25. júna 2019 SEO24 Mastermind

Zvýšenie hodnotenia a získanie zákazníkov

Zvýšenie hodnotenia vyhľadávačov a získanie kvalifikovaných zákazníkov

SEO PPC zvysenie hodnotyPochopenie, ako vyhľadávače radia webové stránky a uplatňujú jednoduché netechnické SEO stratégie povedie k zvýšeniu prevádzky od kvalifikovaných zákazníkov.

Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) je technika používaná na zabezpečenie toho, aby zákazníci hľadajúci produkt alebo službu mohli ľahko nájsť webové stránky spoločnosti vo vyhľadávačoch, ako je napríklad Google. Rovnako ako fyzické umiestnenie je nevyhnutné pre kamenné obchody, hodnotenia vyhľadávačov sú nevyhnutné pre riadenie prevádzky na webovej stránke.

Ako potenciálni zákazníci nájdu webové stránky pre produkt alebo službu

1. Priama prevádzka

Používateľ nájde webovú stránku zadaním webovej adresy priamo do prehliadača alebo kliknutím na záložku alebo e-mailový odkaz. To sú typicky zákazníci, ktorí sú oboznámení s firmou a je pravdepodobné, že budú opakovať svoju návštevu.

2. Odporúčania

Používatelia sú presmerovaní na webové stránky kliknutím na odkaz z inej webovej stránky. Napríklad prepojenie zo stránky Facebook na firemnú webovú stránku by znamenalo sprostredkovanú návštevnosť. V ideálnom prípade budú odporúčaniami kvalifikovaní zákazníci s túžbou nakupovať produkty z webovej stránky, na ktorú sa odvolávajú.

3. Vyhľadávače

Analyzujte webový obsah a vytvorte poradie webových stránok, ktoré budú s najväčšou pravdepodobnosťou zodpovedať kľúčovým slovám, ktoré zákazník používa na vyhľadávanie informácií.

Všeobecne platí, že spoločnosť má väčšiu kontrolu nad priamym alebo sprostredkovaným prenosom než cez prevádzku vyhľadávačov. Priama a sprostredkovaná návštevnosť je navyše ovplyvnená offline marketingom organizácie. SEO sa snaží poskytnúť stratégiu na zlepšenie hodnotenia webových stránok, čo má za následok zvýšenie návštevnosti tejto webovej stránky.

Ako vyhľadávače radia webové stránky

Kritériá používané na hodnotenie webových stránok vo výsledkoch vyhľadávania sa líšia podľa vyhľadávača (Google, Yahoo, Bing a ďalších), ktoré sa neustále vyvíjajú. Aj keď tieto kritériá nie sú zverejnené, všeobecné stratégie uplatňované konzistentne v priebehu času zvýšia hodnotenie webových stránok. Napriek sľubom, ktoré ponúkajú niektoré SEO spoločnosti, dosiahnutie vysokého hodnotenia vyhľadávačov sa nestane cez noc.

Hoci presné vzorce nie sú široko propagované, vyhľadávače poskytujú vysoké pozície na webových stránkach, ktoré sú relevantné, dôveryhodné, autoritatívne a populárne. Každá stratégia, ktorá sa snaží zvýšiť tieto štyri kritériá, bude nakoniec zlepšovať optimalizáciu pre vyhľadávače.

Štyri netechnické stratégie pre SEO

1. Zlepšiť relevantnosť napísaním lepšej webovej kópie

Písanie lepšej webovej kópie, ktorá sa zameriava na to, ako výrobok spĺňa potreby zákazníkov pomôže zlepšiť vaše hodnotenie vyhľadávačov. Pri riešení potrieb zákazníka bude webová kópia prirodzene naplnená bohatými kľúčovými slovami. Vyhnite sa písaniu kópie špeciálne určenej na zvýšenie pozície webu. Nakoniec, webová stránka musí byť napísaná pre zákazníkov a nie pre webové stránky.

2. Staňte sa dôveryhodnými tým, že budete etickí

Pochybné taktiky, ako je poskytovanie stránok s dlhým zoznamom kľúčových slov a málo použiteľným obsahom, budú nakoniec viesť k sankciám vyhľadávačov. Povzbudzovanie dôvery medzi zákazníkmi, rovnako ako v prípade kamenných obchodov, je dôležité pri zvyšovaní predaja a hodnotení vyhľadávačov. Poskytnite zákazníkom kontaktnú stránku a dajte im možnosť vyjadriť sa k prijatým produktom a službám.

3. Staňte sa autoritou prostredníctvom vytvárania sietí

Vytvorte si reputáciu ako autorita s produktom alebo službou pomocou sietí, ako sú LinkedIn alebo vytvorením blogov a tém relevantných článkov alebo whitepaperov. Postupom času sa zákazníci začnú združovať s odborníkom na produkty a služby, ktoré ponúka. Nielen, že táto vnímaná autorita zvýši návštevnosť webových stránok, ale v konečnom dôsledku zvýši aj počet vyhľadávaní.

4. Zvýšiť popularitu tým, že podporuje opakovaných návštevníkov

Marketing je dlhodobá ponuka zameraná na uspokojovanie potrieb zákazníkov. Uspokojenie potreby zákazníka podporí opakovaných návštevníkov a opakovaní návštevníci zvýšia návštevnosť. Poskytovaním relevantného interaktívneho obsahu, ktorý požadujú zákazníci, sa webová stránka stane obľúbenejšou a časom sa bude zvyšovať aj hodnotenie.