5. marca 2019 SEO24 Mastermind

Zvýšenie hodnoty pre platené vyhľadávanie

Najlepšie trendy na zvýšenie hodnoty výdavkov za platené vyhľadávanie

SEO PPC zvysenie hodnoty vydavkovAk ste ako mnoho malých až stredne veľkých firiem, rozpočet je všetko a každé euro sa počíta.

Viac peňazí sa nemusí rovnať úspešnej kampani a predtým, ako vyčerpáte svoj rozpočet na ďalšie štvrťročné obdobie, zohľadnite tieto najdôležitejšie trendy, ktoré môžu zvýšiť hodnotu vašich súčasných výdavkov na inzerciu za platené vyhľadávanie.

Zobrazovanie reklám a vstupných stránok v mobilných zariadeniach správne je dôležitejšie ako kedykoľvek predtým

Rozšírte svoj dosah na milióny potenciálnych zákazníkov optimalizáciou reklám a stránok pre používateľov mobilných zariadení. Každý rok sa uvoľňujú nové údaje, ktoré ukazujú rastúcu dôležitosť mobilného plateného vyhľadávania.

Ak chcete zachovať spoľahlivé skóre kvality a vytvoriť reklamy, ktoré skutočne konvertujú, uistite sa, že vaše reklamy sú navrhnuté pre mobilné zariadenia a vaše vstupné stránky sú užívateľsky príjemné, bez ohľadu na to, aké zariadenia používajú ľudia.

Ako inzerent PPC pravdepodobne chápete, že ponúkanie cien pre kľúčové slovo nezaručuje umiestnenie vo výsledkoch vyhľadávania pre toto kľúčové slovo. Reklamné platformy ako Bing, Facebook a Google chcú vedieť, že vaša reklama prinesie hodnotu používateľom, ktorí na neho kliknú.

Ak teda vaše reklamy vyzerajú z mobilného hľadiska strašne, alebo keď používateľ klikne na reklamu, dostanete sa na vstupnú stránku, ktorá nie je optimalizovaná pre mobilný zážitok, dostanete zlomené nízke – skóre kvality.

Z bodu zákazníka to dáva zmysel. Už ste sa niekedy cítili frustrovaní pri pokuse o navigáciu na webových stránkach z vášho telefónu, ktoré neboli vytvorené pre tento zážitok? Pravdepodobne áno.

Bing, Google a Facebook to tiež vedia, preto sa snažia zabrániť zlému používateľskému zážitku tým, že narazia na vašu lokalitu.

Ak stále trváte na tom, že sa zobrazí táto neoptimalizovaná reklama, budete musieť za to zaplatiť, pretože čím je skóre kvality nižšie, tým viac budete platiť za svoje reklamy.

Vďaka tomu, že navrhujete miesto, ktoré je priaznivé pre mobilné zariadenia s rýchlym a efektívnym odhlasovacím procesom, a vytvárate reklamy, ktoré sú určené aj pre mobilné zariadenia, je vaše skóre kvality (a návratnosť investícií) dostatočne zvýšená.

Ešte dôležitejšie je, že potenciálni zákazníci majú väčšiu pravdepodobnosť prekliknutia a konverzií.

Vytvorte remarketingový tunel na zachytenie tých, ktorí sa blížili ku konverzii

Remarketing je cenovo výhodný spôsob, ako dostať ľudí, ktorí mohli navštíviť vaše webové stránky späť. Možno dokonca pridali veci do svojho nákupného košíka, ale potom pred ukončením predaja opustili loď.

Vďaka remarketingu sa podniky môžu odvolávať na podskupinu publík, ktorí pôvodne nekonvertovali a zostali v popredí svojho vyhľadávania. Môže vám pomôcť vylúčiť obsah alebo predať existujúcim návštevníkom webových stránok a nakoniec zvýšiť návratnosť investícií.

Remarketing v platenom vyhľadávaní vám môže pomôcť zlepšiť vaše súčasné investície do kampane. Napríklad pomocou údajov na zacielenie na určité podskupiny ľudí, ktorí už predtým navštívili váš web.

Napríklad: Povedzme, že ste on-line predajca a potenciálny zákazník hľadá hnedú koženú bundu na vašich webových stránkach. Prechádza cez niekoľko webových stránok na vašom webe a pridá kožený kabát do svojho košíka, ale potom odíde z webových stránok bez skutočného dokončenia predaja. So silnou stratégiou remarketingu je tento úvodný ústup len jedným krokom v jeho nákupnej ceste.

Na základe času, ktorý tento budúci zákazník strávil na vašom webe, môžete vytiahnuť dáta a použiť ich, aby ste na mu pomohli pokračovať. Keď viete, že má určitú úroveň záujmu okolo bundy s hnedou kožou, pri ďalšom vyhľadávaní na internete by ste mohli inicializovať reklamy, ktoré remarketujú túto presnú bundu, ktorú pridal do svojho košíka. Môžete v podstate automatizovať veľmi zacielenú reklamu špecifickú pre daného používateľa. Celkom cool, však? ?

Priestor medzi počiatočným vyhľadávaním a skutočným nákupom nie je mŕtvym bodom pre vašu firmu. Údaje o zákazníkoch používajte strategicky tak, aby ste viedli cieľové segmenty zákazníkov správnym smerom a pomohli im zapamätať si, čo pridali do svojho košíka, a prečo to urobili.

Lepšie skúsenosti používateľov sú kľúčom k zvýšeniu hodnoty svojich výdavkov

Spoločná niť medzi všetkými tromi trendmi je to – lepšie skúsenosti a angažovanosť používateľov. Zjednodušená mobilná skúsenosť, personalizované reklamy prispôsobené nákupu zákazníka a kampane navrhnuté so zreteľom na jednotlivca pomôžu vašej firme osloviť ľudí, ktorých chcete, bez toho, aby ste zvýšili svoje súčasné výdavky.