Spôsoby, ako vaše podnikanie nemusí (ale malo by) využiť Facebook Marketing
Facebook zaznamenal v uplynulom roku svoj spravodlivý podiel na vzostupoch a pádoch. Z prehodnocovania času zobrazovania videa inzerentom a vyvolania hlbokej diskusie o narušení súkromia sa sociálny mediálny gigant dostal pod zvýšenú kritiku a kontrolu.
Napriek týmto problémom spoločnosť Facebook zostáva silným nástrojom pre podniky, ktoré sa snažia osloviť nových zákazníkov. Dokonca aj s jeho problémami, Facebook má viac ako dve miliardy aktívnych mesačných užívateľov. Veľká časť vášho cieľového publika so všetkou pravdepodobnosťou má účasť na tejto platforme sociálnych médií.
To je dôvod, prečo by ste mali tiež – a to znamená robiť viac než len udržiavať obchodnú stránku na Facebooku, ktorú občas aktualizujete. Tu je bližší pohľad na niektoré spôsoby, ako by vaša spoločnosť mala používať Facebook na zvýšenie svojej marketingovej hry:
Pozrite sa na spôsoby pridania k rozhovoru
Mnohí vlastníci stránok sú spokojní s jednoduchým uverejňovaním na svojom Facebook profile a občas reagujú, ak dostanú priamu správu od jedného z ich zákazníkov. Ak však chcete zvýšiť interakciu s vašimi príspevkami a vytvoriť aktívnejší postup, budete musieť byť aktívnejší pri oslovení cieľového publika.
Odpoveďou na komentáre používateľov s užitočnými, relevantnými a priateľskými príspevkami môžete zmeniť svoju stránku Facebooku na miniatúrne centrum zákazníckych služieb.
Čím skôr odpoviete na pripomienky a súkromné správy, tým väčšiu angažovanosť dostanete. Nikdy to neublížilo priradiť niekomu zodpovednosť za sledovanie vašich účtov sociálnych médií.
Uvoľnite silu „Pixel“.
Jednou z najväčších zmien marketingových ponúk Facebooku je Facebook Pixel. Je možnosť kódovania, ktorá umožňuje majiteľom firiem lepšie integrovať svoje reklamné kampane na svojich internetových stránkach.
Facebook Pixel je pridaný do kódu vašej webovej lokality, aby mohol oznámiť akcie, ktoré zákazníci vykonajú po zobrazení vašich reklám na Facebooku. Pixel v podstate slúži ako forma optimalizácie konverzie sledovaním, kedy zákazníci prevezmú želané akcie a potom pomocou týchto údajov pomôžu vytvoriť relevantnejšie vlastné publikum. Tieto informácie môžete použiť aj na opätovné oslovenie zákazníkov, ktorí už navštívili vaše webové stránky.
Facebook Pixel je neodmysliteľnou súčasťou vášho moderného marketingového nástroja. Pomáha so všetkým, od presnejšieho zacielenia až po sledovanie výsledkov kampane.
Zmeňte existujúce príspevky na reklamy
Existuje rozdiel medzi jednoduchým boostom bežného príspevku na Facebook a publikovaním reklamy. Ale dosť často najefektívnejšie reklamy sú tie, ktoré sa nezdajú príliš propagačné. Nebolo by pekné vytvárať ekologicky vyzerajúce reklamy na Facebooke bez toho, aby bolo potrebné vyvíjať úplne novú kampaň?
Ako sa ukazuje, Správca reklám Facebook vám umožňuje robiť práve toto. Môžete vybrať možnosť Použiť existujúci príspevok, ak chcete zadať štandardný príspevok do reklamy – skvelý spôsob, ako ušetriť čas vo vašej kampani.