21. augusta 2018 SEO 24

Aktualizácie rýchlosti Google

Prispôsobenie najnovšej aktualizácii rýchlosti spoločnosti Google

SEO Rýchlosť načítania stránkyRýchlosť stránok bola vždy prioritou na zachovanie viditeľnosti vyhľadávania, ale pred najnovšou aktualizáciou Speed ​​spoločnosti Google to bolo niečo, čo bolo prevažne spojené s webovými stránkami.

Teraz, keď sú stránky pre mobilné zariadenia zaradené do časov načítania stránok, nie je prekvapením, že webové stránky musia byť rýchlejšie, aby sa zabránilo znižovaniu poradia vyhľadávania.

V dnešných konkurenčných a neustále sa meniacich trhoch je zrejmé, že vytvorenie skvelých stránok je nanajvýš dôležité. Až 87% špičkových maloobchodných značiek riskuje výrazný pokles viditeľnosti tým, že zanedbáva výkonnosť mobilných stránok. Hodnotenie ako „slabé“ z hľadiska rýchlosti mobilného webu.

Tieto pomalšie stránky svedčia o zvýšení miery odchodov, ako aj o nižšej viditeľnosti online a v hodnotení rebríčka vyhľadávačov.

Takže čo môžete urobiť pre nápravu tohto problému a podporiť SEO webovej stránky?

Výskum naznačuje, že kľúčom k riešeniu uvedených problémov a dodržiavaniu najnovšej aktualizácie rýchlosti je konkrétne zameranie sa na cestu používateľov mobilných webových stránok a odstránenie potenciálnych úskalí. Odstránením zbytočných prvkov na stránkach pre mobilné zariadenia a konkrétnym zameraním na prispôsobenie materiálov pre inteligentné telefóny môžete očakávať zvýšenie rýchlosti stránky, viditeľnosť online a splnenie revidovaných požiadaviek na webové stránky spoločnosti Google.

S týmto cieľom skontrolujte, ako sa môžete prispôsobiť najnovšej aktualizácii rýchlosti spoločnosti Google.

Lenivé načítavanie

Rýchly a efektívny spôsob, ako zlepšiť rýchlosť stránky, je prijatie „lenivého načítavania“. Tým, že používateľ zobrazuje len obrázky pod záhybom stránky, keď sa používateľ posúva na zobrazenie, na rozdiel od načítania všetkého.

Online značky, ktoré prijali tento formát, už prejavujú výhody tým, že umožňujú zobrazovanie stránok v mobilných zariadeniach a tabletoch v kratšom časovom horizonte. Využívanie menej mobilných dát je ďalšou výhodou tejto techniky.

Avšak táto taktika sama osebe nestačí na to, aby dostatočne znížila dobu načítania a udržala viditeľnosť vyhľadávača.

Optimalizácia obrázkov

Pri obrázkoch tvoriacich 65% webového obsahu je všeobecne známe, že obrázky s vysokým rozlíšením sú jedným z hlavných vinníkov pre pomalé načítanie.

Ak chcete vyriešiť tento problém, je potrebné znížiť veľkosť súborov a zabezpečiť, aby sa používateľom zobrazovali iba správne obrázky na základe zariadenia, ktoré používajú.

Webové stránky bez optimalizovaných obrázkov riskujú, že spoločnosť Google ich bude penalizovať za zlú prax. To by mohlo jasne spôsobiť pokles návštev stránok z dôvodu zníženia v rebríčku vyhľadávačov.

Odstránenie skrytého obsahu

Keďže v mobilných zariadeniach je priestor obmedzený, bolo vždy pri vytváraní mobilnej verzie bežnou praxou vytváranie zmenšenej verzie webových stránok. Kľúčom k zlepšeniu rýchlosti je však implementácia mobilnej detekcie na strane servera. Tým, že zabráni tomu, aby sa daná lokalita pokúšala načítať a skryť obrázky a / alebo funkcie iba pre stolné počítače, bude sa zlepšovať ich percepčná rýchlosť pre používateľov.

Odstránením týchto nepotrebných prvkov sa priestor uvoľní tak, aby zahŕňal funkcie zlepšujúce mobilitu bez zníženia rýchlosti stránky. Jedným z príkladov je uvedomenie polohy. Povolenie značiek na odosielanie relevantného obsahu, špecifického pre okolie používateľa. Napríklad pomocou technológie API Geo-location, pomáha stránkam vyčleniť sa od konkurencie.

Kompresia písma

Typografia je zvyčajne dôležitým prvkom dizajnu, avšak nafúknuté súbory písma môžu naozaj spomaliť stránky, takže je dôležité nájsť rovnováhu medzi estetikou a výkonom.

Napriek tomu, že sa rozhodnete pre komprimované formátovanie písma, táto stránka dosiahne rýchlejšie načítanie stránok pri zachovaní vysokokvalitného textu.

Čo bude ďalej?

Je dôležité mať na pamäti, že zlepšenia lokality by sa mali konať priebežne. Týmto spôsobom ste nastavený na to, aby ste skutočne maximalizovali poradie vo vyhľadávačoch, zvýšili predaj a vyskúšali vynikajúce skúsenosti používateľov v budúcnosti.