29. novembra 2018 SEO24 Mastermind

2. Rýchle výhry v službe Google

Druhá časť: Rýchle výhry v službe Google?

Umiestnenie a rychle vyhry v sluzbe Google SEOAko sme písali v prvom príspevku, ani tu nenájdete podrobnú príručku o tom, ako sa v Google zaradiť vysoko. A úplne chápeme, že ľudia si želajú takúto príručku. Je nám to veľmi ľúto, ale taká príručka jednoducho neexistuje. Napriek tomu, vám môžeme poskytnúť praktické tipy, ako zlepšiť svoje poradie!

1. Vyriešte osirelý obsah

Osirelý obsah má málo interných odkazov z iných stránok alebo príspevkov, ktoré k nemu odkazujú. Spoločnosť Google bude považovať tento typ obsahu za menej hodnotný. Ak je to teda pre vás dôležitý článok, mali by ste to jasne preukázať spoločnosti Google aj vašim návštevníkom. Odkaz na tento konkrétny článok z iného príslušného obsahu. Prepojenie s článkami, ktoré vytvárajú veľa návštevnosti vo vyhľadávacích nástrojoch, pomôže spoločnosti Google a vašim publikám dostať sa tam kam chcete vy.

2. Riešenie kanibalizmu kľúčových slov

Kanibalizmus Kľúčových slov môže nastať, ak optimalizujete dva (alebo viac) príspevkov na kľúčové slová, ktoré nie sú presne, ale takmer rovnaké. Pre spoločnosť Google je ťažké zistiť, ktorý z týchto článkov je dôležitejší. V dôsledku toho by ste mohli dopadnúť horšie v oboch článkoch. Vaša interná štruktúra prepojenia by mohla vyriešiť časť vašich problémov s kanibalizmom kľúčových slov. Premýšľajte o tom, ktorý článok je pre vás najdôležitejší a spojte sa s ním z menej dôležitých článkov.

V mnohých prípadoch je najlepšou cestou riešenia problémov kanibalizmu kľúčových slov údržba obsahu. To znamená: kombinovanie článkov. Nájdite články, ktoré sa zameriavajú na podobné vyhľadávacie dopyty. Ak dva články priťahujú rovnaké publikum a v podstate hovoria o tom istom príbehu, mali by ste ich skombinovať. Prepíšte tieto príspevky do jedného úžasného článku. To zlepší vaše hodnotenie a vyrieši problém s kanibalizmom kľúčovým slov. Koniec koncov, Google miluje dlhý a dobre napísaný obsah.

3. Zlepšite rýchlosť webu

Rýchlosť je kľúčovým aspektom SEO. Google má rád rýchle webové stránky. Môžete zlepšiť rýchlosť vášho webu prostredníctvom (lepšieho) hosťovania alebo inštaláciou pluginu pre ukladanie do vyrovnávacej pamäte. Prečítajte si viac o rýchlosti stránky v našom článku o tom, ako zlepšiť rýchlosť vášho webu.

4. Opravte chyby konzoly vyhľadávania Google

Ak chcete zlepšiť svoje SEO, začnite riešením chýb, ktoré našla konzola vyhľadávania Google na vašich webových stránkach. Ak chcete začať, prečítajte si naše ďalšie príspevky ohľadom Google a SEO.

Záver: SEO znamená usilovná optimalizácia

SEO znamená veľa práce. Nemôžeme vám dať jednoduchú odpoveď na otázku „Ako sa umiestniť vysoko?“. SEO je dlhodobá stratégia a bude fungovať len vtedy, ak sa táto stratégia zameria na vytvorenie neuveriteľnej webovej stránky. Mali by ste sa sústrediť na všetko: skvelé UX, bezchybné technické SEO, úžasný obsah, dobrú štruktúru stránok. Vieme budete musieť vynaložiť veľa úsilia na to, aby ste bolo úspešné. SEO práve znamená usilovnú optimalizáciu. Veľa štastia!