Mesiac: november 2018

2. Rýchle výhry v službe Google

Druhá časť: Rýchle výhry v službe Google? Ako sme písali v prvom príspevku, ani tu nenájdete podrobnú príručku o tom, ako sa v Google zaradiť vysoko. A úplne chápeme, že ľudia si želajú takúto príručku. Je nám to veľmi ľúto, ale taká príručka jednoducho neexistuje. Napriek tomu, vám môžeme poskytnúť praktické tipy, ako zlepšiť svoje poradie! 1. Vyriešte osirelý obsah Osirelý obsah má málo interných odkazov z iných stránok alebo príspevkov, ktoré k nemu odkazujú. Spoločnosť Google bude považovať tento typ obsahu za menej hodnotný. Ak je to teda pre vás dôležitý článok, mali by ste to jasne preukázať spoločnosti Google aj ... Čítať viac

1. Umiestnenie vysoko v službe Google

Prvá časť: Ako sa umiestniť vysoko v službe Google “Mohli by ste napísať príspevok s jasnou cestou o tom, čo robiť, aby ste dosiahli vysokú pozíciu v spoločnosti Google?“ “Čo by som mal urobiť, aby som sa ubezpečil, že prekonám svoju konkurenciu?“ “Môžete napísať jasný krok za krokom zoznam úloh o tom, ako sa mám zaradiť vysoko v službe Google?“ Hoci týmto otázkam úplne rozumiem, odpovedať na ne je naozaj, naozaj veľmi ťažké. Je to takmer také ťažké, ako umiestniť sa vysoko na Google. V tomto príspevku sa však budeme snažiť odpovedať na túto miliónovú otázku: Ako mám získať vysokú pozíciu ... Čítať viac

SEO a rýchlosť stránky

Ako rýchlosť stránky ovplyvňuje SEO Používatelia očakávajú, že webové stránky budú rýchle. Keďže sa svet stáva čoraz mobilnejším a keďže spotrebitelia očakávajú, že služby budú na požiadanie poskytované bez problémov, môže mať slabá rýchlosť stránky vážny vplyv na vaše SEO. Spoločnosť Google chápe, že čas potrebný na načítanie stránky je kľúčovou súčasťou celkovej skúsenosti používateľov. Čakať na to, aby sa obsah objavil, nemôcť komunikovať so stránkou a dokonca si všimnúť oneskorenia. Toto spomalenie stojí nielen čas, ale aj peniaze. Výskum z roku 2016 ukázal, že 53% návštevníkov mobilných webových stránok odíde, ak sa webová stránka nezapne do troch sekúnd. A ... Čítať viac

Kľúčové stratégie v mobilnom marketingu

3 kľúčové stratégie pre úspech v marketingu mobilných zariadení Mobilné zariadenia sú ďalšou vlnou marketingu. Tým, že budete mať na pamäti niekoľko kritických otázok, môžete rozšíriť svoju značku a otvoriť dôležitý kanál príjmov. S výbuchom mobilného trhu v tomto desaťročí, obchodníci musia neustále prispôsobovať svoje úsilie mobilnému užívateľovi. Koniec koncov viac ako polovica z 6 hodín, ktoré ľudia denne strávia na internete je prostredníctvom mobilných zariadení. Súčasne sú títo jedinci čoraz viac zvyknutí na navigáciu svojich spotrebiteľských rozhodnutí prostredníctvom svojich smartfónov a tabletov. Z tohto dôvodu je mobilný marketing rozhodujúcim kanálom nielen pre priame riadenie predaja objednaného prostredníctvom mobilných platforiem, ale ... Čítať viac

Chyby štruktúr stránok

Vyhnite sa týmto chybám štruktúr stránok! Ak beriete svoje SEO – a užívateľov – vážne, budete pracovať na bezchybnej štruktúre stránky. Vytvorenie slušnej štruktúry lokality však môže byť ťažké. Udržanie pevnej štruktúry webu, keď vaše stránky rastú, je ešte ťažšie. Je ľahké prehliadnuť niečo alebo urobiť chybu. V tomto príspevku budeme zdieľať 4 bežné chyby štruktúry stránok, ktoré ľudia často robia. Uistite sa, že ste sa vyhli všetkým! # 1 Skrytie vašich základných kameňov Vaše najdôležitejšie články – vaše základné kamene – by nemali byť skryté. Kamenné články sú články, na ktoré ste najviac hrdí; ktoré najlepšie odrážajú poslanie vašich ... Čítať viac

Začínajúci podnik – SEO a doména

Čo začínajúce podniky potrebujú vedieť o SEO a doménach SEO je obrovská súčasť celkovej online povesti podnikania a každý začínajúci podnik ním musí prechádzať. Ak začínate, nemôžete jednoducho ignorovať rozhodujúce faktory vašej firmy. Názov domény vášho webu a jeho SEO stratégiu. Takže, ako je potrebné začať s uvedením SEO a názvov domén? Poďme to zistiť. Vyberte správny názov domény, ktorý odráža vašu značku Najprv správne pomenujte svoju začínajúcu firmu. Je dôležité zvážiť základy vášho uvedenia do prevádzky a to, čo to znamená. Treba brať do úvahy, že toto meno bude prvým a niekedy jediným dojmom vášho podniku, najmä pokiaľ ide o ... Čítať viac

UX pre lepšie SEO

UX tipy pre lepšie SEO výsledky Dlhodobo vieme, že odkazy vplývajú na hodnotenie webových stránok a spoločnosť Google už dlho zdôrazňovala dôležitosť kvalitného obsahu. Čo je to však RankBrain? Na rozdiel od obsahu a odkazov, RankBrain je ovplyvnený metrikami správania, ktoré naznačujú, že používatelia skutočne nájdu miesto, ktoré by bolo užitočné. Tieto metriky správania, viac ako čokoľvek iného, ​​sú ovplyvnené použiteľnosťou vášho webu – inými slovami, skúsenosť používateľov (UX). Ak ste sa sústredili na obsah a odkazy na úkor skúseností používateľov, nebudete môcť maximalizovať výkonnosť svojich webových stránok vo vyhľadávačoch. Nasledujúcich pár tipov na úpravu UX vám poskytne SEO výhodu. ... Čítať viac

Návrat zo SEO trestu

Ako sa vrátiť zo SEO trestu Žijeme v digitálnom svete, kde rozdiel medzi pristátím na prvej stránke významného vyhľadávacieho nástroja a druhým by vás mohol stáť milióny príjmov. To je to, čo robí firemné SEO poradie dôležitejšie ako kedykoľvek predtým. Ale ak ste hlavou tejto spoločnosti a chcete hrať, musíte pochopiť pravidlá. A jedným z týchto pravidiel je to, že keď dostanete pokutu od spoločnosti Google, vaše poradie spadne. To znamená, že vaša webová lokalita sa na svojej pozícií drží ťažšie, čo sa nakoniec prejaví výrazným znížením návštevnosti stránok. Tu je niekoľko rôznych SEO trestov a ako odraziť späť od ... Čítať viac

SEO a webový dizajnéri?

Čo by mali vedieť o SEO webový dizajnéri? Skvelá webová stránka je silná kombinácia kvalitného obsahu, vhodného webového dizajnu, rozsiahleho SEO úsilia a marketingu. Web design a SEO idú ruka v ruke a oba zohrávajú úlohu pri vývoji webových stránok optimalizovaných pre SEO. Toto ďalej kladie dôraz na hlavnú úlohu, ktorú zohrávajú web dizajnéri pri budovaní celej webovej stránky a jej online povesti. Ak chcete získať lepšie výsledky v SEO, web dizajnéri potrebujú získať hlbšie pochopenie komerčných webových stránok. Okrem vytvárania “krutých“ návrhov by mali byť web dizajnéri vždy vedomí niektorých základných poznatkov SEO. Tie môžu implementovať pozitívne do zmien v ... Čítať viac