30. apríla 2019 SEO24 Mastermind

Sprievodca SEO písaním

Od kľúčového slova k stručnému obsahu

SEO sprievoca pisanimAk je obsah kráľovnou a kľúčová úloha SEO zohráva úlohu pri premostení oboch, aby podporili rast, potom nie je pochýb o tom, či je výskum kľúčových slov dôležitý alebo nie.

Spojenie bodov na vytvorenie obsahu, ktorý sa dobre zaradí, však môže byť ťažké. Čo je na tom také ťažké? Ako vychádzať z cieľovej frázy a napísať článok, ktorý je jedinečný, komplexný, zahŕňa všetky hlavné on-page SEO prvky, dotýka sa čitateľa, a nie je štruktúrovaný ako známe generické SEO šablóny?

Neexistuje žiadny univerzálny prístup! Existuje však jednoduchý spôsob, ako podporiť každého člena redakčného, ​​kreatívneho alebo obsahového tímu pri vytváraní toho, čo potrebujú, aby napísali SEO priateľský obsah.

Kľúčové výhody krátkeho obsahu:

  • Produktivita a efektívnosť – Stručný obsah jasne načrtáva očakávania pre spisovateľa, čo má za následok zníženie revízií
  • Zarovnanie – Spisovatelia chápu zámer a ciele obsahu
  • Kvalita – Redukuje zbytočnosti.

Takže zvyšok tohto článku sa bude zaoberať tým, ako sa tam skutočne dostaneme a tento článok použijeme ako príklad:

  • Výskum kľúčových slov
  • Aktuálne rozšírenie
  • Analýza obsahu / SERP (stránka s výsledkami vyhľadávania)
  • Stručný vývoj obsahu
  • Šablóna a nástroje

Každý dobrý editor vám povie skvelý obsah pochádza z pevného obsahu kalendára s témami. Tie sú plánované vopred na preskúmanie a uvoľnenie v pravidelnej kadencii. Na podporu aktuálnej analýzy a tém ako SEO potrebujeme začať s výskumom kľúčových slov.

Začnite s výskumom kľúčových slov: Téma, publikum a ciele

Účelom tejto príručky nie je naučiť vás robiť výskum kľúčových slov. Je na vás, aby ste dosiahli úspech v tom, že urobíte krok vpred a rozviniete ho na koncept obsahu. Vaše primárne kľúčové slová slúžia ako motívy vašej témy, ale sú tiež začiatkom tvorby stručného obsahu, preto sa snažte zabezpečiť nasledovné:

Strávte čas pochopením cieľového publika a zosúladením svojich cieľov s kľúčovými slovami. Mnohí nazývajú toto mapovanie zámerov kľúčových slov.

Ako to všetko pomáha pri podpore obsahu?

Vy a váš tím môžete získať odpovede na kľúčové otázky uvedené nižšie.

  • O čom budú písať? Primárne kľúčové slová slúžia ako téma vo vašom obsahu.
  • Kto je zamýšľané publikum? Zámer kľúčových slov pomáha odhaliť, aký problém sa užívateľ snaží riešiť, pomáha nám pochopiť, kto sú a čo potrebujú.

Teraz s kľúčovými slovami ako naším sprievodcom celkovými aktuálnymi témami sa môžeme sústrediť na ďalší krok, aktuálnu expanziu.

Analýza obsahu a SERP: Zadanie typu a formátu obsahu

Dobre, tak sme skoro hotoví. Nemôžeme povedať autorom, aby písali jedinečný obsah, ak nedokážeme určiť, čo ho robí jedinečným. Preskúmanie súťaže a to, čo sa dôsledne zobrazuje v SERP, je rýchly spôsob, ako posúdiť, čo bude pravdepodobne fungovať. Budete si chcieť pozrieť prvých desať výsledkov svojej primárnej témy a zozbierať nasledujúce:

  • Typ obsahu – Sú výsledky skreslené na konkrétny typ obsahu? (Napríklad podrobné články, infografiky, videá alebo príspevky blogu)
  • Formát – Sú informácie formátované ako sprievodca? Ako na to? Možno zoznam?
  • Diferenciačné body – Čo vyniká medzi tromi najlepšími výsledkami oproti ostatným?

Stručný vývoj obsahu: Spoločne vytvorme krásny obsah

Teraz ste pripravení pripraviť svoj obsahový obsah SEO, ktorý by mal obsahovať nasledovné:

  • Téma a cieľ – Vaša téma je vašou primárnou frázou kľúčového slova. Váš cieľ je to, čo tento obsah má dosiahnuť.
  • Publikum a cieľ – Na základe mapovania zámerov kľúčových slov opíšte, na koho sa má článok zamerať.
  • Aktuálne pokrytie – Top tri súvisiace kľúčové frázy z aktuálnej expanzie.
  • Otázky na odpoveď – Tri až päť z aktuálnych zistení o rozšírení. Uistite sa, že podporujú vaše súvisiace kľúčové frázy.
  • Hlas, štýl, tón – Použite existujúceho sprievodcu štýlom obsahu a značiek.
  • Typ a formát obsahu – Na základe vašej analýzy SERP.
  • Dĺžka obsahu – na základe analýzy SERP. Uistite sa, že spĺňate priemer troch najlepších výsledkov na základe typu obsahu.
  • Termín – Toto je relevantné iba v prípade, ak pracujete sólo, inak sa poraďte s vedúcim kreatívneho tímu.