Mesiac: marec 2019
Rozprávanie na stránkach produktu II. časť
Použitie rozprávania na stránkach produktu II. časť Pokračovanie rozprávania z prvej časti. Konkrétnejšie sa pozrieme na recenzie a príbehy na produktových stránkach. Ako používať storytelling na stránkach produktu? Príbehy sú skvelý spôsob, ako presvedčiť ľudí, aby si kúpili váš produkt. Pozrime sa na tri jednoduché spôsoby použitia príbehov na stránkach produktu. Recenzie a posudky sú malé príbehy Každá recenzia, každé svedectvo je malý príbeh. Pravdepodobne viete, že posudky zvyšujú dôveru. Skutoční zákazníci zdieľajú skutočné skúsenosti. Tieto skúsenosti zvyšujú dôveru. Ošetrovanie posudkov a recenzií ako príbehov vám umožní urobiť ich silnejšími! Dobrý príbeh vyžaduje charakter, problém, činnosť a riešenie. Ak požiadate ľudí, ... Čítať viac
Rozprávanie na stránkach produktu I. časť
Použitie rozprávania na stránkach produktu I. časť Sára a Ivan majú malé dieťa. Volá sa Milanko. Milanko má 10 týždňov a veľa plače. Sára a Ivan nevedia zastaviť jeho plač. Sú veľmi nervózny z jeho plaču, zlého spánku, sú rozrušení, unavení a vystrašení. Jedného dňa im dobrý priateľ dá darček. Je to detské nosítko a to má pomôcť upokojiť ich dieťa. Ivan sa ho rozhodne vyskúšať ihneď. Milanko sa hneď zamiluje do nosítka. Okamžite sa uvoľní, prestane plakať a zaspí. Od tej chvíle, Sára a Ivan nosili Milanka vo svojom detskom nosítku celé dni. Rozprávanie je skvelá stratégia, ktorá sa ... Čítať viac
SEO základy: Interné prepojenia
Interné prepojenia a SEO: Prečo a ako? Skôr, než sa váš obsah môže zaradiť, potrebuje odkazy. Spoločnosť Google nájde vaše príspevky a stránky najlepšie, keď sú prepojené odkiaľkoľvek na webe. Interné odkazy tiež spájajú váš obsah a poskytujú spoločnosti Google predstavu o štruktúre vašej webovej stránky. Na vašej stránke môžu vytvoriť hierarchiu, ktorá vám umožní zadať najdôležitejšie stránky a uverejní viac odkazov ako iné, menej hodnotné stránky. Takže pomocou správnej stratégie vnútorných prepojení môžete zlepšiť vaše SEO! Prečo sú odkazy dôležité pre spoločnosť Google? Spoločnosť Google používa odkazy, aby zistila, ako obsah na vašej stránke súvisí s hodnotou tohto obsahu. Vzťahy medzi ... Čítať viac
Google a text webových stránok
Ako Google rozumie textu? Často sa bavíme o písaní a čitateľnosti. Považujeme ich za veľmi dôležitú súčasť dobrého SEO. Váš text potrebuje uspokojiť potreby používateľov. To zase pomôže vašim rebríčkom. Zriedkavo však hovoríme o tom, ako Google a iné vyhľadávacie nástroje čítajú a chápu texty. V tomto príspevku preskúmame, čo vieme o tom, ako spoločnosť Google analyzuje online text. Sme si istí, že Google chápe text? Vieme, že spoločnosť Google chápe text do určitej miery. Premýšľajte o tom: jedna z najdôležitejších vecí, ktoré Google musí urobiť, je spárovať to, čo užívateľ zadáva do vyhľadávacieho panela s výsledkami vyhľadávania. Samotné používateľské ... Čítať viac
PDF na webovej stránke
PDF na vašich webových stránkach Existuje veľa príležitostí, kedy budete chcieť umiestniť PDF na vaše stránky. Napríklad, ak ste vytvorili online časopis, keď článok, ktorý ste napísali, bol uvedený v knihe alebo časopise, ak produkty, ktoré predávate, majú užitočné príručky alebo máte napísané podrobné pokyny pre projekt DIY. Ako si viete predstaviť, mnohí používatelia považujú za vhodné uložiť PDF do svojho počítača a pozrieť sa na to neskôr. Bohužiaľ, pre vás ako majiteľa webových stránok, existujú pre PDF niektoré nevýhody. Dnes odpovedáme na dve otázky týkajúce sa používania súborov PDF na vašich webových stránkach. Prvý krok: aké sú nevýhody súborov ... Čítať viac
Používanie príbehov v príspevkoch
Ako používať príbehy v príspevku na blogu Ľudia radi čítajú príbehy. Príbehy sú skvelý spôsob, ako zaujať vaše publikum. Ale ako používať príbehy v blogovom príspevku? A ako to je s nápadmi? V tomto príspevku vám teda dáme 6 tipov, ako začať používať príbehy v blogových príspevkoch. Ale najprv začnime s malým príbehom: Kde bolo, tam bolo, bola táto mladá žena. Jej meno bolo Martina. Martina bola copywriter. Napísala skvelý obsah pre cestovné kancelárie a niekoľko časopisov. Martina používala vo svojej práci veľa príbehov. Bola veľmi dobrá. Ale minulý týždeň jej inšpirácia bola na bode mrazu. Bola trochu chorá. Napriek ... Čítať viac
Google News 2019
Ako ovládnuť Google News v roku 2019 2019 bude tvrdý boj proti fake news, pretože ich počet sa časom zvyšuje. Spolu s niektorými inými sociálnymi platformami je Google tiež zodpovedný za šírenie falošných a zavádzajúcich správ. Ak používate web bohatý na clickbait s množstvom chabého obsahu, zrejme vás neminie tento rok trest od spoločnosti Google. Vo všeobecnosti sa Google pri hodnotení týchto článkov pozerá na týchto päť faktorov: Čerstvosť Rozmanitosť Bohatý textový obsah Originalita obsahu Predvoľby používateľa pre témy alebo vydavateľov Ak chcete uspieť v roku 2019, váš spravodajský obsah by mal byť originálny, autoritatívny a mal by poskytovať aktuálne ... Čítať viac
Zvýšenie hodnoty pre platené vyhľadávanie
Najlepšie trendy na zvýšenie hodnoty výdavkov za platené vyhľadávanie Ak ste ako mnoho malých až stredne veľkých firiem, rozpočet je všetko a každé euro sa počíta. Viac peňazí sa nemusí rovnať úspešnej kampani a predtým, ako vyčerpáte svoj rozpočet na ďalšie štvrťročné obdobie, zohľadnite tieto najdôležitejšie trendy, ktoré môžu zvýšiť hodnotu vašich súčasných výdavkov na inzerciu za platené vyhľadávanie. Zobrazovanie reklám a vstupných stránok v mobilných zariadeniach správne je dôležitejšie ako kedykoľvek predtým Rozšírte svoj dosah na milióny potenciálnych zákazníkov optimalizáciou reklám a stránok pre používateľov mobilných zariadení. Každý rok sa uvoľňujú nové údaje, ktoré ukazujú rastúcu dôležitosť mobilného plateného ... Čítať viac