5. septembra 2019 SEO24 Mastermind

Univerzálny SEO spôsob? 2. časť

Niektoré veci sú univerzálne 2. časť

Neexistuje jediny sposob ako robit SEO

Okrem korelujúcich faktorov sú niektoré prvky organického vyhľadávania (v rámci spoločnosti Google) univerzálne a mali by sa skutočne považovať za základy na všetkých webových stránkach.

Sú to tieto:

Rýchlosť stránok

Dôležitá pre SEO a použiteľnosť stránok. Dnes to nie je až taký problém, vzhľadom na zvýšenú pozornosť, ktorú spoločnosť Google dávala rýchlosti stránok v predchádzajúcich rokoch, čo z nej robilo hlavnú súčasť procesu auditu SEO a preto ju považujeme za univerzálny SEO spôsob.

Väčšina webových stránok teraz beží aj za CDN, ktoré umožňujú napríklad komprimáciu JS / CSS a HTML.

Vzhľadom na zameranie rýchlosti stránok vo všeobecných marketingových článkoch si viac majiteľov webových stránok, ktorí nemusia byť technicky dôvtipní, uvedomuje jej dôležitosť – a to isté možno povedať aj o HTTPS.

Vykreslenie JavaScriptu

Ak prevádzkujete webovú stránku postavenú na JavaScripte, musíte použiť dynamické vykresľovanie alebo vykresľovanie na strane servera.

Je tiež dôležité vziať do úvahy rozdiely medzi odpoveďou HTML a poskytnutou odpoveďou a ak je to možné, mať zavedené núdzové riešenie iné ako JS, pretože to môže ovplyvniť:

  • Indexové prehľadávanie webových stránok.
  • Nové zistenie adresy URL.
  • Nové indexovanie adries URL.

Strojové učenie a webový korpus

Ide o prístupy a stratégie medzi konkurenčnými webovými stránkami, ktoré sa zvyčajne prekrývajú.

V príklade, keď spoločnosť Google posudzuje kvalitu stránky hovoriacej o proteínových tyčinkách, hľadá informácie vo webovom korpuse. Zvyčajne nájdete stránky obsahujúce tabuľky výživových hodnôt a zoznamy zložiek a alergénov.

Z tohto dôvodu by videli kľúčové slová ako [kalórie], [tuky], [cukry] a potom rozlišovali kľúčové slová ako [organické] a [vegánske].

Pri použití na inú vertikálu, ako je napríklad cestovanie, môže stránka zacielená na [talianske výlety] hovoriť aj o [rímske koloseum], [miláno], [benátky] alebo [pompeje].

Ak Google nájde 100 webových stránok so zacielením na stránku [talianske výlety] a 87 zo 100 obsahuje skupinu súvisiacich tém a kľúčových slov a 13 nie, strojové učenie (a logika) pôjde s konzistentnejším korpusom.

To je tiež prípad, keď sa prestanete pozerať na jednotlivé stránky a začnete sa pozerať na:

  • Hlavné prvky obsahu / podporujúci obsah v celej doméne.
  • Interné prepojenie, ktoré vytvára malé mikrostránky užívateľskej hodnoty okolo témy s obsahom, ktorý sa zameriava na viacero zámerov používateľa (t.j. Komerčné stránky, príručky a blog).

Pretože spoločnosť Google si je vedomá toho, čo hovorí webový korpus, musíte byť v súlade s ním a potom vypracovať stratégiu, aby ste sa dostali k lepšiemu hodnoteniu.

Optimalizácia pre váš obchodný model

Je dôležité, aby ste pre svoj obchodný model a cieľovú skupinu používateľov používali správne stratégie – berúc do úvahy svoj konkurenčný priestor. Univerzálny SEO spôsob je ale len začiatok. Preto pokračujte a zlepšujte svoje SEO aj inými možnosťami.

Aj keď niektoré technické prvky SEO sú univerzálne, nie je možné slepo napodobňovať stratégie medzi webovými stránkami a očakávať rovnaké výsledky. Preto je ťažké predvídať vplyv konkrétnych úloh SEO. Z dôvodu veľkého počtu premenných (interných a externých) nie sú dve webové stránky „rovnaké“. Nestačí len povedať, že webová stránka je „podobná“.

Ak potrebujete pomôcť s optimalizáciou kontaktujte www.seo24.sk/kontakt alebo www.dtp-media.com/kontakt.

,