Tri jednoduché tipy na zlepšenie kreatívnych prostriedkov pre ďalšiu kampaň
Väčšina dizajnérov a iní kreatívni profesionáli si dobre uvedomujú, že ľudia nie vždy vedia, ako najlepšie s nimi spolupracovať. „Klienti z pekla“ je obľúbenou stránkou, ktorá oznamuje skutočné rozhovory medzi dizajnérmi a ich klientmi.
Zatiaľ čo veci nie sú pre väčšinu dizajnérov také zlé, stále je čo vylepšiť. Ukazuje sa, že niektoré z najväčších výziev sú spôsobené nedostatkom viditeľnosti a nedostatočným procesom medzi kreatívnymi profesionálmi a ich zainteresovanými stranami v obchodných úlohách. Skvelá tvorba nie je výsledkom mágie. Nápady sa dajú naplniť, formovať a tréningom vypracovať k veľkosti. Ale tímy musia byť na tej istej stránke o tom, ako najlepšie pracovať spoločne a rešpektovať vzájomné napätie.
Nezabudnite, že tvorcovia sú partnermi – a odborníkmi
Jedným z prvých troch problémov, ktoré našli tvorcovia v našom prieskume, bolo „byť považovaný za poskytovateľa služieb a nie za partnera.“ Táto mentalita pravdepodobne znamená, že ľudia posielajú nápady na tvorcovia a žiadajú, aby ich vykonali. Nie spolupracovali s kreatívnym tímom pri vytváraní nápadov na začiatku projektu s cieľom pomôcť rozvíjať dôrazné koncepcie.
Podľa vzdelania a podľa prírody sa kreatívni profesionáli často pozerajú na marketing a rozprávanie iným spôsobom. Ich kreatívne a umelecké perspektívy sú rovnako cenné ako ich opak v podnikaní a operáciách a napriek tomu sa s nimi vždy nezaobchádza.
Keď žiadame tvorcovia, aby realizovali myšlienky od nekreatívnych tímov. Nevyužívame ich silné stránky na zjednodušenie zložitých myšlienok na vizuálne pozoruhodné umelecké diela. 54% respondentov z prieskumu uviedlo, že ďalšou hlavnou výzvou je, že „nie je dostatok času byť kreatívnym“. Zvýšenie účasti tvorivej tvorby v počiatočných fázach plánovania kampane by malo pomôcť prekonať túto výzvu, čo prinesie silné dividendy vo výsledkoch kampane.
Viac podrobností v informáciách
Podľa nášho prieskumu je druhou najväčšou výzvou pre interné kreatívne tímy, pokiaľ ide o spoluprácu s inými oddeleniami, „nie je dostatok informácií v sprievodcoch“. To znamená, že dizajnéri sú často ponechaní na kŕmenie podrobností, ktoré potrebujú na schôdzach alebo pri sledovaní e-mailov. Obidva z nich si berú drahocenný čas z toho, aby robili vyššiu hodnotu, tvorivú prácu.
Vedúci kreatívnych tímov a ich operačný tím by mali vyžadovať komplexné informácie od iných oddelení v organizácii. To sa dá dosiahnuť vytvorením podrobných formulárov žiadosti s povinnými poľami, ktoré vyžadujú bohaté opisy potrieb. To umožní návrhárom zamerať sa na výrobu skvelých prác; nie zhromažďovanie informácií predtým, než môžu dokonca začať.
Udržujte komunikáciu organizovanú
Nadovšetko je dôležité, aby komunikácia medzi dizajnérmi a ostatnými dizajnérmi zostala organizovaná. Nie je nezvyčajné, aby si dizajnéri získali spätnú väzbu od viacerých zainteresovaných strán, ich umeleckého riaditeľa, manažéra značiek a kolegov dizajnérov. To je veľa rozhovorov na sledovanie a bez správnych nástrojov na mieste, konštruktívna spätná väzba môže spadnúť cez trhliny – stratené medzi e-mailmi, v rozhovoroch a ďalšie nástroje spolupráce.
Komunikačné fragmentácie sú pre digitálnych pracovníkov veľkým problémom. V ďalšom prieskume, ktorý náš tím vykonal, respondenti uviedli, že „chýbajúce informácie“ boli ich prvým zdrojom stresu pri pokuse o prácu. To nemusí byť aj váš prípad. Môžete dať každému komunikujúcemu jeden jednoduchý, čistý hárok, ktorý umožňuje ľahko nájsť všetky súbory a pripomienky a ľahko sa s nimi zaoberať.