28. marca 2019 SEO24 Mastermind

Rozprávanie na stránkach produktu II. časť

Použitie rozprávania na stránkach produktu II. časť

SEO pribehy a blogyPokračovanie rozprávania z prvej časti. Konkrétnejšie sa pozrieme na recenzie a príbehy na produktových stránkach.

Ako používať storytelling na stránkach produktu?

Príbehy sú skvelý spôsob, ako presvedčiť ľudí, aby si kúpili váš produkt. Pozrime sa na tri jednoduché spôsoby použitia príbehov na stránkach produktu.

Recenzie a posudky sú malé príbehy

Každá recenzia, každé svedectvo je malý príbeh. Pravdepodobne viete, že posudky zvyšujú dôveru. Skutoční zákazníci zdieľajú skutočné skúsenosti. Tieto skúsenosti zvyšujú dôveru.

Ošetrovanie posudkov a recenzií ako príbehov vám umožní urobiť ich silnejšími! Dobrý príbeh vyžaduje charakter, problém, činnosť a riešenie. Ak požiadate ľudí, aby napísali posudky, požiadajte ich, aby použili aj tieto štyri prvky. Takto sa budú posudky čítať ako malé príbehy.

Požiadajte ľudí, aby o sebe niečo povedali. Urobte ich ľudskými; uistite sa, že ľudia sa môžu vžiť do tejto osoby. Dobrý príbeh tiež potrebuje problém. Požiadajte ľudí, aby pred použitím vášho produktu hovorili o svojej situácii. Opýtajte sa ich, prečo si zakúpili váš produkt (to je akcia v príbehu) a ako sa ich situácia zmenila po tom, čo začali používať váš produkt (riešenie).

Zbierajte príbehy používateľov

Zbierajte úspešné príbehy! Môžete požiadať ľudí, aby písali posudky, ale môžete tiež požiadať o vstup a písať príbehy sami.

Požiadajte svojich zákazníkov, aby sa podelili o svoje skúsenosti s vašimi produktmi. Spýtajte sa ich, ako im produkt zlepšil život. Použite túto spätnú väzbu svojich zákazníkov na písanie príbehov. Pridajte fotografie a podrobnosti o týchto osobách, aby ste ukázali, že to sú skutoční ľudia. Obrázky alebo dokonca video ľudí, ktorí skutočne používajú váš produkt, by boli ešte pôsobivejšie. Úspechy vašich zákazníkov sú skvelým spôsobom, ako ukázať novým používateľom, prečo je váš produkt tak úžasný.

Zavedenie tohto blogu je príkladom krátkeho príbehu používateľa. Sára a Ivan mali problém: Milanko, ich dieťa, neprestával plakať. Vyskúšali produkt: detské nosítko a vyriešili ich problém.

Napíšte príklad príbehu

Vysvetliť, čo robí váš produkt môže byť dosť náročné. Tento typ obsahu môže byť často suchý. Použitie príbehu by mohlo veľa objasniť.

V príklade príbehu by ste mohli predstaviť osobnosť, ktorá čelí problému. Možno, že persona chce získať viac prevádzky na svojich stránkach, ale nevie, kde začať. Následne v príbehu vysvetlíte, ako váš produkt vyriešil problém osobnosti vo vašom príbehu.

Záver o rozprávaní príbehov a produktových stránkach

Príbehy sú skvelý spôsob, ako presvedčiť ľudí, aby si kúpili produkt. Použitie príbehov automaticky posunie zameranie vašej kópie preč z vášho produktu na problém a vaše publikum. To je dobrá vec; Vaša predajná kópia bude omnoho pútavejšia!

Príbehy sú obzvlášť silné, ak sa ľudia môžu vžiť do postavy vo vašich príbehoch. Vždy sa uistite, že vaše príbehy na stránkach s produktmi sú o skutočných ľuďoch. Pridajte podrobnosti, aby sa príbehy stali reálnejšími a živšími. To ľuďom uľahčí vzťah k postavám vo vašich príbehoch. Pridajte fotografie a videá, aby boli príbehy ešte reálnejšie.