Pád reklamnej kópie, nech žije reklamná kópia
Ako digitálni inzerenti našou hnacou silou toho, čo robíme je silná výkonnosť. Aký je však skutočný cieľ platenej reklamnej kópie? Ak kliknutia, konverzie a generovanie dopytu sú najdôležitejšie pre úspech a spokojnosť klienta. Naozaj potrebujete na dosiahnutie týchto cieľov novú kópiu reklamy?
Na prvý pohľad by ste si mohli myslieť, áno.
Odhaduje sa, že v roku 2017 boli Američania vystavení 4000 rôznym formám reklám a značkovým správam každý deň. S reklamami naukladanými nad sebou môže byť niekedy ťažké plne zachytiť pozornosť a záujem používateľov. Táto myšlienka vedie niektorých ľudí k presvedčeniu, že musia dôsledne rozvíjať a prepracovať novú reklamnú kópiu, ktorá prelomí neporiadok. Hoci nie je nesprávne snažiť sa oddeliť od konkurencie na trhu, nemusíte tráviť príliš veľa času vytváraním medzier vo vašej kópii.
Záleží užívateľom na reklamnej kópií?
V tomto vysoko nasýtenom prostredí elektronického obchodovania ľudia nebudú tráviť čas čítaním všetkých špecifík vašej reklamnej kópie, bez ohľadu na to, aká je fascinujúca. Priemerný používateľ strávi niekoľko sekúnd navigáciou v SERP po zadaní svojho dotazu, čo znamená, že nebudú aktívne čítať všetky tri titulky, ako ani oba riadky popisu. Podľa našich skúseností ako spotrebiteľov, keď zadávame dopyt, naskenujeme prvé dva titulky reklamy, zobrazenú adresu URL a odkazy na webové stránky predtým, ako sa rozhodneme, či kliknúť alebo nie.
Aby sme dokázali túto teóriu o tom, či sa používatelia skutočne starajú o znenie a skutočné detaily v rámci reklamnej kópie, uskutočnili sme test A / B pre jedného z našich klientov počas propagačného obdobia. Z hľadiska vysokej úrovne test zahŕňal beh staronovej reklamnej kópie verzus nová reklamná kópia propagovaná vo všetkých našich kampaniach s ochrannými známkami.
Výsledky: Evergreen kópia viedla s 30% vyššou mierou prekliknutia
Výsledky, ktoré sme zistili, boli zaujímavé. Naša stará kópia viedla v priebehu promo obdobia o 30% vyššiu mieru prekliknutia, ako aj o 19% nižšiu cenu za kliknutie. Tento pokles CPC v konečnom dôsledku pomohol zvýšiť efektívnosť a zachránil nám slušný balík eur. Staronové kópie tiež riadili silnejšie back-end metriky, ukazovali +2800bps v pomere konverzie oproti našej propagačnej kópii.
S touto skúsenosťou na stole, nesnažíme sa povedať, že je prijateľné, aby ste sa s vývojom kópie stotožnili. Domnievame sa, že existujú veci, ktoré môžete použiť na svoju reklamnú kópiu, ktorá pomôže vašej reklame vyniknúť, zvýšiť relevantnosť, zvýšiť skóre kvality v procese aukcie a nakoniec zvýšiť návštevnosť stránok.
Typicky, silné PPC reklamy bežne obsahujú funkcie, výhody a silnú výzvu na akciu. Účelom zahrnutia týchto prvkov nie je to, že budú nevyhnutne čítané alebo prechádzané. Je to len na zvýšenie viditeľnosti, skúseností používateľov a nakoniec aj na získanie vyšších konverzií pre vašich klientov.
Boj o nehnuteľnosť SERP nie je vyhraný prostredníctvom presvedčivej reklamnej kópie, ale prostredníctvom relevantnosti, skóre kvality a zahrnutia kľúčových slov. Tieto prvky presvedčia používateľa, že vaša reklama poskytne riešenie ich dopytu.