11. septembra 2018 SEO 24

Zlepšenie dosahu Facebooku

Nové taktiky na zlepšenie dosahu Facebooku

SEO zlepšenie dosahu FacebookuMinulý týždeň sme uverejnil článok o aktuálnom stave týkajúcej sa návštevnosti Facebooku. Taktiež sme sa vás pýtali, či ste si niečo podobné všimli a pozvali sme, aby ste zdieľali svoju taktiku, ak ste sa s takýmto poklesom stretli. Zanechali ste veľa zaujímavých odpovedí, takže po prvé, ďakujeme za to! Väčšina ľudí si tiež všimla zníženie návštevnosti na Facebooku. Dnes budeme zdieľať tri sľubné taktiky, ktoré boli najčastejšie.

Počet návštev na Facebooku klesá

Väčšina ľudí, ktorí zanechali komentár na náš príspevok v blogu, zaznamenala aj v posledných mesiacoch veľký pokles návštevnosti zo stránky Facebook. Niektorí ľudia opustili Facebook úplne. Títo ľudia si nevšimli pokles svojej návštevnosti. Väčšina ľudí je na Facebooku menej aktívna, než kedy boli, ale stále ho používajú. Traja ľudia tiež odpovedali, že si nevšimli žiadny rozdiel. Celkovo možno povedať, že veľká väčšina ľudí odpovedajúcich na môj príspevok zaznamenala výrazný pokles návštevnosti odkazov na Facebook. Ale čo s tým môžete urobiť?

Tipy a taktiky stojí za to vyskúšať!

Našli sme tri tipy a taktiky, keď sme čítali desiatky komentárov a veríme, že určite stoja za to. Vôbec ale nevieme odhadnúť, do akej miery tieto skutočne fungujú. To sú však všetky veci, ktoré sa v blízkej budúcnosti pokúsime vyskúšať na vlastnom účte Facebooku. Takže možno aj pre vás budú užitočné.

Tip 1: Príspevky bez externých odkazov

Jeden z našich čitateľov navrhol, aby príspevky na Facebooku, ktoré obsahujú externé odkazy, boli oveľa menej prístupné ako príspevky s textom alebo príspevkami s videami alebo obrázkami. V tomto prípade video (a najmä živé video) bolo najlepšie.

Ďalší čitateľ navrhol takmer to isté. Dodal, že živá diskusia o platforme Facebook sa môže vyplatiť.

To by mohol byť dobrý prístup, pretože Facebooku sa páči, keď ľudia zostanú na Facebooku a nie kliknutím odídu inú webovú stránku. Mohlo by sa stať, že služba Facebook zaobchádza s príspevkami bez externých odkazov inak a že sa zobrazuje viac ľuďom. Určite budeme skúšať tento prístup!

Tip 2: Skupiny Facebook

Niekoľko komentátorov poukázalo na to, že aj napriek tomu, že návštevnosť odkazov v službe Facebook klesala, skupiny v službe Facebook boli stále veľmi aktívne. Zdá sa, že zdieľanie príspevkov v aktívnych skupinách sa vypláca. Nastal čas, aby ste v týchto skupinách boli aktívni!

Tip 3: Dlhé stĺpiky

Jeden z našich čitateľov navrhol napísať dlhšie príspevky. Jeho skúsenosť bola, že zdĺhavé príspevky na fóre v službe Facebook boli oveľa lepšie ako krátke príspevky.

Je ľahké experimentovať. Pridaním trochu väčšieho textu na príspevok nie je tak ťažké. V našich príspevkoch budeme experimentovať s dlhšími a kratšími textami. Budeme vás informovať o výsledkoch tejto taktiky!

Záver

Aj keď návštevnosť odkazov Facebooku klesá, existujú určité taktiky, ktoré môžeme použiť, aby sme získali časť tejto návštevnosti späť. Možno investovať do zdĺhavých, dobre napísaných príspevkov na Facebook, bez externých odkazov, to urobí trik. Tieto osoby na týchto stránkach nedostanete, ale váš dosah na Facebooku zostane nedotknutý. To je niečo, čo treba zvážiť. Vyskúšame všetky tri taktiky, o ktorých sme diskutovali v tomto príspevku. Budeme vás informovať o našich zisteniach!