4. júla 2019 SEO24 Mastermind

Perfektný blogový príspevok (2/2)

Ako vytvoriť perfektný blogový príspevok. Časť II. Po publikovaní

SEO blogPo publikovaní svojho blogu si môžete buď sadnúť a dúfať, že si ľudia vyzdvihnú vaše najnovšie majstrovské dielo alebo si ho digitálne odoberú. Ak chcete návštevníkov, dúfam, že ste pripravení urobiť nejaký hluk a dostať príbeh vonku!

Zdieľajte svoje príspevky na sociálnych médiách

Aj keď sú sociálne médiá navrhnuté tak, aby používateľov udržali na svojich platformách, namiesto toho, aby klikli na webovú stránku, vaši nasledovníci vás budú radi nasledovať. Najmä ak píšete aj pre svoje publikum na účty sociálnych médií, je dôležité, aby ste tam uverejnili tiež príspevky z blogu.

Interné prepojenie na tento príspevok z iných príspevkov

Teraz už pravdepodobne viete, aká dôležitá je štruktúra vašej lokality. Interné odkazy sú odkazy, ktoré sú vo Vašom texte a hovoria spoločnosti Google o kontexte. Je dôležité, aby ste odkazovali na svoj blogový príspevok a od neho. Pri písaní príspevku s najväčšou pravdepodobnosťou bude súvisieť s inými príspevkami, ktoré ste už napísali. Nemohli ste však prepojiť váš novo vytvorený blogový príspevok. Vaši návštevníci by skončili na chybe 404. Takže po publikovaní skontrolujte, ktoré príspevky v predchádzajúcich blogoch by sa mohli dobre prepojiť s odkazom na nový príspevok a okamžite ich pridajte.

Po určitom čase od publikovania

Potom, čo ste uverejnili svoj blog post a urobili veci, ktoré musíte urobiť okamžite po, môžete si sadnúť a čakať na návštevníkov. Blogovanie je tvrdá práca. Okrem toho, že pracujete na základoch svojej webovej stránky, pravdepodobne máte aj nové príspevky na blog, ktoré chcete písať. „Chvíľa“ je dosť abstraktný časový rámec a nemôžem vám povedať, kedy by ste sa mali znova pozrieť na svoj blogový príspevok. Ak sa chcete podeliť o príspevok v bulletine, povedal by som, že to urobím najviac po niekoľkých dňoch alebo dvoch týždňoch. Ak však potrebujete optimalizovať svoj príspevok v blogu, urobili by ste to o niekoľko mesiacov neskôr, keď budete mať k dispozícii údaje na analýzu!

Analyzuje výkon príspevku

Po mesiaci môžete začať analyzovať výkonnosť príspevku. To je niečo, čo by ste mali robiť každé tri mesiace. V prípade potreby častejšie alebo menej často. Mali by ste skontrolovať dáta v službe Google Search Console. Ako ľudia nájdu váš blogový príspevok, ak sa rozhodnete pre kľúčové slová, ktoré chcete zaradiť do kategórií alebo ak by ste mali záujem vytvoriť viac príspevkov v okolí daného predmetu alebo vytvoriť blogový príspevok ešte hlbšie.

Optimalizácia v prípade potreby

SEO je prebiehajúci proces. Ak ste sa minulý mesiac umiestnili na prvom mieste v kľúčovom slove, váš konkurent mohol už vytvoriť lepší kúsok a zaradil sa zase pred vás. To je dôvod, prečo by ste mali znova navštíviť svoj blogový príspevok s údajmi, ktoré ste zhromaždili a podľa potreby optimalizovať. Skontrolujte, čo vaša konkurencia robí lepšie ako vy a rozhodnite sa, či chcete optimalizovať. Neoptimalizujem príspevok, ak sa už umiestnim na prvej priečke. Ani v prípade, že som spadol z prvého na druhé miesto. Ale toto by mohlo byť iné. Optimalizácia by mohla znamenať, že sa budete zameriavať na budovanie prepojení, ale môže to tiež znamenať, že chcete viac rozpracovať alebo sa zamerať na schému. Skontrolujte, čo robia vaši konkurenti, čo nechcete. Nekopírujte, ale poučte sa z nich.

Prehodnotiť základný obsah

Každých 6 mesiacov by ste sa mali vrátiť k základnému obsahu a skontrolovať, či je stále aktuálny. Váš základný obsah by mal obsahovať zdĺhavejšie články, ktoré poskytujú veľa informácií. Sú tiež známe ako vždyzelený obsah a sú to s najväčšou pravdepodobnosťou príspevky, na ktoré ste najviac hrdí.