22. januára 2019 SEO24 Mastermind

Mobilné SEO pre rok 2019

Základy mobilného SEO pre rok 2019

zaklady mobilneho SEO 2019S mini počítačmi plávajúcimi vo vreckách všade, optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) pre mobilné stránky je rozhodujúca pre využitie potenciálu akéhokoľvek podnikania.

Počet používateľov internetu z mobilného telefónu po celom svete od roku 2014 do 2018 stále rastie a tento rok sa pravdepodobne zvýši ďalších o 63,4%.

Teraz, keď spoločnosť Google začala zobrazovať verziu webových stránok AMP (Accelerated Mobile Pages) v sieti SERP, kvôli rýchlemu načítaniu a jednoduchému rozhraniu sa každá webová lokalita eCommerce snaží zamerať na optimalizáciu pre mobilné zariadenia. No, mali by ste vedieť, že aj tie najmenšie prvky vašich webových stránok môžu ovplyvniť návštevnosť a pozíciu. Takže vytvorenie webovej stránky ideálnej pre smartphone je výhodná dohoda. Pretože mnohé z optimalizačných metód potrebujú menej času a peňazí, ale na oplátku vaše webové stránky budú lepšie v SERP. Znamená to viac potenciálnych zákazníkov a peniaze. Takže, aké sú veci, ktoré by obchodníci eCommerce mali zvážiť, keď optimalizujú pre mobilných používateľov?

Návrh mobilných webových stránok

Mobilní návštevníci chcú vidieť verziu vášho webu s farbami, témami a obsahom podobným hlavným stránkam, aby si boli istí, že sú na správnom mieste. V prípade mobilných zariadení je však menej niekedy viac. Napríklad, s poklesom veľkosti obrazovky (desktop na smartphone), existujú aj ďalšie prvky, ktoré sa musia zmeniť. Namiesto toho, aby obrazovka zobrazovala všetky produkty / prvky vedľa seba ako stolný počítač, môžete umiestniť jednotlivé prvky pod seba alebo ich zobraziť po jednom. Neporiadok mobilných webových stránok s množstvom prvkov by len dráždil používateľov. Buďte jasní, čo chcete, aby vaši návštevníci vedeli o vašom podnikaní – nepoužívajte zbytočné informácie alebo príliš veľa tlačidiel.

Preto efektívny dizajn je hlavne o optimalizovaných obrázkoch, textoch a formátovaní stĺpcov.

Rýchlosť stránky

Ak porovnáte používateľov mobilných zariadení a používateľov počítačov, mobilní používatelia sú vo všeobecnosti na cestách. No, ak naozaj chcete vedieť, ako sú na tom vaše webové stránky z hľadiska rýchlosti, môžete si to overiť tu. Rýchlosť stránok je faktorom hodnotenia webových stránok. Ak vaše webové stránky bežia pomaly v mobilných zariadeniach, mali by ste vykonať nejaké zmeny, aby sa načítavali rýchlejšie.

Problém s rýchlosťou mobilných stránok môžete vylepšiť nasledujúcim postupom:

Optimalizácia obrázkov: zmena ich veľkosti a ich komprimovanie, takže nie je potrebné veľa času na načítanie. Použitie špeciálnych efektov: optimalizácia a ich používanie len tam, kde sú potrebné, tiež pomôže rýchlosti načítania. Využite cache prehliadača. Zamyslite sa nad AMP: AMP alebo zrýchlené mobilné stránky je projekt podporovaný spoločnosťou Google, ktorý je navrhnutý ako otvorený štandard pre ľubovoľného vydavateľa, aby sa stránky načítavali rýchlo na mobilných zariadeniach. Vo februári 2016 Google oficiálne integroval výpisy AMP do mobilných stránok. Akonáhle vaše webové stránky rozšírené o AMP, rýchlosť načítania bude lepšia.

Meta tagy – popisy a názvy

Metaznačky sú súčasťou značiek HTML, ktoré popisujú obsah vašej stránky pre vyhľadávače a návštevníkov webových stránok. Meta Tagy môžu mať vplyv na to, ako používatelia vidia vaše stránky vo výsledkoch vyhľadávania a či skutočne kliknú na vaše stránky alebo nie. Ako sme už spomenuli, je to všetko o prioritnejšom obsahu. Inteligentné telefóny sa v porovnaní s desktopmi líšia hlavne veľkosťami obrazoviek. Z tohto dôvodu je revidovanie názvov a opisov, ktoré sa hodia na menšie zariadenia, kľúčom k riadeniu mobilnej prevádzky zo SERP.