Mesiac: máj 2019

Typografia blogových príspevkov

Význam typografie Pre blog je veľmi dôležité, aby ľudia mohli správne a ľahko čítať texty vášho príspevku. Čítanie z obrazoviek je ťažké, preto sa uistite, že to nerobíte ešte ťažším, než je. V tomto príspevku vám poskytneme tipy na zlepšenie typografie vášho blogu. Typografia a čitateľnosť Čitateľnosť konkrétneho textu závisí jednak od jeho obsahu (napríklad od zložitosti slovnej zásoby) a jednak od jeho typografie. Typografia je veda o usporiadaní vašich znakov, aby sa písaný text stal čitateľným a príťažlivým. Predtým, ako bola digitalizácia zažila svoj boom, bola typografia špecializácia, v súčasnosti sa však, s ňou musí zaoberať každý, kto vlastní ... Čítať viac

Zachovať, aktualizovať alebo vymazať?

Mali by ste zachovať starý obsah? Písanie blogu môže byť výzvou. Je to ťažká práca, ale potom ste pravdepodobne hrdý na to, čo ste vytvorili. V žiadnom prípade nebudete hádzať tie krásne príspevky preč, nie? Ale čo by ste mali robiť s blogmi, ktoré sú naozaj, naozaj staré? Mali by ste mať stále všetky? V tomto príspevku blogu si vysvetlíme, prečo nemôžete zachovať všetok svoj starý obsah. Tiež vám vysvetlíme, aké typy obsahu by ste mali mať na svojich stránkach a ktoré druhy článkov by sa mali odstrániť. Prečo nemôžete zachovať všetok svoj obsah Aj keď váš obsah je naozaj ... Čítať viac

Čo robiť pred publikovaním príspevku

Kontrolný zoznam pred publikovaním príspevku Písať vysoko kvalitný obsah, ktorý sa zaradí, je náročná práca! A kedy je to dobre vykonaná práca? V tomto príspevku vám poskytnem praktický kontrolný zoznam s niektorými rýchlymi úpravami, ktoré by ste mali určite urobiť pred publikovaním článku. Najprv urobte tvrdú prácu! Než sa dostanete do okamihu používania tohto zoznamu, veľká časť práce by už mala byť hotová. Mali by ste urobiť svoj výskum kľúčových slov, rozhodnúť o presnej téme a nastaviť štruktúru vášho článku. Všetko ešte pred skutočným začatím písania. A potom skontrolujte: Veľa kontrol, ktoré by ste mali urobiť, aby ste sa ubezpečili, ... Čítať viac

SEO vývoj

Vývoj SEO a prechod z bodových riešení na platformu V praxi SEO, ako aj v živote platí, jediná konštanta je „zmena.“ Aj tempo zmeny v SEO sa mení. Zrýchľuje sa, pretože výsledky sú čoraz bohatšie a personalizovanejšie, vyhľadávače sú početnejšie a špecializovanejšie. Ľudia v praxi čoraz viac očakávajú, že budú môcť privolať odpovede vždy, kedykoľvek a kdekoľvek. Hoci to nemusí vždy vyzerať tak, nič z toho sa nestalo cez noc. Ak sa pozrieme na niektoré kľúčové míľniky vo vývoji vyhľadávania, môžeme nahliadnuť do toho, ako sme sa dostali tam, kde sme teraz. Preskočme trochu dopredu a začneme so spoločnosťou Google na začiatku ... Čítať viac

Aspekty technického SEO časť II.

Aspekty technického SEO, ktoré by mal každý vedieť II.časť Spoločnosť Google a iné vyhľadávacie nástroje chcú svojim používateľom prezentovať najlepšie možné výsledky pre svoj dopyt. Preto roboty spoločnosti Google prehľadávajú a vyhodnocujú webové stránky na mnohých faktoroch. Prečo by ste mali optimalizovať svoje stránky technicky? Niektoré faktory sú založené na skúsenostiach používateľa, ako napríklad rýchlosť načítania stránky. Iné faktory pomáhajú robotom vyhľadávačov pochopiť, o čom sú vaše stránky. To sú, okrem iného, ​​štruktúrované dáta. Takže zlepšením technických aspektov pomôžete vyhľadávačom prehľadávať a pochopiť vaše stránky. Ak to robíte dobre, môžete byť odmenení vyššími hodnotami alebo dokonca bohatými výsledkami. 5. Je ... Čítať viac

Aspekty technického SEO časť I.

Aspekty technického SEO, ktoré by mal každý vedieť I.časť Niektoré základné vedomosti o technickej stránke SEO môžu znamenať rozdiel medzi vysoko postavenými stránkami a stránkami, ktoré sa vôbec neumiestnia. Technické SEO nie je jednoduché, ale tu budeme vysvetľovať – ​​v jazyku laikov – ktorým aspektom by ste mali venovať pozornosť pri práci na technickej základni vašej webovej stránky. Čo je to technické SEO? Technické SEO odkazuje na zlepšenie technických aspektov webovej stránky s cieľom zvýšiť poradie svojich stránok vo vyhľadávačoch. Rýchlejšia webová stránka, ľahšie prehľadávateľná a zrozumiteľná pre vyhľadávače je len základ technickej optimalizácie. Technické SEO je súčasťou on-page SEO, ... Čítať viac

Zníženie výdavkov za kliknutie II. časť

Tipy na zníženie CPC pre vyššiu ziskovosť II. časť Teraz tú vzrušujúcu časť. Začnime znižovaním cenových ponúk na zníženie priemernej ceny za kliknutie. Majte na pamäti, že tento proces môže trvať niekoľko mesiacov, ale dlhodobé výhody môžu inzerentom pomôcť dosiahnuť až 40% úsporu nákladov. To môže mať významný vplyv na ziskovosť a uvoľní rozpočet na získanie nových zákazníkov. Tu sú kroky: 1. Metódy merania polohy a zdieľania Pri pohľade na posledných 30 dní určte svoj priemerný podiel zobrazení a absolútny maximálny podiel zobrazení. Pre väčšinu inzerentov sa tieto metriky pohybujú medzi 90-99%. 2. Spustite pravidlá prihadzovania ponúk Teraz, keď máme ... Čítať viac

Zníženie výdavkov za kliknutie I. časť

Tipy na zníženie CPC pre vyššiu ziskovosť I. časť V oblasti digitálneho marketingu znamená vlastníctvo značky všetko. Dá sa povedať, že takmer všetci inzerenti vo vyhľadávacej sieti pociťujú, že prevažná väčšina ich návštevnosti a príjmov pochádza z ich značkových iniciatív. Jednoducho povedané, marketing vyhľadávačov (SEM) je niečo, čo inzerenti potrebujú plne ovládať a zamerať sa na optimalizáciu. Ako už bolo povedané, jednou z najväčších výziev v tomto priestore je optimalizácia výdavkov. Čo najefektívnejšie a najúčinnejšie vo vzťahu k úrovniam ceny za kliknutie. Mnohí inzerenti, ktorí vedia, že značkové kampane sú pre platené vyhľadávanie tak dôležité, sa rozhodnú maximalizovať ceny za kliknutie ... Čítať viac

Produktová stránka s vysokou konverziou

Tri nápady na vytvorenie produktovej stránky s vysokou konverziou Tvrdá konkurencia na trhu elektronického obchodovania vedie maloobchodníkov k neustálemu vyhľadávaniu nových nápadov na zlepšenie UX internetových obchodov. Optimalizácia stránky produktu je jednou z kľúčových oblastí tohto vylepšenia. Preskúmali sme osvedčené postupy vedúcich pracovníkov elektronického obchodu a úspešné príbehy menších obchodníkov, a prišli sme s tromi vychytávkami, vďaka ktorým každá stránka produktu konvertuje viac návštevníkov na zákazníkov. 1. Optimalizujte popisy produktu Dobrý opis produktu je hlavným faktorom, ktorý ovplyvňuje želanie zákazníkov nakupovať. Problém je, že zákazníci chcú získať odpovede na svoje otázky, ale nechcú veľa čítať. Priemerný návštevník dá webovej stránke ... Čítať viac