Blog

Každodenná optimalizácia

Každodenná optimalizácia webových stránok Mnohí z vás sa prihlasujú na vaše stránky každý deň alebo aspoň raz týždenne. Každodenná optimalizácia je náročný proces. Ak spravujete blog pre malé podniky alebo blog pre jedného človeka, nemôžete (vždy) tráviť veľa času so svojím SEO, musíte urobiť aj iné veci! Tu diskutujeme o niekoľkých malých, ale vplyvných veciach, na ktorých by ste sa mali snažiť každý deň až týždeň pracovať, aby ste udržali prehľad o svojom SEO. Dlhodobá stratégia SEO vs každodenná optimalizácia Predtým, ako sa ponoríme do denných a týždenných úloh SEO, na ktorých by sme mali pracovať, mali by sme zdôrazniť ... Čítať viac

Bezpečnosť webových stránok a SEO

Prečo bezpečnosť webových stránok ovplyvňuje hodnotenie SEO (a čo s tým môžete robiť) Pred niekoľkými rokmi som založil webovú stránku a podľa môjho potešenia prinieslo úsilie v oblasti SEO, ktoré som vyvíjal, výsledky. Jedného dňa som však skontroloval svoje hodnotenie a dostal som šok z môjho umiestnenia. Padol som a poriadne. Robil som správne SEO a cítil som, že to bolo dosť, ale nevedel som, že je toho viac. Nevenoval som pozornosť bezpečnosti svojich webových stránok a ani som nevedel, že je to dôležité, pokiaľ ide o spoločnosť Google a ich hodnotiace faktory. Existovali aj ďalšie obavy týkajúce sa bezpečnosti, ... Čítať viac

Minimalizácia kognitívnej záťaže

Minimalizácia kognitívnej záťaže: 8 praktických rád časť 2 Keď ľudia robia veci, používajú kognitívny systém nazývaný pracovná pamäť. Táto pamäť ukladá informácie v našich mozgoch na niekoľko sekúnd až niekoľko minút. Umožňuje nám to pochopiť, čo robíme. Bohužiaľ, pracovná pamäť je obmedzená. Je ľahko prestimulovaná. Keď je, ľudia sú frustrovaní alebo rozptyľovaní. To vedie k tomu, že na váš produkt nekliknú alebo odídu z vášho produktu. Tip č. 4: Menej je viac Ako tvorcovia sa radi rozpíšeme. Chceme, aby to, čo robíme, bolo zaujímavé a zábavné. Niekedy to vedie k nesprávnym témam alebo obsahu. Pozorne zvážte: robí to, čo pridávam, vylepšenie ... Čítať viac

Zaujmite svoje publikum

Zaujmite svoje publikum online: 8 praktických rád časť 1 Predtým, ako som začal pracovať v SEO24.sk na rozvoji nášho blogu, pracoval som ako učiteľ na strednej škole. Po nástupe do zamestnania v SEO24 som si rýchlo uvedomil, že vzdelávacie princípy, s ktorými som sa stretol pri svojej predchádzajúcej práci, sú skutočne mocnými nástrojmi aj v online svete. V tomto článku preskúmam tri oblasti, ktoré vám pomôžu zaujať online publikum: medzery vo vedomostiach, preťaženie pamäte a vytvorenie spojenia. Poskytnem tiež veľa praktických rád, ktoré vám pomôžu zlepšiť sa. Prekliatie vedomostí Jedným z problémov, na ktorý pravdepodobne narazíte pri údržbe stránok alebo produktov, ... Čítať viac

Marketingové stratégie sociálnych médií

Marketingové stratégie sociálnych médií, ktoré fungujú a konvertujú Odhaduje sa, že aktívnymi používateľmi sociálnych médií je 3,499 miliárd ľudí, ktorí tvoria približne 50% zeme. Len z toho má Facebook aktívnych používateľov vyše 2,375 miliárd. WhatsApp, aplikácia okamžitých správ od Facebooku, má viac ako 1,6 miliardy používateľov. Ďalší vývoj na Facebooku: Instagram má jednu miliardu a SnapChat má 190 miliónov používateľov denne. Napriek tomu, že Facebook vlastní väčšinu vedúcich sociálnych sietí, existuje mnoho ďalších sociálnych platforiem, na ktorých sa používatelia radi angažujú a trávia čas. YouTube, Twitter, LinkedIn a Pinterest sú v súčasnosti niektoré z najpopulárnejších platforiem sociálnych médií iných ako ... Čítať viac

Hlasové vyhľadávanie a vaša značka

Rôzne spôsoby, ako hlasové vyhľadávanie ovplyvňuje vašu značku Žijeme vo svete, kde veľa ľudí rado angažuje so svojimi obľúbenými značkami online a majitelia firiem už rozumejú tomu, že sa používa aj hlasové vyhľadávanie. Dnes veľa ľudí nachádza nové produkty online a tiež zadáva objednávky online. Možno však pozorovať posun paradigmy v tom, ako k tomu pristupujú. Vidíme teda čoraz viac ľudí, ktorí hľadajú informácie na webe pomocou hlasových príkazov namiesto textových dopytov. 1. Značkový hlas AI zasiahlo mnoho odvetví a branding priemysel taktiež neunikol. V súčasnosti máme stroje, ktoré dokážu vytvárať značky na základe vstupov od používateľov. Aj keď AI ... Čítať viac

Reklamné kópie a zasielanie správ

Tri tipy pre reklamné kópie a zasielanie správ v Q4 Sviatky sa rýchlo blížia, čo znamená zvýšenie spotrebiteľského dopytu a väčšiu konkurenciu pre reklamné kópie a zasielanie správ. Zákazníci hľadajú ďalšie veľké veci a očakávajú lákavé ponuky, najmä počas Cyber víkendu. Používatelia budú skúmať mnoho zariadení a platforiem a pred nákupom budú zvažovať konkurentov, najmä pokiaľ ide o položky s vyššou cenou. Mnoho spoločností bude ponúkať rôzne ponuky po celú sezónu, testovať rôzne správy a kreatívne nápady , čo je dôležité pri prilákaní užívateľa. Mali by sme to testovať po celý rok, ale začiatkom Q4 je najlepší čas na testovanie. Po preukázaní víťazov ... Čítať viac

Entity a budúcnosť SEO

Prečo musíme myslieť na entity a budúcnosť SEO Je čas myslieť na entity a budúcnosť SEO. Na čo by sme sa mali zamerať? Je čas zistiť viac o entitách a o tom, ako ovplyvňujú naše stratégie SEO. Definovanie entity pre SEO Google považuje entitu ako vec alebo koncept, ktorý je jedinečný, jedinečný, dobre definovaný a odlíšiteľný. V podstate sa jedná o subjekty v SEO s najvýznamnejšou koncepciou. V roku 2012 Google začal s vyhľadávaním entít. Reálne subjekty a ich vzťahy začali byť hodnotiacimi signálmi. O rok neskôr sa Google začal zameriavať na sémantiku, aby bol algoritmus hodnotenia inteligentnejší. Potom sme v roku ... Čítať viac

Tematické zoskupenia a SEO

Použitie tematických zoskupení na zvýšenie rebríčka SEO v praxi Prepojenie tém a použitie tematických zoskupení spadá pod širší pojem interné prepojenie. Interné odkazy v SEO idú na webové stránky v rovnakej doméne. Považujú sa však za menej hodnotné ako externé odkazy. Zoskupenia tém však môžu byť strategicky použité na výrazné zlepšenie výkonu vašich stránok a zvýšenie poradia. Čo je interné prepojenie Interné odkazy sú užitočné pre spoločnosť Google na identifikáciu obsahu na vašich stránkach. Roboty spoločnosti Google nájdu nový obsah prehľadávaním webových stránok a nasledujúcich odkazov. To znamená, že ak uverejníte nový obsah a nebude prepojený s inou stránkou na ... Čítať viac

Spustenie blogu

Ako začať blog na vašich stránkach Ak uvažujete o spustení blogu, najdôležitejšou vecou, ​​ktorú vám musíme povedať, je: choďte na to! Začnite svoj blog! Len to urobte! Blogovanie je skvelá stratégia SEO, je to veľa zábavy a blog je vynikajúci marketingový nástroj! Nový blog vám umožní robiť inteligentné a strategické rozhodnutia. Skôr než začnete, premýšľajte o tom, ako nastaviť svoj blog, takže neskôr budete mať menej práce. Pozrime sa na kroky, ktoré by ste mali podniknúť pre správne spustenie blogu. V ideálnom prípade ich berte v tomto poradí, ale ak nemôžete, uistite sa, že ste pred začiatkom aspoň rozmýšľali nad ... Čítať viac