1. januára 2019 SEO24 Mastermind

SEO 2019 pre začiatočníkov časť I.

SEO 2019: tipy pre začiatočníkov časť 1

SEO 2019 zaciatocnicke tipyMáte záujem dozvedieť sa viac o SEO v roku 2019? Tu sú kľúčové trendy, ktoré musíte splniť, aby ste zlepšili svoje zručnosti pri optimalizácii vyhľadávania.

Je ľahké stratiť sa v množstve informácií, keď ste práve začínali SEO. Príliš veľa taktík vás môže odradiť od precvičovania svojich zručností. Nemusí to však byť strašidelné, ak sa chcete dozvedieť viac o optimalizácii pre vyhľadávače.

Preto sme analyzovali kľúčové trendy SEO pre rok 2019 a čo znamenajú pre niekoho, kto práve začína optimalizáciou pre vyhľadávače.

1. Začnite s optimalizáciou stránok pre mobilné zariadenia

Optimalizácia mobilných zariadení je rozhodujúca, keď začínate so SEO. Začnite tým, že testujete výkonnosť a rýchlosť načítania vašich stránok vo všetkých zariadeniach.

Každé oneskorenie pri prehliadaní môže byť zmeškanou príležitosťou zapojiť nového návštevníka.

Ľudia trávia každý rok viac času na svojich telefónoch, čo znamená, že nová SEO stratégia nemôže ignorovať optimalizáciu mobilných zariadení. Okrem toho ide nad rámec zlepšenia napr. rýchlosť stránky na vašich stránkach. SEO v roku 2019 je o pochopení „mobilných spotrebiteľov“ a o tom, ako sa ich vyhľadávacie návyky líšia, keď sú na cestách v porovnaní s užívateľom stolného počítača.

Zamyslite sa nad svojimi vlastnými vyhľadávacími návykmi na telefóne a na počítači.

2. Pochopte, ako používatelia vyhľadávajú

Máme tendenciu predpokladať, ktoré kľúčové slová budú lepšie ako ostatné. Testovanie kľúčových slov je vždy dobrý nápad, ale dnes sa SEO zameriava viac na pochopenie zámeru vyhľadávania. Nestačí nájsť efektívne kľúčové slovo, ktoré vedie návštevnosť vašich stránok.

Dlhodobá SEO stratégia sa opiera o zámer vyhľadávania a úvahy za každým vyhľadávaním. Akonáhle začnete chápať, ako vaše cieľové publikum používa vyhľadávače, potom môžete úspešne optimalizovať svoje stránky.

Vyhľadávania sú čoraz dynamickejšie a nestačí sa spoliehať na predpoklady.

3. Píšte pre ľudí, optimalizujte pre vyhľadávače

Úspešná stratégia SEO neberie do úvahy ľudský prvok pri optimalizácii stránky. Nevyberáme len dobré kľúčové slová na zlepšenie hodnotenia našich stránok. Cieľom je vybrať správne kľúčové slová, ktoré by vaše publikum používalo tak, aby obsah zostal relevantný a pútavý.

Vždy začnite premýšľaním o vašom publiku pri vytváraní obsahu. Váš obsah by mal byť pre nich zaujímavý a relevantný, aby sa o ňom chceli viac dozvedieť. Akonáhle začnete chápať obsah, ktorý čitatelia chcú od vás, je čas viac zamerať sa na jeho optimalizáciu.

Nestačí vytvoriť dobrý obsah, ak nemáte ľudí, aby si ho prečítali. To je dôvod, prečo chcete optimalizovať svoj obsah, aby ste dosiahli vyššiu úroveň v SERP.

Naopak, kvalita vášho obsahu a jeho relevantnosť vám môže pomôcť zvýšiť návštevnosť vo vyhľadávaní.

4. Analyzujte svoju existujúcu návštevnosť vo vyhľadávaní

Ak si nie ste istí, ako začať a čo testovať, potom začnite bližším pohľadom na aktuálnu návštevnosť vo vyhľadávaní.

Aké sú stránky s najlepšou výkonnosťou? Ktoré kľúčové slová používa vaše publikum na prístup k vášmu obsahu?

Analyzujte svojich top 10 príspevkov a to, čo majú všetky spoločné. Je to kvalita vášho obsahu? Dĺžka každého príspevku? Sledovali ste najlepšie postupy optimalizácie na mieste?

Nájdite príspevky, ktoré fungujú dobre ako vždyzelený obsah a premýšľajte nad novými spôsobmi, ako ich aktualizovať.

5. Zostaňte aktuálny s najnovšími zmenami v SEO

Ak chcete ovládať SEO, musíte sledovať najnovšie trendy a aktualizácie algoritmov, ktoré by mohli ovplyvniť vašu taktiku. Rovnako ako pri každej novej zručnosti je užitočné pokračovať v čítaní o danej problematike, aby ste boli informovaní o akýchkoľvek posledných zmenách.

Či už ste začiatočník alebo skúsený profesionál, je stále dôležité, aby ste čítali najnovšie aktualizácie pre SEO a čo znamenajú pre vašu stratégiu.

Pokračovanie nabudúce.