Mesiac: august 2018

Platený sociálny plán

Pripravte sa na na svoj platený sociálny plán Koniec roka je už za rohom a je nevyhnutné, aby sme si teraz vyvinuli nejaké úsilie, aby sme sa rozhodli pre úspech, keď bude prázdninová sezóna už tu. Zaplatená sociálna sieť pravdepodobne významne ovplyvní vaše celkové úsilie – nielen pri budovaní cesty, ale aj pri konverzii z konca cesty. Tak ako sa rozhodnete pre úspech? Tu je moje päť najlepších tipov, prečo sa už teraz postarať o všetko. Personas, personas, personas Vyskúšajte svoje publikum. Kombinujte svoje interné údaje a pochopte, kto sú vaši zákazníci – aj keď si myslíte, že to viete. ... Čítať viac

Kreatívne prostriedky pre kampane

Tri jednoduché tipy na zlepšenie kreatívnych prostriedkov pre ďalšiu kampaň Väčšina dizajnérov a iní kreatívni profesionáli si dobre uvedomujú, že ľudia nie vždy vedia, ako najlepšie s nimi spolupracovať. „Klienti z pekla“ je obľúbenou stránkou, ktorá oznamuje skutočné rozhovory medzi dizajnérmi a ich klientmi. Zatiaľ čo veci nie sú pre väčšinu dizajnérov také zlé, stále je čo vylepšiť. Ukazuje sa, že niektoré z najväčších výziev sú spôsobené nedostatkom viditeľnosti a nedostatočným procesom medzi kreatívnymi profesionálmi a ich zainteresovanými stranami v obchodných úlohách. Skvelá tvorba nie je výsledkom mágie. Nápady sa dajú naplniť, formovať a tréningom vypracovať k veľkosti. Ale tímy musia byť ... Čítať viac

Blog na stránke alebo nie?

Rozdiel medzi obsahom blogu v rámci stránky a obsahom mimo stránky Spoločnosť Google nedávno aktualizovala svoje pokyny na hodnotenie kvality vyhľadávania, čo malo výrazný vplyv na spôsob vytvárania obsahu. Publikovanie revidovaného dokumentu na 164 stránkach vedúci vyhľadávač teraz venuje väčšiu pozornosť tomu, čo používatelia hľadajú a aké informácie nakoniec čítajú. Technický gigant sa nebál povedať, že sa zameriava na zvýšenie používateľskej skúsenosti v celej platforme. Zmeny, ktoré boli zavedené pre tvorcov obsahu, posilňujú toto vyhlásenie pre obchodníkov po celom svete. Aj keď dobre vytvorený obsah môže prispieť k posilneniu správu svojej značky, tiež môže zvýrazniť vaše vedomosti v odbore. Budete však ... Čítať viac

Aktualizácie rýchlosti Google

Prispôsobenie najnovšej aktualizácii rýchlosti spoločnosti Google Rýchlosť stránok bola vždy prioritou na zachovanie viditeľnosti vyhľadávania, ale pred najnovšou aktualizáciou Speed ​​spoločnosti Google to bolo niečo, čo bolo prevažne spojené s webovými stránkami. Teraz, keď sú stránky pre mobilné zariadenia zaradené do časov načítania stránok, nie je prekvapením, že webové stránky musia byť rýchlejšie, aby sa zabránilo znižovaniu poradia vyhľadávania. V dnešných konkurenčných a neustále sa meniacich trhoch je zrejmé, že vytvorenie skvelých stránok je nanajvýš dôležité. Až 87% špičkových maloobchodných značiek riskuje výrazný pokles viditeľnosti tým, že zanedbáva výkonnosť mobilných stránok. Hodnotenie ako „slabé“ z hľadiska rýchlosti mobilného webu. Tieto ... Čítať viac

SEO a kreativita

Ako kombinovať SEO a kreativitu pre úspech v marketingovom obsahu SEO zabíja kreativitu nie je nezvyčajné slovné spojenie medzi spisovateľmi obsahu. Podobne SEO odborníci často vyjadrujú sťažnosti, že tvorivé písanie by nemalo mať vysokú prioritu pre SEO dokonalosť. Realita je, že najlepšie typy marketingu obsahu spájajú kreativitu s hodnotou SEO. Tu je návod na najlepšie spôsoby, ako zlúčiť kreativitu a SEO pre úspech v marketingovom obsahu. Prečo sa SEO nehýbe? Obsahový marketing je stále nový priemysel a tvorcovia obsahu, ktorí publikujú viac ako päť rokov si budú pamätať na svoje škaredé skoré dni. Mnohí spisovatelia boli prvýkrát predstavení vo svete ... Čítať viac

Moderné B2B

Vzostup moderného B2B predajcu Nárast moderného marketingu B2B mení spôsob, akým spolupracujú marketingové a obchodné tímy na vytváraní nových obchodov a dosahovanie návratnosti investícií. Nový výskum spoločnosti Contentive, globálnej B2B marketingovej spoločnosti zistil, že úloha moderného B2B marketingového profesionála sa rýchlo mení z dôvodu explózie dát, analytických nástrojov a automatizačných nástrojov. Spoločnosť Contentive skúmala svoju dôveryhodnú komunitu profesionálnych marketingových profesionálov. Chceli sa dozvedieť viac o svojich kľúčových výzvach a pozreli si, akú budúcnosť má B2B marketing. B2B a budúcnosť Prvými troma trendmi, ktoré ovplyvňujú vznikajúce stratégie sú personalizácia, umelá inteligencia a marketing ovplyvňovania. Prieskum zistil, že 57% B2B obchodníkov považuje ... Čítať viac

Letné blogovanie

Blogovanie počas leta Neviem, aké je počasie tam kde ste, ale momentálne sa nachádzame uprostred tzv. horúcej vlny. Pri teplotách nad 30 stupňov Celzia sa viac ľudí nachádza v bazénoch a v letných destináciách. Môžete mať pocit, že nikto nie je online, aby si prečítal váš príspevok na blogu. Alebo sa sami radšej pozeráte na bazén. Tak prečo by ste trávili čas letným blogovaním? A mali by ste dokonca tráviť svoj čas preč? Nemám pre vás definitívnu odpoveď, ale v lete môžete robiť rôzne veci, ktoré ešte stále udržiavajú rastúci blog! Píšte nové príspevky aj keď je polovica krajiny na ... Čítať viac

SEO pre nudné produkty

Nudné produkty a SEO? SEO pre nudné produkty znamená SEO pre produkty, pre ktoré nie je možné napísať vzrušujúci obsah. Produkty, ktoré potrebujú tisíc slov na opis všetkých malých detailov a malej tlače, ale sú nakoniec len dôležité pre poistenie automobilov, sponky na papier alebo znamenia núdzových východov. Všetci sme mali alebo sme boli zákazníkom, ktorý jednoducho nemohol nájsť ten správny a pútavý obsah. Niekedy je ťažké písať niečo, čo má zmysel o produkte z vlastnej perspektívy. V tomto článku si priblížine, ako pristupovať k SEO pre nudné produkty! Najskôr: získajte základy správne Bez ohľadu na to, aký výrobok predávate, ... Čítať viac

Kanibalizmus kľúčových slov

Kľúčové slová a kanibalizmus Kanibalizmus kľúčových slov znamená, že na svojej stránke máte rôzne blogové príspevky alebo články, ktoré sa môžu zaradiť do rovnakého vyhľadávacieho dopytu v službe Google. Ak optimalizujete príspevky alebo články pre podobné vyhľadávacie dopyty, strácajú navzájom šance na zaradenie. Tu si vysvetíme, prečo je kanibalizmus kľúčových slov zlé pre vaše SEO, ako ho môžete rozpoznať a ako vyriešiť. Čo je to kanibalizmus kľúčových slov? Ak optimalizujete svoje články za podobných podmienok, môžete trpieť kanibalizáciou kľúčových slov. Spoločnosť Google zobrazí vo výsledkoch vyhľadávania iba jeden alebo dva výsledky z tej istej domény pre každý konkrétny dopyt. Ak ... Čítať viac