11. apríla 2019 SEO24 Mastermind

Zameranie long-tail kľúčové slová?

Prečo sa zamerať na long-tail kľúčové slová?

SEO long-tail klucove slovaZameranie na long-tail kľúčové slová je skvelá SEO taktika. Jedná sa o kľúčové slová alebo kľúčové frázy, ktoré sú špecifickejšie a zvyčajne dlhšie, ako sa bežne vyhľadávajú. Získavajú menej návštevnosti z vyhľadávania, ale zvyčajne majú vyššiu hodnotu konverzie, pretože sú špecifickejšie. Umožňujú vám postupne získať väčšiu návštevnosť a nájsť nové a motivované publikum.

Ak chcete naozaj profitovať zo stratégie long-tail kľúčových slov, mali by ste mať jasnú víziu vašej spoločnosti, váš produkt a vaše webové stránky.

Čo sú to long-tail kľúčové slová?

Sú špecifickejšie a menej bežné ako iné kľúčové slová. Zameriavajú sa viac na určitý výklenok. Termín long-tail kľúčové slovo pochádza z knihy The Long Tail od Chrisa Andersona. V tejto knihe Chris Anderson ukazuje, že existuje trh pre prakticky každý produkt. V niektorých prípadoch je však tento trh naozaj, naozaj, naozaj malý. Rozmanitosť internetu, nakoniec nájde Váš produkt alebo blog a môže sa stať ziskový.

Jedna hlavná téma

Väčšina blogov má jednu hlavnú tému – toto sa nazýva hlavná časť alebo hlavné kľúčové slovo. Mama blogy sú zvyčajne o deťoch a rodinnom živote; potravinové blogy sa týkajú stravovania, reštaurácií a receptov. Náš blog je o SEO. Dokonca sme ho pomenovali SEO blog. Takže, všetky naše blogy sú o SEO alebo o SEO-súvisiacich témach.

Hlavnou témou vášho blogu alebo stránky je kľúčové slovo číslo jedna (alebo kľúčová fráza), ktoré chcete, aby ľudia používali na vyhľadávanie vášho webu. V našom prípade SEO. Predstavte si, že máte blog o domácom talianskom jedle. Potom by ste chceli byť nájdený na hľadaný výraz ako [domáce talianske jedlo]. To by bolo do značnej miery číslo jedna.

Prečo sa sústrediť na long-tail kľúčové slová?

Je oveľa jednoduchšie hodnotiť long-tail kľúčové slová ako bežnejšie kľúčové slová, pretože menej webových stránok súťaží o vysoké pozície na týchto stránkach s výsledkami spoločnosti Google. Čím dlhšie (a konkrétnejšie) hľadané výrazy sú, tým ľahšie sa hodia pre daný termín. Vzhľadom k rozsiahlosti internetu, je ľahšie nájsť svoje publikum pre konkrétny výklenok. Zameranie na skupinu long-tail kľúčových slov bude mať za následok veľké množstvo premávky. Prečítajte si informácie o tom, ako vybrať kľúčové slová, ktoré prilákajú návštevnosť.

Ďalšou výhodou tohto zamerania je, že aj keď tieto kľúčové slová sa používajú menej vo vyhľadávaní, návštevník, ktorý zistí vaše webové stránky pomocou nich má väčšiu pravdepodobnosť kúpiť si službu alebo produkt.

Prečo je teda vaša misia dôležitá?

Ak chcete niečo predať, mali by ste mať jednoducho sakramentsky dobrý výrobok! A mali by ste si byť dobre vedomí toho, čo váš produkt alebo vaše webové stránky ponúkajú pre vaše publikum. TO čo ho robí výnimočným. Ak viete a pochopíte to, bude oveľa jednoduchšie, aby vaše publikum rado nakúpilo veci. Mali by ste teda nejaký čas stráviť premýšľaním o jedinečnosti vášho produktu.