Mesiac: august 2019

Hodnotenie obsahu

Prečo váš obsah nie je hodnotený Ak ste so SEO iba okrajovo oboznámení, pravdepodobne ste počuli maximum „obsah je kráľ“. Aj keď dnes nebudeme diskutovať o tejto presnej téme, toto tvrdenie tu stále má určitý význam. Predpokladajme, že ste vykonali prieskum trhu, zamerali ste sa na stránky s vysokou návštevnosťou, ktoré chcete optimalizovať, a napísali ste perfektný obsah obsahujúci kľúčové slová. Potom ju zavesíte na svoje stránky, sedíte a čakáte. Uplynuli mesiace a tieto stránky stále nie sú hodnotené dobre. V skutočnosti nedochádza k takmer žiadnej zmene pozícií a tržby sú stále na minime. Koľko z vás bolo presne v ... Čítať viac

Lepší autor príspevkov

Ako byť lepší autor SEO lepší autor Obsah je pre SEO nevyhnutný, pretože Google tento obsah číta a chápe. Čítanie a porozumenie obsahu je ľahšie, ak je text dobre napísaný. Ako sa ale stať lepším autorom pre človeka aj pre Google? Niektorí ľudia sú obdarení vynikajúcimi písacími schopnosťami, iní sa však snažia trochu viac. Ak však teraz píšete zle, neznamená to, že sa to nemôžete zlepšiť. Existuje veľa aspektov dobrého blogu, ktoré sa môžete naučiť robiť dobre. V tomto blogovom príspevku sa dozviete 5 tipov, ktoré vám pomôžu aby ste boli lepší autor. 1. Príprava autora je všetko Najmä ak ... Čítať viac

Zrýchlenie webu

Sila rýchlosti stránky: Praktické tipy na zrýchlenie vášho webu Ako bežní používatelia internetu všetci chceme, aby sa to, čo hľadáme, objavilo okamžite. Preto spoločnosť Google v roku 2010 vydala algoritmus PageRank, vďaka ktorému bola rýchlosť webových stránok a stránok pre indexové prehľadávače vysoko hodnotiacim faktorom pri hodnotení stránok pre výsledky vyhľadávacieho nástroja. Počas digitálnych rokov sa prejavila zreteľná korelácia medzi rýchlosťou stránky a mierou odchodov návštevníkov. A vzhľadom na to, že udržanie návštevníkov je čoraz dôležitejšie z hľadiska plnenia cieľov v oblasti výnosov a iných ročných cieľov, zrýchlenie webu je jednou z najdôležitejších oblastí zameraných na spokojnosť zákazníkov v súčasnosti. ... Čítať viac

Propagácia blogu a rozširovanie publika

Propagujte svoj blog: 6 tipov, ako rozšíriť svoje publikum Ak píšete príspevky pre svoj blog, chcete publikum. Nikto nechce vystupovať v prázdnej miestnosti! Získanie dobrého umiestnenia vo vyhľadávačoch tým, že urobíte svoje SEO bezchybne, samozrejme pomôže. Ale môžete urobiť viac! V tomto príspevku vám dáme veľa tipov na blogový marketing, aby ste zaistili, že vaše publikum bude rásť! Tip 1: Začnite misiou Marketing aj propagácia blogu súvisí so zvyšovaním počtu ľudí, ktorí poznajú a majú radi vašu spoločnosť, vaše produkty, vašu značku. Ak chcete byť úspešný v marketingu, mali by ste si vždy zvoliť marketingové stratégie, ktoré zodpovedajú poslaniu vašej ... Čítať viac

Výskumné panely vášho podnikania časť 2.

Nábor pre výskumné panely vášho podnikania časť 2. Ako teda začať s náborom ľudí na výskumné panely? Na nábor ľudí môžete použiť niekoľko taktík. Vysvetlíme si ich tu: Účastníci iného výskumného panelu Keď už vykonávate iné druhy výskumu, môžete sa opýtať, či by sa respondenti chceli zúčastniť vo výskumnom paneli. Napríklad na konci prieskumu by ste mohli pridať otázku: „Chcete sa zúčastniť iného prieskumu pre [názov vašej spoločnosti]?“ Alebo ešte konkrétnejšie: „Chcete sa prihlásiť do nášho výskumného panela a dostať príležitosť pravidelne prispievať k novým produktom / službám?“ Väčšina ľudí, ktorí sa odtiaľto prihlásia, je už motivovaná a nepotrebuje ďalšiu ... Čítať viac

Výskumný panel vášho podnikania časť 1.

Výskumný panel pre vaše podnikanie časť 1. Aké výhody má výskumný panel pre vaše podnikanie? A aké sú rozdiely v porovnaní s inými typmi výskumu? Stručne povedané, výskumný panel vám môže poskytnúť hlbšie informácie o publiku a je najcennejšie, ak ho skombinujete s inými typmi prieskumu používateľov. Tu vám povieme, aké informácie môžete získať z výskumného panelu a ako ho nastaviť. Spoznávanie publika je nevyhnutné, ak chcete byť úspešní v oblasti marketingu a SEO. Preto pravidelne píšeme o metódach, ako získať viac informácií o svojich zákazníkoch, používateľoch alebo čitateľoch. Čo je výskumný panel? Výskumný panel sa týka zhromažďovania údajov od ... Čítať viac

Značka a stratégia kľúčových slov

Kde vaša značka spĺňa stratégiu kľúčových slov Aký je rozdiel medzi vašou značkou a kľúčovými slovami? Používate oboje efektívne? Samozrejme, že chcete nájsť svoju značku. Vaša značka je preto jedným z vašich kľúčových slov. Nemalo by to byť vaše jediné kľúčové slovo a nemali by ste mať veľa kľúčových fráz, ale žiadnu značku. Za kľúčovými slovami, ktoré vyberiete, by mala existovať stratégia kľúčových slov a vaša značka v tom môže zohrávať úlohu. Pozrime sa na vzťah medzi brandingom a stratégiou kľúčových slov! Vaša značka a vaše kľúčové frázy Čo je však kľúčové slovo značky? Kľúčové slovo vašej značky je kľúčové ... Čítať viac

Cielené reklamy bez kľúčových slov?

Štyri spôsoby zacielenia reklám na stránkach Google, ktoré neobsahujú kľúčové slová Google je synonymom pre vyhľadávanie, inzerenti Google však majú k dispozícii veľa rôznych typov reklám, ktoré vôbec nevyžadujú zacielenie na kľúčové slová. Reklamy Google môžu byť v skutočnosti obzvlášť účinným nástrojom pre obchodníkov, ktorí chcú testovať rôzne typy digitálnych reklám bez zložitosti správy viacerých vydavateľov. Aj keď Google nie je celkom komplexným miestom pre všetku digitálnu reklamu, blíži sa k tomu. Ak teda chcete rozšíriť svoju stratégiu digitálnej reklamy nad rámec zacielenia na kľúčové slová, ale nie ste pripravení pustiť sa mimo vôd Google, tu je niekoľko taktík, ktoré ... Čítať viac

Synonymá a súvisiace kľúčové slová

Súvisiace kľúčové slová, synonymá a prečo ich používať SEO obľubuje kľúčové slová. To sú slová, ktoré ľudia hľadajú na internete. Slová, vďaka ktorým sú vaše príspevky a stránky hodnotené. Na nájdenie dokonalého kľúčového slova na optimalizáciu vášho článku je potrebné tomu venovať veľké úsilie. Prečo by ste preto toto kľúčové slovo nemali opakovane používať? Prečo by ste mali používať synonymá a súvisiace kľúčové slová? Pomôže to zlepšiť vaše hodnotenie? Vlastne: Áno! Ako v skutočnosti: použitie synoným a súvisiacich kľúčových slov je správnym spôsobom ako si pomôcť pri hodnotení. V tomto príspevku vysvetlíme prečo. Dobrý spisovateľ mieša veci! Najdôležitejším dôvodom, prečo ... Čítať viac