Zníženie výdavkov za kliknutie II. časť
Tipy na zníženie CPC pre vyššiu ziskovosť II. časť
1. Metódy merania polohy a zdieľania
Pri pohľade na posledných 30 dní určte svoj priemerný podiel zobrazení a absolútny maximálny podiel zobrazení. Pre väčšinu inzerentov sa tieto metriky pohybujú medzi 90-99%.
2. Spustite pravidlá prihadzovania ponúk
Teraz, keď máme referenčný podiel hlasových metrík, môžeme spustiť dve pravidlá pre ponuky, ktoré nám pomôžu automatizovať proces prechádzania cien. Služba Google / Bing zle reaguje na hlavné zmeny, takže nastavíme pravidlá, ktoré budú meniť iba ponuku na kľúčové slová, ktorá sa postupne zvýši alebo zníži za deň.
- Pravidlo na zníženie cien – Vytvorte filtre, ktoré oddelia všetko od základného kľúčového slova, a nastavte denné pravidlo na zníženie maximálnej ceny za kliknutie, ak je priemerný podiel zobrazení> X a absolútny podiel na najvyššom zobrazení> X pomocou včerajších údajov.
- Pravidlo na zvýšenie cien – Zostaňte na základnej úrovni kľúčových slov, ale teraz nastavte pravidlo na zvýšenie maximálnej ceny za kliknutie, ak je priemerný podiel zobrazení <X a absolútny najvyšší podiel zobrazení <X pri použití včerajších údajov.
Je nevyhnutné, aby sa obidve pravidlá spustili každé ráno. Pokiaľ váš základný termín zachováva adekvátny objem zobrazenia vyhľadávania, pravidlo na zníženie cien bude vykonávať prírastkové úpravy denne. Keď podiel vašich zobrazení klesne pod nastavený prah, pravidlo pre cenové ponuky zvýši vašu cenovú ponuku každý deň, až kým nezískate podiel. Nastavili sme pravidlá zdieľania zobrazení plus alebo mínus malé percento od ich skutočných hodnôt, takže pravidlá majú väčší priestor na vykonanie zmien. Pre konzervatívnejší prístup nastavte tieto prahy pravidiel na presné percento za posledných 30 dní.
Postupom času by ste mali očakávať, že sa vaša maximálna cena za kliknutie priblíži k vašej priemernej cene za kliknutie, čím sa znížia celkové náklady bez straty akéhokoľvek objemu. Inzerenti s vysokým aukčným tlakom by mali denne kontrolovať svoje kľúčové slovo (prehľad o aukciách, metriky zdieľania zobrazení a výsledky živého vyhľadávania), aby sa zabezpečilo, že konkurenti neprekážajú vašej značke.
Záver
Na záver, ako inzerent je nevyhnutné rozpoznať volatilitu prostredia vyhľadávača. Existuje veľa pohyblivých častí v marketingu vyhľadávačov, niektoré ľahko ovládateľné a niektoré nie. Tento proces vám pomôže zúročiť väčšie príležitosti bez toho, aby zanechal čokoľvek na náhodu.
Zníženie ceny za kliknutie nie je v žiadnom prípade proces cez noc. Ale ak ste ochotní pristúpiť k postupnému prístupu k efektivite, uložíte klientovi značné peniaze bez obetovania podielu zobrazení na kľúčových slovách.