Kreatívne prostriedky pre kampane
Tri jednoduché tipy na zlepšenie kreatívnych prostriedkov pre ďalšiu kampaň
Zatiaľ čo veci nie sú pre väčšinu dizajnérov také zlé, stále je čo vylepšiť. Ukazuje sa, že niektoré z najväčších výziev sú spôsobené nedostatkom viditeľnosti a nedostatočným procesom medzi kreatívnymi profesionálmi a ich zainteresovanými stranami v obchodných úlohách. Skvelá tvorba nie je výsledkom mágie. Nápady sa dajú naplniť, formovať a tréningom vypracovať k veľkosti. Ale tímy musia byť na tej istej stránke o tom, ako najlepšie pracovať spoločne a rešpektovať vzájomné napätie.
Nezabudnite, že tvorcovia sú partnermi – a odborníkmi
Jedným z prvých troch problémov, ktoré našli tvorcovia v našom prieskume, bolo „byť považovaný za poskytovateľa služieb a nie za partnera.“ Táto mentalita pravdepodobne znamená, že ľudia posielajú nápady na tvorcovia a žiadajú, aby ich vykonali. Nie spolupracovali s kreatívnym tímom pri vytváraní nápadov na začiatku projektu s cieľom pomôcť rozvíjať dôrazné koncepcie.
Podľa vzdelania a podľa prírody sa kreatívni profesionáli často pozerajú na marketing a rozprávanie iným spôsobom. Ich kreatívne a umelecké perspektívy sú rovnako cenné ako ich opak v podnikaní a operáciách a napriek tomu sa s nimi vždy nezaobchádza.
Keď žiadame tvorcovia, aby realizovali myšlienky od nekreatívnych tímov. Nevyužívame ich silné stránky na zjednodušenie zložitých myšlienok na vizuálne pozoruhodné umelecké diela. 54% respondentov z prieskumu uviedlo, že ďalšou hlavnou výzvou je, že „nie je dostatok času byť kreatívnym“. Zvýšenie účasti tvorivej tvorby v počiatočných fázach plánovania kampane by malo pomôcť prekonať túto výzvu, čo prinesie silné dividendy vo výsledkoch kampane.
Viac podrobností v informáciách
Podľa nášho prieskumu je druhou najväčšou výzvou pre interné kreatívne tímy, pokiaľ ide o spoluprácu s inými oddeleniami, „nie je dostatok informácií v sprievodcoch“. To znamená, že dizajnéri sú často ponechaní na kŕmenie podrobností, ktoré potrebujú na schôdzach alebo pri sledovaní e-mailov. Obidva z nich si berú drahocenný čas z toho, aby robili vyššiu hodnotu, tvorivú prácu.
Vedúci kreatívnych tímov a ich operačný tím by mali vyžadovať komplexné informácie od iných oddelení v organizácii. To sa dá dosiahnuť vytvorením podrobných formulárov žiadosti s povinnými poľami, ktoré vyžadujú bohaté opisy potrieb. To umožní návrhárom zamerať sa na výrobu skvelých prác; nie zhromažďovanie informácií predtým, než môžu dokonca začať.
Udržujte komunikáciu organizovanú
Nadovšetko je dôležité, aby komunikácia medzi dizajnérmi a ostatnými dizajnérmi zostala organizovaná. Nie je nezvyčajné, aby si dizajnéri získali spätnú väzbu od viacerých zainteresovaných strán, ich umeleckého riaditeľa, manažéra značiek a kolegov dizajnérov. To je veľa rozhovorov na sledovanie a bez správnych nástrojov na mieste, konštruktívna spätná väzba môže spadnúť cez trhliny – stratené medzi e-mailmi, v rozhovoroch a ďalšie nástroje spolupráce.
Komunikačné fragmentácie sú pre digitálnych pracovníkov veľkým problémom. V ďalšom prieskume, ktorý náš tím vykonal, respondenti uviedli, že „chýbajúce informácie“ boli ich prvým zdrojom stresu pri pokuse o prácu. To nemusí byť aj váš prípad. Môžete dať každému komunikujúcemu jeden jednoduchý, čistý hárok, ktorý umožňuje ľahko nájsť všetky súbory a pripomienky a ľahko sa s nimi zaoberať.