Mesiac: apríl 2019

Sprievodca SEO písaním

Od kľúčového slova k stručnému obsahu Ak je obsah kráľovnou a kľúčová úloha SEO zohráva úlohu pri premostení oboch, aby podporili rast, potom nie je pochýb o tom, či je výskum kľúčových slov dôležitý alebo nie. Spojenie bodov na vytvorenie obsahu, ktorý sa dobre zaradí, však môže byť ťažké. Čo je na tom také ťažké? Ako vychádzať z cieľovej frázy a napísať článok, ktorý je jedinečný, komplexný, zahŕňa všetky hlavné on-page SEO prvky, dotýka sa čitateľa, a nie je štruktúrovaný ako známe generické SEO šablóny? Neexistuje žiadny univerzálny prístup! Existuje však jednoduchý spôsob, ako podporiť každého člena redakčného, ​​kreatívneho alebo ... Čítať viac

Rozprávanie a SEO

Prečo je rozprávanie dobré pre SEO Kedysi bolo jedno dievča – volajme ju Michaela – a chcela písať krásne príbehy pre jej blog. Michaela si všimla, že nedostáva veľa návštevnosti zo spoločnosti Google, zatiaľ čo ostatní blogeri priťahujú veľa návštevníkov. Uvažovala, čo robí zle. Jedného dňa, na konferencii blogov Michaela počula o nádhernej veci s názvom SEO. Dozvedela sa, že by mala používať slová, ktoré jej publikum používa, dozvedela sa, že potrebuje premýšľať o slovách, ktoré chce nájsť. A musela použiť tieto presné slová. Pre Michaela to bola obrátka o 180 stupňov. Po použití týchto tipov, Michaela prilákala oveľa viac prevádzky ... Čítať viac

Hlavičky na vašich webových stránkach

SEO základy: Ako používať hlavičky na vašich stránkach Nadpisy pomáhajú používateľom a vyhľadávačom čítať a chápať text. Pôsobia ako ukazovatele pre čitateľov a uľahčujú ľuďom pochopiť, o čom je príspevok alebo stránka. Nadpisy tiež definujú, ktoré časti obsahu sú dôležité, a ukazujú, ako sú prepojené. Tu vám poskytneme základné informácie na to, ako premýšľať a používať hlavičky na zlepšenie obsahu. Prečo používať záhlavia? Na zobrazenie štruktúry textu použite nadpisy Nadpisy sú ukazovatele, ktoré vedú čitateľov ku článku. Pretože ľudia majú tendenciu čítať si ich pozorne, mali by uviesť, o čom je sekcia alebo odsek aby ľudia vedeli, čo očakávať. Aj ... Čítať viac

Značky pre SEO aj používateľov

Správne označovanie príspevkov pre používateľov a SEO Môže to byť ťažké vybrať správne značky pre príspevok. Sú však dôležité a preto vám vysvetlíme, ako si ich môžete vybrať. Jedna z najťažších vecí, ako sa vaše stránky stávajú väčšími, je vytváranie a udržiavanie logickej štruktúry stránok. Značky a kategórie môžu pomôcť vytvoriť túto štruktúru, čo ľuďom umožní ľahko nájsť príspevky, ktoré ich zaujímajú. Keď použijete značky nesprávnym spôsobom, môžete dokonca sťažiť ľuďom navigáciu na vašej stránke. Nesprávne používanie značiek môže byť ale škodlivé aj pre SEO. Čo sa stane, keď pridáte značku? Keď pridáte značku do príspevku, tento príspevok sa pridá ... Čítať viac

SEO priateľské alt texty

Ako písať SEO-priateľské alt texty pre vaše obrázky Jedným z najväčších problémov, ktorým čelia digitálni obchodníci, sú nuansy na tvorbu vysoko kvalitného obsahu SEO. Veľká oblasť príležitostí pre obchodníkov je ich SEO alt text pre obrázky. Všetci sme boli na webových stránkach a obrázok je nahradený červeným písmenom „X“ alebo je to len prázdny rámček. Nebolo by to skvelé, ak by ste mohli mať prospech z tohto obrazového poľa pre zvýšené hodnotenie vyhľadávačov? Tam prichádza alt text. Alt text je len spôsob, ako opísať, čo sa deje v obraze, zatiaľ čo aktívne zvyšuje svoje hodnotenie prostredníctvom inteligentne premysleného umiestnenia kľúčových ... Čítať viac

Zameranie long-tail kľúčové slová?

Prečo sa zamerať na long-tail kľúčové slová? Zameranie na long-tail kľúčové slová je skvelá SEO taktika. Jedná sa o kľúčové slová alebo kľúčové frázy, ktoré sú špecifickejšie a zvyčajne dlhšie, ako sa bežne vyhľadávajú. Získavajú menej návštevnosti z vyhľadávania, ale zvyčajne majú vyššiu hodnotu konverzie, pretože sú špecifickejšie. Umožňujú vám postupne získať väčšiu návštevnosť a nájsť nové a motivované publikum. Ak chcete naozaj profitovať zo stratégie long-tail kľúčových slov, mali by ste mať jasnú víziu vašej spoločnosti, váš produkt a vaše webové stránky. Čo sú to long-tail kľúčové slová? Sú špecifickejšie a menej bežné ako iné kľúčové slová. Zameriavajú sa viac ... Čítať viac

SEO základy: Sociálne počúvanie

Sociálne počúvanie: Šesť kľúčových slov na sledovanie Sociálne počúvanie je taktika, ktorá nie je neslýchaná. Pomerne veľa značiek ju používa v týchto dňoch a ešte viac zvažuje to vyskúšať v blízkej budúcnosti. Pre mnohých však proces postupného sociálneho počúvania zostáva nejasný. Cieľom tohto článku je odpovedať na najpálčivejšie otázky týkajúce sa sociálneho počúvania: Čo je kľúčové slovo? Ktoré kľúčové slová by ste mali monitorovať? Ako získavate relevantné a komplexné výsledky namiesto všetkého hluku, ktorým je naplnený internet? Čo je kľúčové slovo? Ako vieme, sociálne počúvanie je proces, ktorý si vyžaduje nástroj na sledovanie sociálnych médií a sociálne médiá (napr. Awario, ... Čítať viac

Zlepšenie miery odchodov

Päť spôsobov, ako zlepšiť mieru odchodov z vašej webovej stránky Miera odchodov zo stránky je percento návštevníkov stránok, ktorí pristáli na vašej webovej stránke a odchádzajú pred zobrazením druhej stránky. Mieru odchodov webových stránok môžete ľahko určiť nastavením služby Google Analytics. Zrejme si myslíte, že to nie je tak veľký problém. Bez ohľadu na to, ako dlho na nich strávia alebo koľko stránok si prezrú, aspoň vedia, že vaša firma existuje. Čím dlhšie návštevníci zostanú na vašej stránke, tým viac času ich máte na ich zmenu z návštevníkov na zákazníkov. Ako však môžete presvedčiť používateľov, aby sa zdržali dlhšie a ... Čítať viac

Kľúčové slovo a kľúčová fráza

Aký je rozdiel medzi kľúčovým slovom a kľúčovou frázou? Pravdepodobne ste počuli, že výskum kľúčových slov je základným krokom pri správnom optimalizovaní vašich webových stránok. Ale ako to je s kľúčovými slovami naozaj: môžu to byť len jednotlivé slová, alebo to môžu byť aj dlhšie viacslovné frázy? A aký je medzi tým rozdiel? V tomto príspevku k základom SEO vysvetľujeme rozdiel medzi kľúčovým slovom a kľúčovou frázou. Čo je kľúčové slovo? Kľúčové slovo (focus) je slovo, ktoré opisuje obsah vašej stránky alebo najlepšie vystihuje príspevok. Je to hľadaný výraz, ktorý chcete priradiť určitej stránke. Takže keď ľudia vyhľadávajú dané kľúčové slovo ... Čítať viac