25. októbra 2018 SEO24 Mastermind

Spätné odkazy a Google

Je možné skryť spätné odkazy pred spoločnosťou Google?

skrytie spatnych odkazov SEOProfil vášho webu je v podstate jednou z vašich najväčších oblastí záujmu. Vzhľadom na druh sankcií vyberaných spoločnosťou Google za akékoľvek zneužitie zodpovednosti súvisiace s vaším profilom odkazov je obava správne odôvodnená. Pravdou je, že budovanie profilu odkazov je časovo náročná činnosť, ktorá vyžaduje rozumné rozhodnutia; najmä keď premýšľate nad myšlienkou kupovania spätných odkazov pre vaše vlastné webové stránky.

Veľa majiteľov webových stránok zápasí s optimalizáciou pre vyhľadávače svojich stránok z niekoľkých dôvodov. Vzhľadom k tomu, že spätné odkazy sú rýchlym a efektívnym spôsobom sprostredkovania návštevnosti vašej lokality a jej zaradenia, mnohí z nich sa snažia prijať neetické spôsoby získavania týchto spätných odkazov. To znamená ich nakupovaním alebo výmenou za iné digitálne služby.

Otázkou je, skutočne to funguje? Môžete naozaj oklamať Google algoritmy? Bude vaša webová stránka niekedy penalizovaná? Ak ste vždy mali tieto otázky vo vašej mysli, tento blogový príspevok vám pomôže preskúmať všetko a lepšie pochopiť, či môžete alebo nemôžete udržať spoločnosť Google v tom, že nevie, že kupujete odkazy na vylepšenie vašej lokality SEO.

Základné pozadie spätných odkazov

Ak ste noví v budovaní webových stránok alebo SEO, môžete sa opýtať: „Čo je spätný odkaz?“ Spätný odkaz je prichádzajúci hypertextový odkaz z jednej webovej stránky na inú webovú stránku. S týmito spätnými odkazmi na webovej stránke sa zvyšuje dôveryhodnosť webových stránok, ako aj súvisiacich podnikov. Spätné odkazy na stránky s kvalitou, ktoré majú vysokú autoritatívnu hodnotu, môžu mať pre vašu webovú stránku ďalšiu výhodu. Existuje veľa teórie za využívaním správnych spätných postupov a predtým, než sa tam dostanete, musíte vedieť, ako môže platený odkaz ovplyvniť vaše webové stránky.

Čo sú zaplatené / kúpené prepojenia verzus získané odkazy?

Ideálny profil odkazov je ten, ktorý ponúka skôr získané spätné odkazy než spoplatnené. Tieto získané spätné odkazy sa získavajú, keď iné webové stránky a blogy považujú váš obsah webových stránok za skutočne zaujímavý, užitočný a rozhodli sa ho pridať ako spätný odkaz. Niektorí vlastníci webových stránok sa však spoliehali na usporiadanie nákupných a predajných liniek, aby prežili tvrdú SEO vojnu.

Naozaj môžete skrývať pred Google, že kupujete odkazy?

Niektorí majitelia webových stránok a neskúsení SEO nadšenci fungujú s názorom, že sú múdrejší ako Google. To, čo sa zdá, že podceňujú, je skutočnosť, že dosah a schopnosť spoločnosti Google zbierať a interpretovať údaje je ďaleko presahujúca naše chápanie. Ak si myslíte, že použitie špecializovanej IP VPN, ako je PureVPN, vám môže pomôcť skryť stopy, je to diskutabilné.

Keď títo nezodpovední majitelia internetových stránok zverejnia tieto platené odkazy na svojich webových stránkach, zabúdajú, že vždy vytvárajú vzor, ​​bez ohľadu na to, ako ťažko sa snažia vyhnúť vytvoreniu vzoru. Vzory, ako napríklad nadmerné zdieľanie odkazov patriacich inej doméne / odvetví, ktoré nemajú nič spoločné s ich vlastným odvetvím. Taktiež zacielenie na webové stránky, ktoré sa dopúšťajú takýchto nadmerných aktivít vytvárania odkazov, pomáhajú spoločnosti Google upozorniť na vinníkov.

Záver

Link building je široká téma, s ktorou sa musí počítať, pretože je rok 2018. Webové stránky sú zaradené do dobrej konkurencie. Dokonca aj v prípade, že vaše webové stránky sa snažia zostať vpredu a nikdy nezapadnúť do neetických postupov platených odkazov alebo iných black hat techník SEO. Oni sú vždy na Googli a to môže spôsobiť veľa poškodenia reputácie vašej webovej stránky.

Pri správnych spätných postupoch budete môcť vyhrať nad ostatnými obchodníkmi len preto, že budete vedieť, ako implementovať pokročilé techniky vytvárania odkazov čo najviac etickým spôsobom. Pokrok môže byť pomalý, ale vaše úsilie bude stáť za čakanie.