20. novembra 2018 SEO24 Mastermind

Kľúčové stratégie v mobilnom marketingu

3 kľúčové stratégie pre úspech v marketingu mobilných zariadení

SEO klucove strategieMobilné zariadenia sú ďalšou vlnou marketingu. Tým, že budete mať na pamäti niekoľko kritických otázok, môžete rozšíriť svoju značku a otvoriť dôležitý kanál príjmov.

S výbuchom mobilného trhu v tomto desaťročí, obchodníci musia neustále prispôsobovať svoje úsilie mobilnému užívateľovi. Koniec koncov viac ako polovica z 6 hodín, ktoré ľudia denne strávia na internete je prostredníctvom mobilných zariadení.

Súčasne sú títo jedinci čoraz viac zvyknutí na navigáciu svojich spotrebiteľských rozhodnutí prostredníctvom svojich smartfónov a tabletov. Z tohto dôvodu je mobilný marketing rozhodujúcim kanálom nielen pre priame riadenie predaja objednaného prostredníctvom mobilných platforiem, ale aj pre zachovanie viditeľnosti značky a lojality.

Problém je, že vedieť, ako optimalizovať mobilné marketingové kampane nie je vždy zrejmé. Je dôležité porozumieť možnostiam, ktoré máte k dispozícii a efektívne ich implementovať. Vďaka nasledujúcim stratégiám vám a vašej firme pomôžete maximálne využiť mobilný marketing.

1.) Adaptácia vášho prístupu.

Hoci spotrebitelia už nemusia byť ohromení záškodným napodobňovaním, schopnosť zaujať ich pozornosť prostredníctvom niečoho legitímne zábavného a psychicky motivujúceho môže byť stále silnou technikou na udržanie vašej značky v ich mysli. Vzhľadom na to, že mobilný telefón je dobre integrovaný do online sociálnych sietí, adaptácia môže umožniť priateľom a rodinným príslušníkom, aby pôsobili ako obhajcovia značky, pretože prinášajú do hry nových ľudí.

Hoci inovácia a kreativita sú rozhodujúce pre dobré zarábanie, existujú niektoré základné princípy, ktoré by ste mali mať na pamäti. Systém odmien je dôležitý, pretože ľudia chcú vedieť, že dosahujú pokrok v hre alebo sa približujú k reálnym zľavám. Odznaky a bodové systémy sa snáď ocenia menej, keď už niekoľko rokov boli štandardnými funkciami zoskupených reklám a webových stránok, ale môžu byť stále cenné, ak sa používajú šikovne.

2.) Dobré zaobchádzanie s Google a jeho robotmi.

Všetko vaše digitálne marketingové úsilie by malo byť prispôsobené pre mobilné použitie, vrátane vašich webových stránok, e-mailových spravodajcov a ďalších kanálov. Je to obzvlášť dôležité, keď spoločnosť Google indexuje na základe mobilných webových stránok skôr než PC, prístup nazvaný „priorita indexovania pre mobilné zariadenia“.

3.) Vybudovanie infraštruktúry, ktorú potrebujete.

Aby ste mohli úspešne využiť technológie potrebné na to, aby sa vaše mobilné marketingové sny stali realitou, musíte investovať do správnej infraštruktúry. Časť mať správnu infraštruktúru znamená pochopenie dôležitosti rýchlosti. Napríklad spoločnosť Google zistila, že keď sa čas načítania pre stránku v mobile pohybuje od jednej sekundy na päť, miera odchodov sa zvýšila o 90 percent.

Ďalším dôležitým prvkom infraštruktúry je bezpečná sieť. Súkromná a špecializovaná konektivita poskytovateľa verejného cloudu znižuje mnohé problémy týkajúce sa výkonu a bezpečnosti spojené s verejným internetovým prostredím. Tento prístup poskytuje spoľahlivosť siete, udržuje náklady infraštruktúry na nízkej úrovni a zaisťuje, že vaša šírka pásma dokáže spracovať vaše potreby. Aplikácie musia byť spustené, keď zákazníci chcú pristupovať k nim, či už … prostredníctvom mobilnej aplikácie alebo na stolnom alebo prenosnom počítači.

Mobilné zariadenia sú novým horizontom pre obchodníkov a treba ich brať vážne ako kľúčovú prioritu. Našťastie technológia naďalej robí túto platformu pre používateľov rýchlejšou, bezpečnejšou a pozitívnejšou skúsenosťou. Tým, že si pamätáte niekoľko kľúčových otázok, môžete využiť túto novú príležitosť. Nakoniec, spoločnosti, ktoré vytvárajú presvedčivé mobilné marketingové kampane, budú v nadchádzajúcich rokoch veľkými víťazmi.