7. augusta 2018 SEO 24

SEO pre nudné produkty

Nudné produkty a SEO?

Nudné produkty a SEOSEO pre nudné produkty znamená SEO pre produkty, pre ktoré nie je možné napísať vzrušujúci obsah. Produkty, ktoré potrebujú tisíc slov na opis všetkých malých detailov a malej tlače, ale sú nakoniec len dôležité pre poistenie automobilov, sponky na papier alebo znamenia núdzových východov. Všetci sme mali alebo sme boli zákazníkom, ktorý jednoducho nemohol nájsť ten správny a pútavý obsah. Niekedy je ťažké písať niečo, čo má zmysel o produkte z vlastnej perspektívy. V tomto článku si priblížine, ako pristupovať k SEO pre nudné produkty!

Najskôr: získajte základy správne

Bez ohľadu na to, aký výrobok predávate, vždy sa musíte uistiť, že základy SEO pre vaše stránky sú správne. To znamená, že budete musieť dať nejaké dôstojné úsilie do:

  • výskumu kľúčových slov
  • štruktúry lokality
  • technického SEO

Sú vaše produkty nudné na prvý pohľad?

Niekedy cítime, že produkt je nudný, ale nakoniec to naozaj nie je tak. Nepredávate poistenie; predávate bezpečnosť. Nepredávate kancelárske spinky; upratujete alebo organizujete nepríjemný kancelársky stôl. Kladivo sa nepoužíva zatĺkanie klincov; používa sa na zavesenie maľby.

Ak sa pozriete pozorne na cieľ vášho produktu pre koncového používateľa, môžete zistiť, že aj keď technické špecifikácie môžu byť nudné, stále existuje pútavý príbeh. SEO pre nudné výrobky môže byť menej o samotnom produkte, pričom sa zameriava na účel výrobku. To je len prvý krok. Nebuďte skromný o svojich produktoch, ale pozrite sa na ne z uhla zákazníka.

Kategória produktu, nie výrobok

Dokonca aj na účely vášho produktu si uvedomujeme, že je neuveriteľne ťažké napísať obsah pre každý z vašich 1500 typov skrutiek. Áno, niektoré môžu mať iné použitie ako iné, ale nakoniec, skrutka je skrutka. Keď je ťažké optimalizovať každú stránku produktu (nehovorím, že je to nemožné), môžete sa na vašu stránku kategórie pozrieť bližšie. Platí to isté: pozrite sa na účel vašej kategórie produktov, nie na skutočné produkty. Pletieme šatky a nepredávame vlnu.

Nápady na obsah pre nudný obsah

Obsah použitý pre SEO pre nudné produkty by mohol byť len informačný. Ale malo by to obsahovať aj spokojnosť, ktorú ľudia chcú prepojiť a zdieľať so sociálnymi médiami. Takže možno by ste mohli tiež premýšľať v podobe zábavnejšieho obsahu, ako je zábavné produktové video. V súčasnosti ich vidíme veľa, však? Mohli by ste mať všeobecné stránky o vašej firme, ktoré sú vhodné na propagáciu produktu. A čo váš blog? Váš blog je skvelým miestom na to, aby ste hovorili podrobnejšie o vašich produktoch.

Úspešná optimalizácia

Posledná vec, ktorú musíme spomenúť je skutočná príležitosť. Ak sa vám podarí vytvoriť SEO pre nudné produkty, ak sa vám podarí vytvoriť zaujímavý obsah produktov, o ktorých si myslíte, že sú nudné a nezaujímavé, prinesie vám to výhodu nad vašim konkurentom. Nie ste sám. Je ťažké prísť s týmto obsahom. Všetci vaši konkurenti s tým pravdepodobne aj zápasia. Buďte kreatívni! Veľa štastia pri optimalizácií!