Mesiac: september 2018

Google sankcie časť II.

Typy Google sankcií, 2. časť V prvej časti sme sa zamerali na nadmerné vzájomné prepojenie, manuálne pokuty ale aj na automatizované pokuty napríklad za spam. V tejto časti sa pozrieme bližšie na ďalšie tresty, ktoré môžu postihnúť aj vaše webové stránky. Trest za neprirodzené odchádzajúce prepojenia Ak vaša webová stránka používa hosťované blogy alebo odosielanie príspevkov, musíte starostlivo skontrolovať obsah skôr, ako sa zverejní na vašich webových stránkach. Tento obsah je zvyčajne prepojený s odkazmi smerujúcimi na stránky hostí. To znamená, že môže mať negatívny vplyv na profil odkazov vášho webu. Uistite sa, že ste skontrolovali odoslaný obsah na identifikáciu odkazov z ... Čítať viac

Google sankcie časť I.

Typy Google sankcií, 1. časť Mať svoje vlastné plnohodnotné webové stránky a obsadzovať dobré priečky v rebríčkoch je dosť úspech. Je zrejmé, že existujú rôzne druhy webmasterov, ktorí sa uchýlia k prijatiu rôznych spôsobov, ako zvýšiť ich hodnotenie. Tieto spôsoby môžu byť etické aj neetické na základe predchádzajúcich skúseností majiteľa webu. Vykonanie týchto taktík, bez toho, aby ste museli čeliť opakovaným sankciám spoločnosti Google, sa môže zdať nemožné. Jedným z najbežnejších spôsobov, ako posilniť pozíciu webových stránok, je budovanie odkazov. Skvelá stratégia budovania odkazov zabezpečuje, aby vaše webové stránky dostávali dostatočnú návštevnosť prostredníctvom všetkých prichádzajúcich a odchádzajúcich odkazov na vašich stránkach ... Čítať viac

Obrázky na blog?

Blogerský kútik: Obrázky na blog – prečo ich používať a kde ich získať Pre blogerov, ktorí začali budovať webové stránky na začiatku milénia, blogovanie bolo „len“ napísaním aktualizácie o vašom živote alebo písaní tutoriálu. Fotky neboli štandard a ak ste mali fotky, uistili ste, že názov príspevku na blogu obsahoval niečo ako: ‚varovanie: veľký obrázok‘. Dnes si nedokážete predstaviť blog bez obrázka. Je menej pravdepodobné, že váš príspevok bude prijatý na Facebook, Twitter a dokonca aj na Google. Ale … prečo používate tieto obrázky? A odkiaľ ste ich získali? Nebojte sa! Chceme s vami zdieľať všetky naše tajomstvá. Znova! Prečo by ... Čítať viac

PPC + SEO

Prečo PPC a SEO potrebujú spolupracovať Výdavky na vyhľadávanie teraz predstavujú takmer tretinu výdavkov na inzerciu a od roku 2001 sa neustále zvyšujú. Vyrovnávanie marketingového mixu je obrovskou výzvou pre každého obchodníka a vo svete vyhľadávania sa to nelíši. Môže byť ťažké nájsť správnu zmes PPC a SEO. Zabezpečiť, že obchodníci sú čo najviac z oboch. Je to jedna z najtmavších možností marketingu, ktoré musia urobiť. Príliš veľa jedného alebo príliš málo druhého a obchodníci by mohli byť v pozícii zbytočného plytvania cenným rozpočtom. Alebo naopak, obchodníci by mohli byť v pozícii, v ktorej nedodávajú výsledky, ktoré by mohli byť vyhľadávaním ... Čítať viac

Budovanie webovej reputácie a viditeľnosti

5 Off-page SEO techník na vybudovanie vašej webovej reputácie a viditeľnosti Takže ste optimalizovali obsah vašich stránok a sledovali všetky osvedčené postupy, ktoré vám pomôžu optimalizovať vaše poradie vo vyhľadávačoch … čo bude ďalej? Vykonanie skutočne kompletnej SEO stratégie znamená prekročenie hraníc vašej vlastnej stránky. Musíte sa tiež zapojiť do off-page SEO. Poradie vo vyhľadávačoch nie je založené výlučne na zásluhách vlastných stránok. Je to tiež trochu populárnej súťaže. Off-page SEO zahŕňa posilnenie vašej digitálnej reputácie a autority tým, že získate spätné odkazy a relácie potvrdzujúce umiestnenie na celom webe. Vyhľadávacie nástroje sa snažia spojiť záujemcov o informácie s obsahom, ktorý ... Čítať viac

Zlepšenie dosahu Facebooku

Nové taktiky na zlepšenie dosahu Facebooku Minulý týždeň sme uverejnil článok o aktuálnom stave týkajúcej sa návštevnosti Facebooku. Taktiež sme sa vás pýtali, či ste si niečo podobné všimli a pozvali sme, aby ste zdieľali svoju taktiku, ak ste sa s takýmto poklesom stretli. Zanechali ste veľa zaujímavých odpovedí, takže po prvé, ďakujeme za to! Väčšina ľudí si tiež všimla zníženie návštevnosti na Facebooku. Dnes budeme zdieľať tri sľubné taktiky, ktoré boli najčastejšie. Počet návštev na Facebooku klesá Väčšina ľudí, ktorí zanechali komentár na náš príspevok v blogu, zaznamenala aj v posledných mesiacoch veľký pokles návštevnosti zo stránky Facebook. Niektorí ... Čítať viac

Súčasný stav Facebooku

Návštevnosť Facebooku: Aký je súčasný stav? Facebook je stále menej dôležitý ako zdroj návštevnosti vašich stránok. V tomto príspevku budeme zdieľať to, čo sme si všimli pri znižovaní návštevnosti z Facebooku, zdieľame náš osobný názor na túto vec a budeme diskutovať o našej súčasnej stratégii pri riešení tohto problému. Čo sme si všimli Všimli sme si, že naša návštevnosť z Facebooku klesá. Zdieľame blogové stránky na našej časovej línii a počet návštevníkov, ktorých priťahujeme na naše webové stránky sa v uplynulom roku a pol znížil na polovicu. Celkovo však naša prevádzka stúpa. Stále zaznamenávame pekný rast v organickom vyhľadávaní (čo ... Čítať viac

Obsah sociálnych médií pre blog

Blogerský kútik: Písanie skvelého obsahu sociálnych médií pre váš blog Ako sme písali už veľa krát, máme celý blogový tím, ktorý zabezpečuje naplánovanie príspevkov, bez gramatických alebo pravopisných chýb a publikuje ich na sociálnych médiách. Takže na mne je len prísť s myšlienkou, s ktorou mi často tím pomáha, a napísať post. Rozhodol som sa, že keby som niekedy zadával veci na vlastný blog, boli by to napríklad propagácie a sociálne médiá. Môj boj so sociálnymi médiami A potom sa stalo nevyhnutné. Po dokončení svojho predchádzajúceho príspevku som dostal správu: „Odteraz napíšte svoj vlastný úvod pre Facebook, Twitter a newsletter. ... Čítať viac