23. októbra 2018 SEO24 Mastermind

Marketing vyhľadávania a rok 2018

Prečo na marketingu vyhľadávania v roku 2018 záleží

SEO marketing vyhladavaniaNajskôr sa vás chcem opýtať: koľko neprečítaných e-mailov nájdete v kartách „propagácie“, „aktualizácie“ a „ostatné“ v doručených správach? Keď som začal pracovať v pondelok ráno, bolo tam 248. Koľko z nich som čítal, pýtate sa? Tri najlepšie a len preto, že už sú to moje obľúbené novinky. Ostatné? Nemali šancu. „Označené ako prečítané,“ „vymazané“ a inak úplne, šťastne ignorované.

Aby som to skrátil, spotrebitelia sa v týchto dňoch topia v e-mailoch. Máme propagačné akcie, „Chýbali sme Vám?“, „Ohodnoťte náš produkt!“. K tomu 100 ďalších typov neprečítaných bulletinov, ktoré sa nikdy neblížili k našej pozornosti.

Po dlhú dobu to boli podnikatelia hľadajúci spotrebiteľov

Zatiaľ čo sa tu zrejme stále nachádzajú, časy sa menia. Je to príliš veľa obsahu na udržiavanie kariet. Čoraz viac spotrebiteľov ignoruje bombardovanie a hľadajú podniky podľa vlastných podmienok – kedy a kde sa chcú pozrieť.

Po dlhú dobu bolo SEO malou skupinou hlupákov (* odborníkov) sediacich v rohu, ktorí robili svoju vec, snažiac sa presvedčiť každého, že hľadanie je dôležité a že existujú spôsoby, ako zlepšiť poradie.

Po dlhú dobu, ich ľudia nechali robiť svoju vec, zatiaľ čo nerozumeli tomu, čo vlastne SEO je alebo plne pochopiť jeho hodnotu.

Ale teraz množstvo obsahu je dusivé. Nechcem čítať 248 „iných“ e-mailov, aby som našiel informácie, ktoré potrebujem. Chcem to vedieť.

Kam mám ísť? Miesto, kde začína 93% online ciest: hľadám.

Teraz je potrebné nájsť podniky vyhľadávaním spotrebiteľov

Ako sa často stáva, keď sa technológia dostáva do hlavného prúdu, podnikatelia sa o túto vec starajú oveľa viac.

Otázka teraz ale znie: „Ako môžem zabezpečiť, aby sa moje podnikanie našlo, keď a kde moji zákazníci hľadajú?“

Vo svete skúseností so zákazníkmi nechcem obťažovať spotrebiteľov – chcem, aby sa to stalo „neustále“ na mojom produkte alebo službe. Chcem byť tam, kde mám byť pripravený.

V týchto dňoch cesty zákazníkov nezačnú, keď spotrebiteľ prichádza do obchodu alebo pristane na mojej webovej stránke. Cesty zákazníkov začínajú keď, spotrebiteľ otvorí vyhľadávač.

Počítač, telefón a hlas

Aby toho nebolo málo, stávky sa začínajú zvyšovať. Keď hľadám na počítači, pravdepodobne sa pozriem na prvých 10 výsledkov. V mobilnom telefóne možno prejdem prvých päť. A čo hlas? Jeden zlatý klinec na vrchole.

Vzrušujúce časy pre SEO a marketing vyhľadávačov.