Zákaznícka podpora PPC pre menšie podniky
Spotrebiteľ potrebuje nájsť správny produkt, službu alebo obchod pre svoje potreby. Zoberie svoj telefón, skočí k svojmu notebooku, alebo len povie: Hej Siri alebo Hey Google. Výsledky vyhľadávania okamžite vyplnia ich obrazovku a budú šetriť, vyberať, učiť sa a pokračovať.
Aby ste vyhrali pri vyhľadávaní, váš malý alebo stredný podnik musí byť prítomný online, objaviteľný a dobre prispôsobený špecifickým potrebám spotrebiteľov. Ľahšie povedať, ako urobiť, že?
Ak chcete rýchlo dosiahnuť cieľové publikum, riadiť správny druh návštevníkov na vaše webové stránky a rozvíjať marketingovú stratégiu, ktorá spolupracuje s vašim SEO úsilim, platiť za kliknutie (PPC) reklama je skvelá voľba. Keď spotrebitelia vykonávajú vyhľadávania s vysokým obchodným zámerom, čo znamená, že sú online s úmyslom kúpiť konkrétny produkt, platené reklamy získajú 65% všetkých kliknutí. Je to veľmi efektívny spôsob, ako dostať svoje produkty dopredu na stránke vyhľadávania. Inzercia spoločnosti Microsoft (predtým reklamy Bing) a reklamy Google ponúkajú veľmi intuitívne platformy. Ide o veľmi jednoduché nastavenie účtu a vylepšení, ale ak nie ste odborníkom na marketing (a aj keď ste), budete potrebovať malú pomoc.
Podpora pre malé podniky
Ako malý podnik, nemusíte mať čas naozaj pracovať na PPC reklamách, ale stále sa staráte o budovanie kampane. Tá pracuje pre vás a pre vašich potenciálnych zákazníkov. Alebo, možno máte silnú rolu v PPC, ale premýšľate, čo by ste mohli robiť lepšie. Obidva tieto scenáre, ako aj mnohé ďalšie, môžu potrebovať pomôcť. Najlepšie teda je obrátiť sa na centrum podpory zákazníkov programu Microsoft Advertising alebo služby Google Ads alebo si vytvoríť schôdzku s PPC expertom.
Práca so zákazníckou podporou PPC v programe Microsoft Advertising napríklad môže pomôcť vášmu podniku získať správne poradenstvo alebo využiť správnu taktiku. Tým pádom jednoducho zefektívnite proces získavania návštevníkov. To nie je žiadna sranda ale všetko sa dá ľahko napraviť.
„Nemám potuchy, ako začať.“
Niekedy, keď ľudia urobia skok do sveta PPC reklamy, proces začína dosť ľahko. Potom sa ale objavia prvé problémy. Možno si nie ste istí, ako zostaviť rozpočet alebo vykonať dôležitý výskum kľúčových slov. To je v poriadku, nikto nečaká, že budete odborníkom priamo pri vstupe.
Začínajúci špecialisti sú súčasťou zákazníckej podpory a pracujú s malými podnikmi na vytvorení vášho PPC reklamného účtu od nuly. Od vytvorenia prvej sady reklám, výskumu kľúčových slov, nastavenia rozpočtu a pomoci s konkurenčnými cenovými ponukami. Celý proces vnímajú ako tímovú prácu a majú skutočný záujem o pochopenie vašich obchodných cieľov. Potom vám pomôžu navrhnúť PPC kampaň na ich splnenie.
„Nemôžem prísť na to, prečo moje kampane nefungujú.“
Tréneri a odborníci na zákazníckej podpore môžu poskytnúť prehľad o tom, čo funguje a čo nie, tým, že zobrazujú podnikom, ako generovať a chápať rôzne správy o výkonnosti. S viac ako 30 rôznymi typmi prehľadov, ktoré sú k dispozícii, môže byť ich výber a analýza na prvý pohľad trochu ohromujúca, a to len vďaka veľkému objemu údajov na dosah ruky. Spolupráca s expertom môže pomôcť zabezpečiť prehľadnosť a spoločne môžete identifikovať relevantné stratégie a inovácie, ktoré majú pozitívny vplyv na vaše kampane. Inými slovami, môžu vám pomôcť zistiť, čo všetky údaje znamenajú a ako ich využiť vo svoj prospech.
„Obávam sa, že budem vyzerať ako idiot, ak na to nemôžem prísť sám.“
Manažovanie PPC kampaní je naučená zručnosť, ale nemusí to byť niečo, čo k vám prirodzene príde. Zákaznícka podpora môže vlastníkom podnikov pomôcť oboznámiť sa s nástrojmi, procesmi a zdrojmi PPC, ktoré vám pomôžu úspešne spravovať vaše reklamy bez externej podpory. Cieľom je umožniť firmám know-how, kompetencie a dôveru, aby zvládli svoje kampane ako profesionáli a riešili všetky problémy, ktoré sa objavia. Učenie, samo o sebe, predstavuje meranie úspechu a robí ďalšiu PPC kampaň ľahšie nastaviteľnú, ziskovejšiu a efektívnejšiu.
„Nemyslím si, že podpora zákazníkov bude rozumieť môjmu podnikaniu a je v tom príliš veľa problémov. Musím na to prísť sám. “
Celým bodom zákazníckej podpory je mať čas na pochopenie vášho odvetvia a vašich obchodných cieľov, to je jediný spôsob, ako poskytnúť zmysluplné a cielené poradenstvo. Experti s vami zaobchádzajú ako s partnerom a proaktívne ponúkajú strategické smerovanie a správne nástroje na zvýšenie efektívnosti PPC. Stretnú sa s vami na vašej úrovni odbornosti a vybudujú sa odtiaľ, bez ohľadu na váš rozpočet alebo vaše podnikanie. Musíte byť ochotní podeliť sa o svoj príbeh a zamyslieť sa nad tým, čo chcete dostať z rôznych kampaní, ale môžete si byť istí, že ak ste ochotní dať do toho čas, určite to nebude zbytočné.
„Nie som si istý, či spravujem svoju kampaň správne a trávim s ňou príliš veľa času.“
Toto je nepríjemné, najmä pre podniky, ktoré nepoznajú platené vyhľadávanie. Obávate sa toho, že trávite čas zle, namiesto toho, aby ste sa naučili, ako to robiť správne. To je miesto, kde práca s expertom môže naozaj pomôcť, pretože vám odpovedia na akékoľvek otázky. Pokojné odpovede s informáciami, ktoré použijete, úroveň pohodlia, oboznámenie sa s platformou a presvedčenie, že ste schopní vykonávať zmeny zlepšia viditeľnosť vašej firmy a privedú konverzie.