Typy Google sankcií, 1. časť
Mať svoje vlastné plnohodnotné webové stránky a obsadzovať dobré priečky v rebríčkoch je dosť úspech. Je zrejmé, že existujú rôzne druhy webmasterov, ktorí sa uchýlia k prijatiu rôznych spôsobov, ako zvýšiť ich hodnotenie. Tieto spôsoby môžu byť etické aj neetické na základe predchádzajúcich skúseností majiteľa webu. Vykonanie týchto taktík, bez toho, aby ste museli čeliť opakovaným sankciám spoločnosti Google, sa môže zdať nemožné.
Jedným z najbežnejších spôsobov, ako posilniť pozíciu webových stránok, je budovanie odkazov. Skvelá stratégia budovania odkazov zabezpečuje, aby vaše webové stránky dostávali dostatočnú návštevnosť prostredníctvom všetkých prichádzajúcich a odchádzajúcich odkazov na vašich stránkach a iných webových stránkach, s ktorými si vymieňate odkazy. Avšak mnohí z nás nakoniec dostanú od spoločnosti Google penalizáciu za tieto odkazy alebo ich výkon.
Tieto sankcie vždy znamenajú nevýhodu pre vaše firemné webové stránky a výhodu pre vašu konkurenciu. Takže, aké sú tieto sankcie Google Link presne a ako sa im možno vyhnúť pri implementácii nových stratégií odkazov na vlastných webových stránkach?
Poďme to zistiť.
Nadmerné vzájomné prepojenie
Je to jednoznačný krok k tomu, aby ste odviedli nejakú láskavosť k zdroju webových stránok, ktorý už dávno súvisí s vašimi webovými stránkami. Táto výmena cenných papierov sa však stáva čoraz dôležitejšou stratégiou budovania odkazov, pri ktorej sa dvaja majitelia internetových stránok môžu dohodnúť na výmene odkazov za svoje vzájomné výhody. V každom správnom svedomí ide o zlú stratégiu spojenia, ktorá by mohla skončiť penalizáciou. Ak nie je určená na výmenu hodnôt, musíte sa vyhnúť nadmernému vzájomnému prepojeniu vašich webových stránok za každú cenu, najmä ak ste noví v blogovaní.
Manuálne pokuty za spam
Google roboty sú bežnými prvkami, ktoré hrajú policajtov na chybné alebo nesprávne postupy budovania odkazov. Existuje však spravodlivá pravdepodobnosť, že niekto z tímu Google Spam na webe posúdi vašu stránku pre profil odkazu a dá vám ručnú pokutu. Možno to nemusí byť vždy, ale vždy je dobré, aby ste zostali bdelí.
Manuálna pokuta môže byť úloha a možno by ste sa zaujímali, ako môže niekto z tímu Google skončiť na vašom webe a penalizovať ho? Nazvite to smolu, ale mohlo by to byť aj správou o spame od konkurenta, ktorá mohla spôsobiť, že tím sa pozrie do profilu odkazov vášho webu. Správa od Googlebot môže tiež viesť k manuálnej kontrole, a teda k pokute.
Pokuty za nekvalitné odkazy
Celým bodom budovania ekologických odkazov je podpora postupov budovania etických spojení. Získanie odkazov správnou cestou vám pomôže dosiahnuť lepšiu šancu získať lepšie pozície. Ľudia však nikdy nemajú dostatok. Najmä, keď sa stanú zúfalými a počítajú odkazy z takmer všetkých zdrojov bez ohľadu na ich kvalitu.
Získanie spätných odkazov prichádzajúcich z renomovaných stránok vám pomôže vytvárať hodnotu pre ich publikum, rovnako ako pre vás. Tieto odkazy svedčia o tom, že obsah vašej lokality je taký dobrý, že má hodnotu aj pre iné webové stránky a ich publikum. Ak sa dostanete do praxe získavania spätných odkazov z nekvalitných webových stránok, spoločnosť Google vás môže penalizovať.
Algoritmus spája trest za spam
Keď je váš web penalizovaný za akciu algoritmom a nie manuálnou akciou, označuje sa ako Algorithm Link Spam Trest. Podľa algoritmu Google Penguin Algorithm sa tieto sankcie ukladajú na webových stránkach. Tie sa vyskytujú ako spam a väčšinou kvôli nákupu odkazov alebo ich získavaniu prostredníctvom prepojených sietí. Akonáhle vás penalizuje tento algoritmus, vaše webové stránky zaznamenajú výrazný pokles svojej organickej návštevnosti a dokonca by mohli byť úplne de-indexované. Takže je lepšie vyhnúť sa takýmto praktikám.