6. novembra 2018 SEO24 Mastermind

Návrat zo SEO trestu

Ako sa vrátiť zo SEO trestu

ako sa vratit zo SEO trestuŽijeme v digitálnom svete, kde rozdiel medzi pristátím na prvej stránke významného vyhľadávacieho nástroja a druhým by vás mohol stáť milióny príjmov. To je to, čo robí firemné SEO poradie dôležitejšie ako kedykoľvek predtým. Ale ak ste hlavou tejto spoločnosti a chcete hrať, musíte pochopiť pravidlá.

A jedným z týchto pravidiel je to, že keď dostanete pokutu od spoločnosti Google, vaše poradie spadne. To znamená, že vaša webová lokalita sa na svojej pozícií drží ťažšie, čo sa nakoniec prejaví výrazným znížením návštevnosti stránok.

Tu je niekoľko rôznych SEO trestov a ako odraziť späť od nich.

Maskovanie

„Cloaking“ je technika, ktorá slúži na zobrazenie vyhľadávačov vo verzii vašej webovej stránky, ktorá sa líši od toho, čo návštevníci skutočne uvidia pri návšteve stránky. Maskovanie môže mať mnoho foriem, pretože rôzne typy obsahu na vašich webových stránkach, napríklad fotografie a text, môžu byť potenciálne zamaskované. Aj keď sa vyskytne tento problém kvôli nehode, ktorú vy, ako majiteľ webu, urobíte, maskovanie z akéhokoľvek dôvodu je závažným trestným činom a takým, ktorý vás môže zablokovať na stránkach, ako je Google.

Stručne povedané, pravidlá uvádzajú, že webové stránky, ktoré zobrazujú informácie spoločnosti Google, ale nezobrazia rovnaké informácie návštevníkom, ktorí nemajú predplatné, môžu a budú penalizovaní.

Našťastie, maskovanie môže byť opravené. Prvým krokom je zistiť, aké časti vašej webovej stránky sú zakryté. Existuje množstvo voľných nástrojov, ktoré vám pomôžu identifikovať tento problém. Po identifikácii stránky, ktorá je zakrytá, môžete prejsť na stránku Google a získať stránky z prekrytej časti vašej webovej lokality, porovnať obsah na vašej webovej stránke s obsahom vydaným spoločnosťou Google a potom odstrániť všetky nezrovnalosti alebo variácie. Počas tohto postupu nezabudnite odstrániť ďalšie zvláštne odkazy alebo nesprávne presmerovania.

Nevyžiadaná pošta

„Spam“ znamená irelevantné alebo nevhodné správy, ktoré sa posielajú veľkému počtu príjemcov na internete. Spam sa v širokej miere považuje za obrovskú škodu na internete a vyhľadávače zabezpečujú, aby sa s ním tak aj zaobchádzalo. Spam prichádza v mnohých rôznych podobách, ale najviac penalizovaná forma je „čistý spam“.

Čistý spam vytvárajú organizácie, ktoré sa agresívne angažujú v technikách založených na nevyžiadanej pošte, ako napríklad použitie automatizovaných systémov na pripomienkovanie a zasielanie správ, duplicitného obsahu a maskovania.

Najrýchlejší a najjednoduchší spôsob riešenia problémov so spamom je identifikovať zdroj a odstrániť ho. Uistite sa, že vaša organizácia nerozmazáva linky medzi dosahom a nevyžiadanou poštou; niekedy môže byť toto rozlíšenie dosiahnuté zvolením správneho systému masovej komunikácie. Pri výbere automatizovaného systému zasielania správ nezabudnite vybrať ten, ktorý má funkciu proti spamu.

Hodnota

Jednou z najdôležitejších vecí, ktoré môže webová stránka urobiť, je pridať hodnotu k tomu, čo jej návštevníci vidia. Podobne ako maskovanie a spamovanie, úsilie o pridanie hodnoty môže mať viacero foriem. Každá webová stránka by mala mať samozrejme konkrétny príbeh – príbeh, ktorý umožňuje návštevníkom vedieť, čo ponúka stránka a prečo by mali zostať.

Ale veľa z tohto „príbehu“ závisí od toho, že na webových stránkach je cenný obsah. Ak je vaša webová stránka cenná, budete odmenení vyšším SEO rebríčkom. Ak nie, je tu dobrá šanca, že v systéme hodnotenia môžete odstrániť pár stránok.

V skutočnosti má spoločnosť Google dôkladný proces automatizovaného softvéru na prehľadávanie webu v reálnom živote. Kombináciou technických a ľudských skúseností môže Google určiť, či je vaša webová stránka skutočne cenná.