Mesiac: júl 2019

Správne odstránenie stránky

Ako správne odstrániť stránku z vášho webu Kedykoľvek zo svojej stránky odstránite podstránku (alebo príspevok), odstránite tiež jednu alebo viac webových adries. Táto stará adresa URL pri návšteve zvyčajne vráti chybu 404 nenájdená, čo nie je pre spoločnosť Google alebo vašich používateľov najlepšie. To asi nechcete aby sa stalo. Túto odstránenú stránku by ste mohli presmerovať na inú stránku, alebo možno ak skutočne chcete, aby sa obsah odstránil bolo by lepšie zobraziť záhlavie 410. Tento príspevok vysvetľuje možnosti, ktoré máte a ako ich implementovať. Presmerovať alebo úplne odstrániť stránku? Najprv musíte zistiť, či odstránený obsah má ekvivalent niekde inde na ... Čítať viac

6 tipov pre plánovanie obsahu

Plánovanie obsahu pre (rastúci) blog: 6 ľahko použiteľných tipov Udržiavanie blogu je o viac ako len písanie veľa blogov. Mali by ste vytvoriť stratégiu a naplánovať svoj obsah – najmä ak píšete s viacerými autormi. Mali by ste tiež komunikovať s publikom a reagovať na ich pripomienky. V tomto príspevku vám vysvetlíme dôležitosť plánovania obsahu a poskytneme niekoľko praktických tipov, ako plánovať vaše príspevky v blogu – bez námahy! Plánovanie blogu, ktoré funguje Ak váš blog a publikum rastú a blogovanie sa stáva vážnejším, mali by ste pre svoj obsah vytvoriť plán. Ak máte osobný blog, plánovanie vášho obsahu bude ... Čítať viac

Vždy nový skvelý obsah 2. časť

Stály prísun nových nápadov na obsah bez vyhorenia 1. časť Ak chcete zlepšiť svoj obsahový marketing a vidieť skutočnú návratnosť investícií, musíte použiť postupy, ktoré im skutočne pomôžu. Obsah, ktorý je vysoko hodnotený a ktorý riadi návštevnosť musí byť vždy v prvom rade zameraný na používateľa. Naraz napíšte niekoľko krátkych častí obsahu Možno budete chcieť zaradiť príspevky vo všetkých týždňoch do frontu naraz. Vyrovnávacia pamäť je pre to skvelý nástroj, ktorý vám umožňuje naplánovať príspevky, aby ste mohli kedykoľvek ísť von, čím sa uľahčí oslovenie potenciálnych klientov v iných časových pásmach alebo v neobvyklých rozvrhoch. Pre dlhšie kúsky nastavte čas ... Čítať viac

Vždy nový skvelý obsah 1. časť

Stály prísun nových nápadov na obsah bez vyhorenia 1. časť Vždy je viac obsahu na písanie. Niekedy to môže byť povzbudzujúce, dokonca vzrušujúce. Máš dostatok priestoru pre všetky svoje nápady a nespočetné množstvo príležitostí na spoluprácu s potenciálnymi zákazníkmi a na vybudovanie silnejšieho vzťahu s existujúcimi. Ale produkovanie konštantného prúdu obsahu môže byť vyčerpávajúce. Zistíte, že vám dôjdu nápady a dôjde k strate pary. A v tomto momente môže byť veľmi ťažké pravidelne vytvárať vysoko kvalitný obsah. Aj keď ste v pozícii, keď si môžete najať niekoho, kto vám pomôže, stále budete musieť mať prinajmenšom dostatočnú účasť v produkcii obsahu ... Čítať viac

Hodnotiace faktory 2. časť

Otázky o hodnotiacich faktoroch 2. časť Ľudia stále hovoria o hodnotiacich faktoroch. Tajné prísady do magického algoritmu spoločnosti Google. Ak ich poznáte a hľadáte spôsob, ako tieto faktory zlepšiť, ste na dobrej ceste k vytúženému miestu číslo jedna – alebo aspoň to si ľudia myslia. Všeobecne platí, že naháňať všetky tieto jednotlivé hodnotiace faktorov nie je dobrá taktika. Zameranie sa na budovanie najlepších stránok je. Je miera odchodov zo stránky faktor hodnotenia? Miera odchodov je výsledkom mnohých vecí, ktoré sa na Vašej stránke dejú. Je to merateľná vec a je to jeden z výsledkov dobrého používateľského zážitku. Miera odchodov je ... Čítať viac

Hodnotiace faktory 1. časť

Otázky o hodnotiacich faktoroch 1. časť Ľudia stále hovoria o hodnotiacich faktoroch. Tajné prísady do magického algoritmu spoločnosti Google. Ak ich poznáte a hľadáte spôsob, ako tieto faktory zlepšiť, ste na dobrej ceste k vytúženému miestu číslo jedna – alebo aspoň to si ľudia myslia. Všeobecne platí, že naháňať všetky tieto jednotlivé hodnotiace faktorov nie je dobrá taktika. Zameranie sa na budovanie najlepších stránok je. Aké sú hodnotiace faktory? Faktory hodnotenia sú všetky prvky, ktoré vyhľadávače zohľadňujú pri zaraďovaní konkrétnej stránky do výsledkov vyhľadávania. Týka sa to technických aspektov, kvality obsahu, štruktúry stránok, odkazov, signálov používateľov, skúseností používateľov, reputácie a ... Čítať viac

Zákaznícka podpora PPC?

Zákaznícka podpora PPC pre menšie podniky Spotrebiteľ potrebuje nájsť správny produkt, službu alebo obchod pre svoje potreby. Zoberie svoj telefón, skočí k svojmu notebooku, alebo len povie: Hej Siri alebo Hey Google. Výsledky vyhľadávania okamžite vyplnia ich obrazovku a budú šetriť, vyberať, učiť sa a pokračovať. Aby ste vyhrali pri vyhľadávaní, váš malý alebo stredný podnik musí byť prítomný online, objaviteľný a dobre prispôsobený špecifickým potrebám spotrebiteľov. Ľahšie povedať, ako urobiť, že? Ak chcete rýchlo dosiahnuť cieľové publikum, riadiť správny druh návštevníkov na vaše webové stránky a rozvíjať marketingovú stratégiu, ktorá spolupracuje s vašim SEO úsilim, platiť za kliknutie (PPC) ... Čítať viac

Perfektný blogový príspevok (2/2)

Ako vytvoriť perfektný blogový príspevok. Časť II. Po publikovaní Po publikovaní svojho blogu si môžete buď sadnúť a dúfať, že si ľudia vyzdvihnú vaše najnovšie majstrovské dielo alebo si ho digitálne odoberú. Ak chcete návštevníkov, dúfam, že ste pripravení urobiť nejaký hluk a dostať príbeh vonku! Zdieľajte svoje príspevky na sociálnych médiách Aj keď sú sociálne médiá navrhnuté tak, aby používateľov udržali na svojich platformách, namiesto toho, aby klikli na webovú stránku, vaši nasledovníci vás budú radi nasledovať. Najmä ak píšete aj pre svoje publikum na účty sociálnych médií, je dôležité, aby ste tam uverejnili tiež príspevky z blogu. Interné ... Čítať viac

Perfektný blogový príspevok (1/2)

Ako vytvoriť perfektný blogový príspevok. Časť I. Pred publikovaním Niekoľko z najviac kladených otázok, ktoré som si ako bloger kládol boli, ako sa mi podarí dostať prevádzku na moje webové stránky, ako ich presvedčiť aby ostali a ako to všetko vytvoriť bez straty pôvodného smeru? Udržiavanie blogu je veľa práce, ale akonáhle sa vaša tvrdá práca oplatí, je v tom aj kopec zábavy. V tomto príspevku vám ukážem krok za krokom návod na vytvorenie dokonalého blogu! Existujú tri momenty, ktoré môžete rozlíšiť pri tvorbe perfektného blogu: pred publikovaním, hneď po publikovaní a nejaký čas po publikovaní. V prvej časti si prejdeme čas ... Čítať viac