne 1,7 megabajtov údajov.

Prečo to potrebujete?

Pomocou vedy o údajoch získavame cenné informácie o výkonnosti webových stránok a tieto informácie vám môžu pomôcť zlepšiť vaše SEO kampane.

Používa sa na vytváranie predpovedí o nadchádzajúcich trendoch a správaní sa zákazníkov pomocou analytiky a strojového učenia. Napríklad spoločnosť Netflix využíva poznatky z vedy o údajoch na výrobu svojich pôvodných seriálov, ktorá zvyšuje záujem používateľov.

Okrem identifikácie príležitostí spracúva aj objemné údaje a pomáha pri prijímaní lepších rozhodnutí. Podniky môžu ľahko odhadnúť efektívnosť marketingovej kampane pomocou dátovej vedy.

Ako veda o údajoch pomáha SEO?

Veda o údajoch vám pomáha robiť konkrétne rozhodnutia tým, že vám umožňuje:

  • Vizualizovať, ktoré kombinácie majú najväčší vplyv
  • Vytvoriť marketingové kampane prispôsobené potrebám ich publika
  • Pochopenie preferencie kupujúceho a identifikujte body bolesti
  • Identifikáciu zdrojov sprostredkovania prevodu prevádzky
  • Overenie času načítania, indexovania, mieru odchodov, chyby odozvy a presmerovania
  • Overenie najčastejších a najmenej prehľadávaných webových adries
  • Identifikáciu stránok, ktoré indexové prehľadávače nemajú indexovať
  • Identifikáciu zdrojov nezvyčajnej premávky

Sledujte nás aj naďalej aby ste sa dozvedeli ako aplikujete vedu o údajoch na svoje údaje SEO. Ak potrebujete poradiť v oblasti digitálneho marketingu neváhajte a kontaktujte nás www.seo24.sk alebo www.dtp-media.com

,