Rozdiel medzi obsahom blogu v rámci stránky a obsahom mimo stránky
Spoločnosť Google nedávno aktualizovala svoje pokyny na hodnotenie kvality vyhľadávania, čo malo výrazný vplyv na spôsob vytvárania obsahu. Publikovanie revidovaného dokumentu na 164 stránkach vedúci vyhľadávač teraz venuje väčšiu pozornosť tomu, čo používatelia hľadajú a aké informácie nakoniec čítajú.
Technický gigant sa nebál povedať, že sa zameriava na zvýšenie používateľskej skúsenosti v celej platforme. Zmeny, ktoré boli zavedené pre tvorcov obsahu, posilňujú toto vyhlásenie pre obchodníkov po celom svete.
Aj keď dobre vytvorený obsah môže prispieť k posilneniu správu svojej značky, tiež môže zvýrazniť vaše vedomosti v odbore. Budete však musieť vyrobiť kreatívny obsah mimo pôsobiska, ktorý pomôže vášmu podnikaniu zaistiť najlepšie online pokrytie v celej rade publikácií.
Obsah na stránkach
Existuje niekoľko prvkov, ktoré pokrývajú obsah na webe. Eefektívny obsah na webe môže pomôcť zvýšiť poradie vyhľadávania vašich webových stránok. Ak chcete, aby ste sa stali touto značkou / službou pre potenciálnych zákazníkov je veľmi dôležité, aby ste sa zobrazili v hornej časti stránky s výsledkami.
Nakoniec obsah blogu na vašej firemnej webovej stránke je určený na podporu cesty užívateľa. Poskytuje mu najdôkladnejšie informácie, ktoré potrebuje počas návštevy. To by im mohlo pomôcť aj pri kúpe, pretože vás považujú za dôveryhodnejšiu osobu. Existuje niekoľko techník, ktoré môžete použiť na to, aby ste sa uistili, že váš blogový obsah na stránkach funguje výnimočne dobre.
Prvým krokom k vytváraniu obsahu blogu je pochopiť, kto ho číta. Zvyčajne to bude vaša hlavná demografická skupina, ktorá už má záujem o vaše produkty alebo služby. Aj keď ste sa postavili ako autoritatívna postava, musíte hovoriť s návštevníkmi vašich webových stránok.
Tiež sa chcete vyhnúť akémukoľvek žargónu, pretože to môže byť okamžité vypnutie pre čitateľa. Je dôležité, aby ste s publikom boli transparentní a poskytli im informácie, ktoré potrebujú. Stručne a spôsobom, ktorý stále poskytuje rovnakú úroveň informácií.
Tiež musíte použiť svoj blogový obsah ako spôsob, ako povedať svojmu publiku, že ste lepší ako konkurencia. To sa dá dosiahnuť tým, že sa prejavia vaše USP – či už ide o dodávku na nasledujúci deň alebo o dlhú záruku na produkty. Ak vytvárate článok na vašich stránkach, ktorý prenáša informácie čitateľovi, nevadí im, že by ste boli mierne reklamný, pretože to môže byť prospešné aj pre nich.
Interné odkazy sú nevyhnutné vo vašom blogovom príspevku, ale iba vtedy, ak sú relevantné. Ak diskutujete o určitom produkte alebo službe, ktorú ponúkate, mali by ste prepojiť príslušnú stránku s cieľom zlepšiť celkovú autoritu stránok.
Obsah mimo stránky
Vytváranie obsahu mimo lokality je úplne odlišné od vytvárania príspevkov blogov pre vaše firemné webové stránky. Tentokrát sa nesnažíte apelovať na svojich zákazníkov, ale na novinárov a významné publikácie, ktoré povedú k vašim webovým stránkam s právomocou zvyšovať viditeľnosť značky.
Vyžaduje to plný tím inovatívnych a kreatívnych ľudí, ktorí prichádzajú s informačnými nápadmi, ktoré dokážu podporiť SEO kampaň. Mali by ste mať za cieľ vytvoriť kus obsahu, ktorý môže byť dostupný rôznym publikáciám, ktoré pokrývajú rôzne oblasti. Napríklad článok, ktorý hovorí o tom, ako technológia zlepšila bezpečnosť a ochranu zdravia na pracovisku. Ten sa môže opierať o webové stránky v oblasti technológií, podnikania a ľudských zdrojov. Tie zase môžu zlepšiť stratégiu budovania odkazov pre vaše online marketingové kampane.
To tiež znamená, že musíte vykonať rozsiahly prieskum o tom, čo je relevantné v správach. Z pohľadu dosahu vám to umožní zistiť, aký typ obsahu novinári hľadajú a čo v súčasnosti funguje dobre z hľadiska online pokrytia.
Okrem toho by ste sa mali pozerať aj na vytváranie obsahu v rámci národných alebo medzinárodných podujatí alebo osláv – keďže redaktori budú s väčšou pravdepodobnosťou vyzdvihovať tento typ obsahu, pretože osloví široké publikum a generuje celkový zvuk. Nedávno sme to videli na majstrovstvách sveta a čoskoro uvidíme to isté s nadchádzajúcim vianočným obdobím.
Publikácie a novinári nebudú publikovať obsahy, ktoré sú príliš reklamné, pretože chcú čitateľom poskytnúť informatívny a nezaujatý obsah – ale to neznamená, že vám nepublikujú ani značku, ani odkaz na jednu z vašich cieľových stránok.
Hoci vytváranie obsahu pre lokalitu aj pre mimoriadne stránky môže vyzerať podobne, môžu sa veľmi líšiť v tóne, formáte a objekte.