Mesiac: jún 2019

UX a vyhľadávanie

UX záležitosti a vyhľadávanie SEO experti stále prehľadávajú internet a vyčerpávajú ich siete pri snahe nájsť nové spôsoby, ako optimalizovať webové stránky pre Google a ďalšie vyhľadávače. Či už sú to tipy na zlepšenie rýchlosti stránky alebo nové kľúčové slová, SEO práca sa zdá byť nikdy nekončiaca. Avšak skôr ako 2 Proces úspešnej konverzie z vyhľadávania Google: Prvý krok: Používateľ zadá svoj dopyt do služby Google. Druhý krok: Google generuje SERP na základe svojho vnímania typu obsahu, ktorý používateľ hľadá. Tretí krok: Používateľ analyzuje metaúdaje zobrazené na SERP a vyberie prepojenie, ktoré s najväčšou pravdepodobnosťou vyrieši jeho potreby. Štvrtý krok: ... Čítať viac

Zvýšenie hodnotenia a získanie zákazníkov

Zvýšenie hodnotenia vyhľadávačov a získanie kvalifikovaných zákazníkov Pochopenie, ako vyhľadávače radia webové stránky a uplatňujú jednoduché netechnické SEO stratégie povedie k zvýšeniu prevádzky od kvalifikovaných zákazníkov. Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) je technika používaná na zabezpečenie toho, aby zákazníci hľadajúci produkt alebo službu mohli ľahko nájsť webové stránky spoločnosti vo vyhľadávačoch, ako je napríklad Google. Rovnako ako fyzické umiestnenie je nevyhnutné pre kamenné obchody, hodnotenia vyhľadávačov sú nevyhnutné pre riadenie prevádzky na webovej stránke. Ako potenciálni zákazníci nájdu webové stránky pre produkt alebo službu 1. Priama prevádzka Používateľ nájde webovú stránku zadaním webovej adresy priamo do prehliadača alebo kliknutím na záložku ... Čítať viac

Malý rozpočet na digitálny marketing?

Možnosti s malým rozpočtom na digitálny marketing Ak máte menší digitálny marketingový rozpočet, každé euro sa počíta a často musíte byť kreatívni, aby sa vaše reklamy zobrazovali tam, kde chcete. V tomto príspevku prejdeme niekoľkými dôležitými taktikami, ktoré využijete, ak spúšťate nový program, alebo ak máte zavedený program s menším rozpočtom. Znovu zacieliť návštevníkov a odberateľov Remarketing Úpravy cenových ponúk: geografické zacielenie a plánovanie reklám Prehľady hľadaných výrazov: Presné kľúčové slová a vylučujúce kľúčové slová InMarket a podobné publikum za konkurenčných podmienok Znovu zacieliť návštevníkov a odberateľov Všetci vieme, že na získanie nového zákazníka je potrebných viac peňazí, ako na ... Čítať viac

Účel textu a SEO

Prečo je účel vášho textu pre SEO dôležitý Keďže text tvorí veľkú časť väčšiny webových stránok, je dôležité zamerať sa aj na neho. Môžete pracovať na štruktúre textu alebo na štýle svojho príspevku. V tomto príspevku sa zameriame na ďalší aspekt: ​​účel vášho textu. Veľa ľudí zabudne správne formulovať účel svojho blogu alebo článku. Ak však cieľ svojho textu nesprávne nadefinujete, mohli by ste chýbať na hodnotných príležitostiach. Nemali by ste písať len kvôli písaniu, ale preto, že máte predstavu o tom, čo chcete, aby vaše publikum poznalo alebo urobilo. Porozprávajme sa, prečo je definovanie účelu textu dôležité. Tri hlavné ... Čítať viac

Ekologický web

Tipy pre ekologickú webovú stránku Minulý týždeň sme oslavovali Svetový deň životného prostredia, ktorý organizuje Organizácia Spojených národov od roku 1974. Rozširujú povedomie o otázkach životného prostredia na celom svete. My veríme, že životné prostredie je zodpovednosťou každého: národov, spoločností aj jednotlivcov. To je dôvod, prečo chceme vysvetliť, ako môžete pomôcť svojej webovej stránke! Ako ušetriť životné prostredie a zároveň ušetriť peniaze na vašej webovej stránke Či už ste súčasťou veľkej spoločnosti, samostatne zárobkovo činný webový vývojár, fanúšik s vlastnou webovou stránkou alebo čokoľvek medzi tým, viete, že môžete pomôcť životnému prostrediu s vašou webovou stránkou? Peniaze vytvárajú svet okolo, ... Čítať viac

Veľa kvalitného obsahu?

Existuje niečo ako príliš veľa kvalitného obsahu? Niektorí blogeri dôsledne píšu úžasný obsah. Všetko, čo vytvárajú, má najvyššiu kvalitu. Znamená to, že títo blogeri nikdy nemusia vyčistiť svoje webové stránky? No, máme nejaké zlé správy… Aj keď je váš obsah naozaj skvelý, stále by ste ho mohli mať príliš veľa. V tomto príspevku sa pozrieme, prečo by príliš veľa obsahu (o tej istej téme) mohlo byť problematické pre SEO. Prečo príliš veľa obsahu vedie k problémom SEO? Ak veľa píšete o podobnej téme, budete mať väčšiu šancu trpieť kanibalizmom kľúčových slov. Ak sústredíte svoje články na rovnaké témy a rovnaké ... Čítať viac

Začiatočnícke WordPress chyby

Bežné (začiatočníci) chyby vo WordPress WordPress, ako CMS, je skvelý pre ľudí, ktorí práve spúšťajú svoje prvé webové stránky. Nevyžaduje, aby používatelia písali kód, je SEO priateľský a ľahko spravovateľný. Napriek tomu existuje niekoľko začiatočníckych chýb. Aby sme boli úprimný, tieto chyby nie sú len začiatočnícke. To je dôvod, prečo je čas, aby sme tu zdieľali niekoľko bežných (začiatočníckych) chýb v programe WordPress. 1. Nesprávne permalinky Je dobré myslieť na vaše permalinky predtým, ako začnete používať WordPress. Permalinky majú byť trvalé. Akonáhle ich nastavíte, nemali by ste ich znova zmeniť. Ak sa však rozhodnete zmeniť svoje permalinky, URL vašich príspevkov ... Čítať viac

Reklamné kópie

Pád reklamnej kópie, nech žije reklamná kópia Ako digitálni inzerenti našou hnacou silou toho, čo robíme je silná výkonnosť. Aký je však skutočný cieľ platenej reklamnej kópie? Ak kliknutia, konverzie a generovanie dopytu sú najdôležitejšie pre úspech a spokojnosť klienta. Naozaj potrebujete na dosiahnutie týchto cieľov novú kópiu reklamy? Na prvý pohľad by ste si mohli myslieť, áno. Odhaduje sa, že v roku 2017 boli Američania vystavení 4000 rôznym formám reklám a značkovým správam každý deň. S reklamami naukladanými nad sebou môže byť niekedy ťažké plne zachytiť pozornosť a záujem používateľov. Táto myšlienka vedie niektorých ľudí k presvedčeniu, že musia ... Čítať viac