30. augusta 2018 SEO 24

Platený sociálny plán

Pripravte sa na na svoj platený sociálny plán

PPCKoniec roka je už za rohom a je nevyhnutné, aby sme si teraz vyvinuli nejaké úsilie, aby sme sa rozhodli pre úspech, keď bude prázdninová sezóna už tu.

Zaplatená sociálna sieť pravdepodobne významne ovplyvní vaše celkové úsilie – nielen pri budovaní cesty, ale aj pri konverzii z konca cesty.

Tak ako sa rozhodnete pre úspech? Tu je moje päť najlepších tipov, prečo sa už teraz postarať o všetko.

Personas, personas, personas

Vyskúšajte svoje publikum. Kombinujte svoje interné údaje a pochopte, kto sú vaši zákazníci – aj keď si myslíte, že to viete. Vykonajte nejaký prieskum, aby ste zistili, či sa niektoré segmenty zmenili alebo sa objavili nové.

Aké sú ich charakteristiky, správanie a vlastnosti? Zamyslite sa nad demografickými údajmi, príjmami domácností, záujmami a páči sa mi to. Navyše, využívajte nástroje Google Analytics a Facebook na získanie bohatšieho, viac vrstvového pohľadu na to, kto by mohli byť vaši zákazníci.

Akonáhle budete mať tieto informácie, môžete vytvoriť svoje rôzne osoby – rôzne typy publika, ktoré by mali záujem o váš produkt alebo službu. Teraz viete, kde sa zamerať.

Channely

Keď naozaj poznáte svojich zákazníkov, získate ďalšie informácie o tom, na ktoré channely by ste mali inzerovať. Facebook, zo všetkých sociálnych médií, je vždy daný kvôli jeho obrovskej veľkosti a možnosti rozmanitého zamerania.

Ale aké iné channely sociálnych médií by mohli mať právo inzerovať? Zistili ste, že jedna z Vašich cieľových skupín sa skladá z podnikateľov na vyššej úrovni? Ak áno, LinkedIn môže byť perfektný.

Ak vaše publikum rado konzumuje informácie, správy a technické znalosti, Twitter by bol skvelý priestor, ktorý by mohol vytiahnuť správnych ľudí do vašej cesty.

Pôjdete po ženách, ktoré majú tendenciu k výskumu, sú módne riadené a kreatívne, alebo možno sú to veľké dirigentky? Pinterest vám môže pomôcť dosiahnuť najlepšie výsledky.

Vyskúšajte rôzne relevantné kanály sociálnych médií, zistite, kde leží vaše publikum, a pochopte, kde môžete zúženie zaplniť zaujatým a zainteresovaným publikom.

Publikum

Teraz, keď poznáte svoje osoby a kanály, na ktoré by ste ich chceli osloviť, musíte vytvoriť množstvo publika a začať robiť nejaké testy, aby ste zistili, ktoré typy zacielenia najlepšie fungujú pre vašu firmu.

Ak máte silný zoznam CRM, začnite s vyhľadávaným publikom – segmentujte zoznam zákazníkov do skupín identifikovateľných charakteristík, vytvorte si predstavu o nich a vyskúšajte ich. Tiež zvážte testovanie vrstiev na základe záujmov, demografických údajov atď. Aby ste zistili, aké jemné ladenie týchto hľadísk môže robiť s výkonom.

Potom, samozrejme využite ostatné štýly zacielenia v rámci platformy – použite kombináciu záujmov, správania a demografických údajov, aby ste sa naozaj dostali čo najbližšie k vašim osobám.

Ako všetci obchodníci s výkonom vedia, môže to byť skvelé – ale majte na pamäti, že nechcete, aby sa veľkosť publika príliš znížila. Zdravá hlasitosť (všeobecné odporúčanie pre Facebook je mať publikum minimálne 200 000) zjednodušuje prácu automatizovaného algoritmu ponúkania cien, pretože má viac ľudí, viac údajov, ktoré prúdia a väčšiu schopnosť pochopiť, čo funguje.

Tvorivosť

Nezabudnite na svoju tvorivosť: hrá veľmi dôležitú úlohu v platenom spoločenstve. To, čo na vás ľudia spozorujú, kliknú na vašu reklamu a najprv sa dostanú do zúženia.

Keď sa blížite k tvorivosti, nezabudnite sa pokúsiť o čo najjasnejšie a najjednoduchšie informácie pri diskusii o vašej firme. V ideálnom prípade by ste chceli, aby vaše publikum vedelo, kto ste, čo robíte, a prečo by sa mali starať. Ak dosiahnete toľko, s veľkými snímkami a kopírovaním, vaši zákazníci sa kvalifikujú sami.

Ak sa nachádzate v elektronickom obchode, premýšľajte nad ponukou najpredávanejších produktov alebo s najaktuálnejšími produktmi na stránkach. Ak ste poskytovateľom služieb, premýšľajte nad tým, prečo ľudia používajú vašu službu, aké sú ich najobľúbenejšie veci a akú hodnotu môže skutočne priniesť do života.

Potom: test, test, test. Buďte v ňom šikovný – príďte s testovacím plánom, v ktorom ste rozmýšľali o unikátnych a rozdielnych témach kopírovania, hodnotových rekvizít, obrázkov, výrobkov, posudkov atď., Aby ste mohli analyzovať to, čo rezonuje s vaším publikom.

Navyše nezabudnite prispôsobiť svoju tvorivosť / kopírovanie na segmenty konkrétneho publika. Čím viac sa môžete prispôsobiť cieľovému publiku, tým lepšie.

Vstupné stránky

Rovnako ako pri testovaní tvorivosti, otestujte svoje vstupné stránky. Zistite, aké typy publika preferujú iný typ vstupných stránok, ako máte. Opäť platí o skúsenostiach na mieru.

Jedno odporúčanie, ktoré vždy dáme je, že ak nemáte nevyhnutné prostriedky na vytvorenie viacerých vstupných stránok, aspoň využite dynamickú kópiu na svojich stránkach. Toto je miesto, kde môžete prejsť parametrom vo vašom prepojení a aktualizovať stránku tak, aby obsahovala správy, ktoré prebiehajú v tejto téme reklamy.

Ak ste si to ešte neuvedomili, sme veľký fanúšikovia testovania. Predovšetkým pred sezónnymi ponáhľanými zásahmi. Pred štvrtým štvrťrokom otestujte toľko, koľko môžete, aby ste pochopili, kto je správne cieľové publikum, na ktoré sa chcete zamerať, vhodnú kombináciu channelov sociálnych médií a perfektnú kombináciu kreatívnej a vstupnej stránky, aby ste dosiahli domácu prevádzku, pokiaľ ide o konverzie.