Rozprávanie a SEO
Prečo je rozprávanie dobré pre SEO
Príbehy sú príjemné na čítanie. Rozprávanie je skvelá taktika. Ale čo to má spoločné so SEO? Je to dobrý nápad použiť rozprávanie príbehov, ak je vaším hlavným cieľom zaradiť sa pre určitý termín? V tomto blogu, treťom v rade o rozprávaní, budeme vysvetľovať, ako rozprávanie môže byť efektívna SEO taktika.
Rozprávanie a SEO sa môžu zdať kontraproduktívne
Dôležitá časť SEO je zameraná na používanie správnych slov – slov, ktoré chcete nájsť vo svojom texte. Ale ak používate rozprávanie, tak používate metafory. Ak poviete príbeh tým, že porozprávate príklad, existuje šanca, že nepoužívate svoje zameranie kľúčových slov.
Na začiatku príspevku, ktorý čítate práve teraz, sme zdieľali malý príbeh o Michaele. V tomto príbehu, nepoužívame zameranie kľúčových slov – slová, pre ktoré sa chceme zaradiť, s týmto konkrétnym blogom. Určite sa snažte používať svoje kľúčové slová hneď v prvom odseku. Je to prospešné pre vaše SEO.
Tak prečo je rozprávanie dobrá SEO taktika?
Rozprávanie je dobré pre SEO, pretože sa bude váš príspevok dobre čítať. Vytváranie obsahu, ktorý ľudia majú radi, je presne to, čo chce spoločnosť Google. Ak píšete príspevky na blog, ľudia sa tešia z čítania, zvýšite svoje šance dostať sa vysoko na Google.
Ak sa vám páči váš obsah, budete mať väčšiu šancu, že ľudia zostanú na vašej webovej stránke. Váš čas na stránke sa zvyšuje a miera odchodov sa zníži. Tieto faktory pomôžu ohromne s poradím príspevku.
Existuje aj ďalší dôvod prečo je rozprávanie prospešné pre SEO. Ak sa ľuďom páči váš príspevok, s väčšou pravdepodobnosťou s ním bude zaangažovaný. Zanechajú komentár; budú ich zdieľať na svojich sociálnych platformách. To už zvýši návštevnosť na váš príspevok. Ale tieto veci tiež zvýšia pravdepodobnosť, že Google bude hodnotiť post. Google miluje obsah, ktorý je napísaný s ľuďmi na mysli. Spoločnosť Google si všimne, že ľudia si radi čítajú váš text a výsledkom bude dlhodobo vyššie hodnotenie.
Záver
Použite malé príbehy ako metafory a príklady. Váš obsah bude oveľa príjemnejší na čítanie. Príbehy sú prospešné pre vaše SEO, výhodnejšie ako dokonalá hustota kľúčových slov alebo distribúcia kľúčových slov. Rozprávanie vám umožní písať obsah, ktorý je tak dobrý, že ľudia budú chcieť zostať na vašej stránke. To je veľmi najdôležitejšie pre SEO!