18. októbra 2018 SEO24 Mastermind

Bez inšpirácie na blog?

Žiadna inšpirácia pre blog? Pracujte na základe svojho blogu

SEO blogMám zoznam návrhov blogových príspevkov pre moju sériu na týchto stránkach. Mám ich zapísané a odkazujem na ne vždy, keď diskutujeme o tom, čo bude môj ďalší blogový príspevok. Zvyčajne, keď som sa inšpiroval, môžem dokončiť taký blogový príspevok asi za hodinu. Tento krát to však bolo iné.: nedokázal som to urobiť. Myslím, že sa to stane každému blogu. Takže som sa pýtal sám seba: Ak nie som schopný písať nový obsah, čo mám robiť? Takže tu je moja blog idea: Zamerajte sa na zlepšenie svojho blogu! Ako? Pokračujte v čítaní!

Aj keď stále mám okolo šesť nápadov, ktoré čakajú na to, aby sa napísali (a samozrejme viac), tentokrát žiaden z nich nefungoval. Keď som strávil viac ako 100 hodín na budúcom príspevku, povedal som svojim kolegom, že som bol dočasne zablokovaný, zaplavený inou prácou a bez inšpirácie. Hlasoval som, aby som tento týždeň zverejnil svoj blogový príspevok a len sa zameral na ďalší príspevok v priebehu dvoch týždňov. Môžete to nazvať odkladaním a myslím, že by ste mali úplnú pravdu. Našťastie blogový tím mi povedal „nope“ – len srandovali, sú naozaj rozumný. Takže to ma prinútilo premýšľať o tom, čo robiť, keď máte blok spisovateľa: Môžete použiť čas, ktorý by ste normálne vyhradili pre príspevok na blogu, na základe svojho blogu. Keď je váš základ pevný, vezmite svoj blog vážnejšie. Môžete posilniť svoj základ viacerými spôsobmi.

Napíšte súpravu médií

Ak chcete spolupracovať s firmami alebo máte ambíciu brať veci oveľa vážnejšie, aby ste zarobili príjem z vášho blogu, je to múdry nápad mať mediálnu súpravu. Media kit je zvyčajne súbor PDF, ktorý obsahuje informácie o vás, vašom blogu, vašich štatistikách a možnostiach spolupráce s firmami. Mala by odrážať, kto ste a aký je váš blog. Na Pinterest môžete nájsť inšpiráciu na Media kit alebo vyskúšať Canva.com.

Pozrite sa do štruktúry vášho webu

Ak chcete zvýšiť zistiteľnosť svojho blogu a pomôcť návštevníkom porozumieť vašim webovým stránkam, mali by ste pravidelne kontrolovať štruktúru svojich stránok. Štruktúra vašich stránok nie je len o vašom menu, ale aj o internej linke, odstránení duplicitného obsahu a opravách možných chýb aj vo vašej Vyhľadávacej konzole Google. Mohli by ste tiež skontrolovať, či máte na svojom webe osirotený obsah a k nemu pridáte odkazy.

Optimalizujte pre SEO

Je pravdepodobné, že ste začali blogovať a nepozerali ste sa na SEO vôbec. Teraz môžete získať návštevníkov prostredníctvom služby Google, ale mohlo by to byť viac, ak optimalizujete blogové príspevky správne? Vykonajte výskum kľúčových slov a optimalizujte tie blogové príspevky, ktoré sú pre vás dôležité, napríklad obsah vášho základného kameňa.

Vykonávajte svoju expozíciu v sociálnych médiách

Váš blog je viac ako len miesto, kde píšete; je to vaša značka. To znamená, že potrebujete osloviť aj ľudí na sociálnych médiách. Vytvorenie plánovania sociálnych médií nie je vôbec zlý nápad. Každá platforma má vlastnú jedinečnú silu: využite ju vo svoj prospech. Možno budete chcieť zdieľať fotografie na Facebooku, nádherne štylizovaný kanál na Instagram s príslušnými hashtagmi a vtipné komentáre na Twitteri. Použite to vo svoj prospech na spoluprácu s vašimi čitateľmi a potenciálnymi čitateľmi. Často sú toto presne miesta, kde sa môžete presadiť. Premýšľajte o početných skupinách Facebook, ktoré sa týkajú blogov: často sú tam témy, na ktoré môžete prepojiť váš odkaz.