SEO 2019: tipy pre začiatočníkov časť 2
Internet sa stal hlavným miestom, kde zákazníci hľadajú tovar a služby. Ak začínate v oblasti optimalizácie vyhľadávačov tu sú ďalšie rady, ktoré bude potrebné v roku 2019 ovládať. Samozrejme mimo tých ktoré sme už spomenuli v prvej časti.
1. Učte sa najdôležitejšie faktory hodnotenia
Ako sme spomenuli v prvej časti, je užitočné venovať nejaký čas SEO každý mesiac, aby ste dohnali najnovšie SEO aktualizácie.
Skvelým východiskovým bodom je viac informácií o všetkých faktoroch hodnotenia, ktoré ovplyvňujú vašu pozíciu v SERP.
Z dôležitosti a použitia správnych kľúčových slov na rýchlosť stránky a použitie spätných odkazov je dobré zistiť, ako môže každý faktor hodnotenia ovplyvniť vaše optimalizačné taktiky.
Zoznam môže byť dlhý, ale sú tu niektoré dôležité faktory hodnotenia, ktoré vám pomôžu optimalizovať stránku v roku 2019.
2. Nikdy nepodceňujte UX
Skúsenosť používateľov sa stáva dôležitejšou pre SEO rok za rokom. Ako sa Google vyvíja, výsledky vyhľadávania sú čoraz viac personalizované a cieľom je ponúknuť používateľom tie najlepšie skúsenosti.
Kvalita a relevantnosť vášho obsahu sú veľmi dôležité, ale musíte tiež zabezpečiť, aby vaše UX stránky boli príťažlivé, aby povzbudzovali ľudí, aby čítali.
Dobrý príspevok nezaujme, ak vaša stránka nie je napríklad optimalizovaná pre mobilné zariadenia alebo ak to neumožňuje dlhšie čítanie.
Potrebujete správnu rovnováhu medzi skvelým obsahom a ešte lepšou skúsenosťou používateľov. Žiadny z týchto dvoch samostatne nemôže viesť k veľkému SEO úspechu.
Začnite analyzovať aktuálnu mieru odchodov a čas strávený na stránkach a zistite, ako sa porovnávajú s rýchlosťou zaťaženia vašich stránok.
3. Objavte spojenie medzi sociálnymi médiami a SEO
Sociálne signály nemusia byť medzi faktormi hodnotenia, ale je stále užitočné pochopiť, ako môže vaša sociálna prítomnosť ovplyvniť vaše výsledky vyhľadávania.
Keďže sociálne médiá sa stávajú väčšou súčasťou nášho života, môžu definovať veľkú časť našej online prítomnosti a autority. To isté platí pre všetky značky s existujúcou sociálnou prítomnosťou.
Spoločnosť Google začala integrovať výsledky sociálnych výsledkov do odpovedí na vyhľadávanie v snahe predstaviť celistvejšiu myšlienku prítomnosti na internete. Indexovaním väčšieho množstva obsahu do výsledkov vyhľadávania môžu používatelia čo najrýchlejšie nájsť správnu odpoveď na svoje otázky. Preto je dobré mať na pamäti, že vaša on-line prítomnosť a autorita nie sú obmedzené na vaše výsledky vyhľadávania.
Podobne sa sociálne siete menia do svojich vlastných vyhľadávacích nástrojov, kde používatelia stále hľadajú odpoveď na svoje otázky. YouTube a Pinterest sa stali veľmi obľúbenými vizuálnymi vyhľadávacími nástrojmi, zatiaľ čo Twitter a Facebook môžu byť užitočné pri hľadaní ďalších informácií o osobe alebo novinkách.
To znamená, že naše vyhľadávacie návyky sa menia a je užitočné pochopiť všetky rôzne spôsoby, ako môže niekto nájsť váš obsah na rôznych kanáloch.
4. Pochopte, ako funguje vyhľadávanie hlasom
Hlasové vyhľadávanie bude najväčším trendom na formovanie SEO v rokoch 2019 a 2020. Už teraz vidíme rastúcu mieru osvojenia a od roku 2019 sa od spotrebiteľov očakáva, že budú používať hlasové príkazy (dúfajme konečne v podporu slovenčiny).
To znamená, že optimalizácia vyhľadávania by sa mala zmeniť, aby sme pochopili nový druh zámeru vyhľadávania. Ľudia majú tendenciu používať dlhšie otázky a viac konverzačných dopytov v hlasovom vyhľadávaní. Úlohou je pochopiť, ktoré kľúčové slová budú pre vaše publikum relevantnejšie a ako merať úspech vašej stratégie.
Aj keď je meranie stále v počiatočnom štádiu, je stále užitočné pochopiť rozdiel medzi textovými a hlasovými povelmi.
Čím viac myslíme ako spotrebiteľ, tým väčšia je šanca odpovedať na ich otázky najrelevantnejším spôsobom.
Záver
SEO nemusí byť zložité. Nový rok môžete začať tým, že posilníte svoje zručnosti a vyskúšate nové nápady.
Jeden krok naraz vám môže pomôcť zlepšiť optimalizáciu vašich stránok. Najlepší spôsob, ako začať, je venovať pozornosť online zvykom vašich čitateľov.
- Ako sa správajú na vašich stránkach?
- Aké sú vaše najvýkonnejšie stránky?
- Ktoré kľúčové slová používajú?
- Čo môžete dnes zlepšiť, aby ste posilnili svoju stratégiu SEO?