Malý rozpočet na digitálny marketing?
Možnosti s malým rozpočtom na digitálny marketing
V tomto príspevku prejdeme niekoľkými dôležitými taktikami, ktoré využijete, ak spúšťate nový program, alebo ak máte zavedený program s menším rozpočtom.
- Znovu zacieliť návštevníkov a odberateľov
- Remarketing
- Úpravy cenových ponúk: geografické zacielenie a plánovanie reklám
- Prehľady hľadaných výrazov: Presné kľúčové slová a vylučujúce kľúčové slová
- InMarket a podobné publikum za konkurenčných podmienok
Znovu zacieliť návštevníkov a odberateľov
Všetci vieme, že na získanie nového zákazníka je potrebných viac peňazí, ako na zákazníka, ktorý už značku kúpil alebo sa inak angažoval. Platené vyhľadávanie a platená sociálna sieť môžu byť veľmi konkurenčným priestorom. V poslednej dobe je čoraz nevyhnutnejšie využívať zacielenie publika podľa svojich najlepších schopností. Jedným z jednoduchých spôsobov, ako získať najviac muziky za málo peňazí, s nižšími CPA (náklady na akvizície) a vyššou ROAS (návratnosť výdavkov na reklamu), je retarget návštevníkov a odberateľov. Títo používatelia už prejavili zámer a záujem o vašu značku, čo im uľahčí zapojenie sa.
Remarketing
Mnohí B2B alebo vedúci obchodníci sa zamerajú na svoje platené vyhľadávanie a platené sociálne kampane len na to, aby sa dostali na vrchol a potom nechajú svoj predajný tím a e-mail konvertovať, čo vedie nadol. Ďalším spôsobom, ako zvýšiť úspešnosť vašich platených sociálnych kampaní, je vytvoriť remarketingové kampane s cieľom zacieliť miesta, ktoré nepremenili svoj potenciál. Platené sociálne kampane môžu tiež pomôcť tlačiť užívateľov na konverziu a pomáha dopĺňať úsilie vášho obchodného tímu a e-mailu. Jednou z taktík je zostať v prednej časti prípadovej štúdie alebo bielej knihy, ktorá hovorí o niektorých z najväčších hodnôt vašej značky a o tom, ako pomáhajú pri súčasných problémoch cieľovej skupiny.
Úprava cien: geografické zacielenie a plánovanie reklám
Ak máte obmedzené finančné prostriedky na inzerciu, je dôležité prideliť tieto finančné prostriedky oblastiam, ktoré fungujú najefektívnejšie, rovnako ako pri kľúčových slovách. Odporúčam analyzovať tieto segmenty a podľa toho upraviť ceny:
- Geografický
- Zariadenie
- Čas dňa a deň v týždni
- Publikum
- HHI (Príjmy domácností)
- Demografické údaje (vek a pohlavie)
Prehľady vyhľadávacích dopytov: Presné kľúčové slová a vylučujúce kľúčové slová
Prehľady vyhľadávacích dopytov by mali byť najlepším priateľom. Pozrite si prehľady vyhľadávacích dopytov, ktoré sú špecifické pre vaše výrazy, a sledujte zlé zhody a nové hodnotné konverzie. Long-tail kľúčové slová môžu pridávať hodnotu a poskytovať zľavy, preto je dôležité, aby ste ich vytvorili v prípade, že budú dobre plniť vaše očakávania. Tieto kľúčové slová však môžu viesť k zlému priradeniu, preto je dôležité preskúmať vyhľadávacie dopyty a pridať irelevantné alebo zlé vyhľadávacie dopyty ako vylučujúce kľúčové slová.
InMarket a podobné publikum za konkurenčných podmienok
Kľúčové slová môžu viesť k vysokej konkurencii, vysokým CPA a nižšiemu podielu zobrazení, najmä ak sú súčasťou mixu väčšie značky. To neznamená, že by ste ich mali ignorovať. Cenovú ponuku na potenciálne cenné rozsiahle výrazy, ale obmedzte na ponúkanie cien na trh v segmente InMarket a podobné publikum. Tým pádom vaše reklamy budú slúžiť len pre publikum, ktoré môže zaujať váš produkt alebo služba.
Zdá sa, že malé rozpočty vedú k počiatočným výzvam, najmä ak je trh vysoko konkurenčný alebo ciele v oblasti efektívnosti nie sú v súčasnosti splnené.
Ak máte iné taktiky alebo stratégie, ktoré pracovali pre vás, zanechajte komentár.