Blog
Zrýchlenie webu
Sila rýchlosti stránky: Praktické tipy na zrýchlenie vášho webu Ako bežní používatelia internetu všetci chceme, aby sa to, čo hľadáme, objavilo okamžite. Preto spoločnosť Google v roku 2010 vydala algoritmus PageRank, vďaka ktorému bola rýchlosť webových stránok a stránok pre indexové prehľadávače vysoko hodnotiacim faktorom pri hodnotení stránok pre výsledky vyhľadávacieho nástroja. Počas digitálnych rokov sa prejavila zreteľná korelácia medzi rýchlosťou stránky a mierou odchodov návštevníkov. A vzhľadom na to, že udržanie návštevníkov je čoraz dôležitejšie z hľadiska plnenia cieľov v oblasti výnosov a iných ročných cieľov, zrýchlenie webu je jednou z najdôležitejších oblastí zameraných na spokojnosť zákazníkov v súčasnosti. ... Čítať viac
Propagácia blogu a rozširovanie publika
Propagujte svoj blog: 6 tipov, ako rozšíriť svoje publikum Ak píšete príspevky pre svoj blog, chcete publikum. Nikto nechce vystupovať v prázdnej miestnosti! Získanie dobrého umiestnenia vo vyhľadávačoch tým, že urobíte svoje SEO bezchybne, samozrejme pomôže. Ale môžete urobiť viac! V tomto príspevku vám dáme veľa tipov na blogový marketing, aby ste zaistili, že vaše publikum bude rásť! Tip 1: Začnite misiou Marketing aj propagácia blogu súvisí so zvyšovaním počtu ľudí, ktorí poznajú a majú radi vašu spoločnosť, vaše produkty, vašu značku. Ak chcete byť úspešný v marketingu, mali by ste si vždy zvoliť marketingové stratégie, ktoré zodpovedajú poslaniu vašej ... Čítať viac
Výskumné panely vášho podnikania časť 2.
Nábor pre výskumné panely vášho podnikania časť 2. Ako teda začať s náborom ľudí na výskumné panely? Na nábor ľudí môžete použiť niekoľko taktík. Vysvetlíme si ich tu: Účastníci iného výskumného panelu Keď už vykonávate iné druhy výskumu, môžete sa opýtať, či by sa respondenti chceli zúčastniť vo výskumnom paneli. Napríklad na konci prieskumu by ste mohli pridať otázku: „Chcete sa zúčastniť iného prieskumu pre [názov vašej spoločnosti]?“ Alebo ešte konkrétnejšie: „Chcete sa prihlásiť do nášho výskumného panela a dostať príležitosť pravidelne prispievať k novým produktom / službám?“ Väčšina ľudí, ktorí sa odtiaľto prihlásia, je už motivovaná a nepotrebuje ďalšiu ... Čítať viac
Výskumný panel vášho podnikania časť 1.
Výskumný panel pre vaše podnikanie časť 1. Aké výhody má výskumný panel pre vaše podnikanie? A aké sú rozdiely v porovnaní s inými typmi výskumu? Stručne povedané, výskumný panel vám môže poskytnúť hlbšie informácie o publiku a je najcennejšie, ak ho skombinujete s inými typmi prieskumu používateľov. Tu vám povieme, aké informácie môžete získať z výskumného panelu a ako ho nastaviť. Spoznávanie publika je nevyhnutné, ak chcete byť úspešní v oblasti marketingu a SEO. Preto pravidelne píšeme o metódach, ako získať viac informácií o svojich zákazníkoch, používateľoch alebo čitateľoch. Čo je výskumný panel? Výskumný panel sa týka zhromažďovania údajov od ... Čítať viac
Značka a stratégia kľúčových slov
Kde vaša značka spĺňa stratégiu kľúčových slov Aký je rozdiel medzi vašou značkou a kľúčovými slovami? Používate oboje efektívne? Samozrejme, že chcete nájsť svoju značku. Vaša značka je preto jedným z vašich kľúčových slov. Nemalo by to byť vaše jediné kľúčové slovo a nemali by ste mať veľa kľúčových fráz, ale žiadnu značku. Za kľúčovými slovami, ktoré vyberiete, by mala existovať stratégia kľúčových slov a vaša značka v tom môže zohrávať úlohu. Pozrime sa na vzťah medzi brandingom a stratégiou kľúčových slov! Vaša značka a vaše kľúčové frázy Čo je však kľúčové slovo značky? Kľúčové slovo vašej značky je kľúčové ... Čítať viac
Cielené reklamy bez kľúčových slov?
Štyri spôsoby zacielenia reklám na stránkach Google, ktoré neobsahujú kľúčové slová Google je synonymom pre vyhľadávanie, inzerenti Google však majú k dispozícii veľa rôznych typov reklám, ktoré vôbec nevyžadujú zacielenie na kľúčové slová. Reklamy Google môžu byť v skutočnosti obzvlášť účinným nástrojom pre obchodníkov, ktorí chcú testovať rôzne typy digitálnych reklám bez zložitosti správy viacerých vydavateľov. Aj keď Google nie je celkom komplexným miestom pre všetku digitálnu reklamu, blíži sa k tomu. Ak teda chcete rozšíriť svoju stratégiu digitálnej reklamy nad rámec zacielenia na kľúčové slová, ale nie ste pripravení pustiť sa mimo vôd Google, tu je niekoľko taktík, ktoré ... Čítať viac
Synonymá a súvisiace kľúčové slová
Súvisiace kľúčové slová, synonymá a prečo ich používať SEO obľubuje kľúčové slová. To sú slová, ktoré ľudia hľadajú na internete. Slová, vďaka ktorým sú vaše príspevky a stránky hodnotené. Na nájdenie dokonalého kľúčového slova na optimalizáciu vášho článku je potrebné tomu venovať veľké úsilie. Prečo by ste preto toto kľúčové slovo nemali opakovane používať? Prečo by ste mali používať synonymá a súvisiace kľúčové slová? Pomôže to zlepšiť vaše hodnotenie? Vlastne: Áno! Ako v skutočnosti: použitie synoným a súvisiacich kľúčových slov je správnym spôsobom ako si pomôcť pri hodnotení. V tomto príspevku vysvetlíme prečo. Dobrý spisovateľ mieša veci! Najdôležitejším dôvodom, prečo ... Čítať viac
Správne odstránenie stránky
Ako správne odstrániť stránku z vášho webu Kedykoľvek zo svojej stránky odstránite podstránku (alebo príspevok), odstránite tiež jednu alebo viac webových adries. Táto stará adresa URL pri návšteve zvyčajne vráti chybu 404 nenájdená, čo nie je pre spoločnosť Google alebo vašich používateľov najlepšie. To asi nechcete aby sa stalo. Túto odstránenú stránku by ste mohli presmerovať na inú stránku, alebo možno ak skutočne chcete, aby sa obsah odstránil bolo by lepšie zobraziť záhlavie 410. Tento príspevok vysvetľuje možnosti, ktoré máte a ako ich implementovať. Presmerovať alebo úplne odstrániť stránku? Najprv musíte zistiť, či odstránený obsah má ekvivalent niekde inde na ... Čítať viac
6 tipov pre plánovanie obsahu
Plánovanie obsahu pre (rastúci) blog: 6 ľahko použiteľných tipov Udržiavanie blogu je o viac ako len písanie veľa blogov. Mali by ste vytvoriť stratégiu a naplánovať svoj obsah – najmä ak píšete s viacerými autormi. Mali by ste tiež komunikovať s publikom a reagovať na ich pripomienky. V tomto príspevku vám vysvetlíme dôležitosť plánovania obsahu a poskytneme niekoľko praktických tipov, ako plánovať vaše príspevky v blogu – bez námahy! Plánovanie blogu, ktoré funguje Ak váš blog a publikum rastú a blogovanie sa stáva vážnejším, mali by ste pre svoj obsah vytvoriť plán. Ak máte osobný blog, plánovanie vášho obsahu bude ... Čítať viac
Vždy nový skvelý obsah 2. časť
Stály prísun nových nápadov na obsah bez vyhorenia 1. časť Ak chcete zlepšiť svoj obsahový marketing a vidieť skutočnú návratnosť investícií, musíte použiť postupy, ktoré im skutočne pomôžu. Obsah, ktorý je vysoko hodnotený a ktorý riadi návštevnosť musí byť vždy v prvom rade zameraný na používateľa. Naraz napíšte niekoľko krátkych častí obsahu Možno budete chcieť zaradiť príspevky vo všetkých týždňoch do frontu naraz. Vyrovnávacia pamäť je pre to skvelý nástroj, ktorý vám umožňuje naplánovať príspevky, aby ste mohli kedykoľvek ísť von, čím sa uľahčí oslovenie potenciálnych klientov v iných časových pásmach alebo v neobvyklých rozvrhoch. Pre dlhšie kúsky nastavte čas ... Čítať viac