Mesiac: júl 2018

Optimalizácia bez celodennej optimalizácie

Optimalizácia bez toho, aby ste s tým strávili celý deň Môj prvý blogový príspevok tu na seo24.sk bol o tom, prečo by ste sa mali zamerať na SEO jednej stránky. Tento príspevok bol jedným z najťažších príspevkov, ktoré som kedy napísal, pretože som sa vôbec neorientoval na SEO. Úprimne som nechcel tráviť čas robením výskumu kľúčových slov a výskum svojich divákov. Teraz o štyri mesiace neskôr sa bavím s optimalizáciou blogových príspevkov a vytváraním rutiny. S úspechom sa zvyšuje aj priemerná pozícia v spoločnosti Google spolu s celkovým počtom zobrazení a celkovými kliknutiami. Dnes sa podelím o to, prečo a ako optimalizujem ... Čítať viac

SEO E-shopu

SEO výzvy elektronického obchodu Pokiaľ ide o SEO, existuje veľa problémov, ktorými webové stránky musia prejsť. Problémy však závisia aj od typu webových stránok, ktoré používate. Pre webovú lokalitu elektronického obchodu je jednoduché, aby sa veci stali chybou, pokiaľ ide o SEO. V tomto článku budeme diskutovať o týchto výzvach a zdieľame aj niektoré riešenia. Ak vlastníte webové stránky elektronického obchodu a bojujete so SEO, tento článok je pre vás. 1. Napísať silný popis produktu Existuje niekoľko výziev s poskytnutím silného popisu produktu pre všetky produkty na vašich webových stránkach. Webová stránka elektronického obchodu sa zvyčajne skladá z tisícov výrobkov ... Čítať viac

Budúcnosť a hlasové vyhľadávanie

Hlasové vyhľadávanie: Čo prinesie budúcnosť? V kancelárii často diskutujeme o tom, ako technológia zmení náš každodenný život. Richard vie o všetkých novinkách, zatiaľ čo ja som pomalší a viac zdráhajúci sa technologickým zmenám. Naše diskusie sú dosť vášnivé. Takže, aký je Richardov názor na budúcnosť hlasového hľadania? Ako dominantné bude hlasové vyhľadávanie? A ako bude vyhľadávanie ovplyvnené? Rozprával som sa s Richardom, ktorý vyhľadáva jedine hlasom, aby vrhol svetlo a perspektívu vo veci hlasového hľadania. Tu zdieľame naše názory na to, ako by mohla vyzerať budúcnosť hlasového vyhľadávania. Hlasové príkazy majú veľký zmysel Richard má rád hlas. Rád hovorí so strojmi. ... Čítať viac

Keyword stuffing a SEO

Keyword stuffing a SEO? Zlý nápad! Existuje zdanlivo intuitívna ale v praxi nesprávna logika. Tá naďalej vedie marketingových pracovníkov na scestie, keď sa snažia optimalizovať obsah webových stránok pre SEO. Keďže vyhľadávacie nástroje sú navrhnuté tak, aby prijímali kľúčové slová ako vstupné a zobrazovali výsledky vyhľadávania, ktoré sú pre tieto výrazy najrelevantnejšie, môžete dôvod: „Prečo tieto kľúčové slová v čo najväčšej miere nepropilovať do môjho obsahu?“ No, pretože budete robiť oveľa viac škody než dobrého. Táto praktika sa nazýva keyword stuffing a kedysi bola v skutočnosti dosť úspešná. Pokým sa vyhľadávacie nástroje nestali múdrejšími a začali tieto stránky naopak penalizovať. Dnes, keyword stuffing vášho ... Čítať viac

5 chýb, ktoré ovplyvňujú SEO

5 chýb vznikajúcich značiek, ktoré ovplyvňujú ich SEO Internet je marketingovým miestom, kde si môžeme vybrať. Teoreticky je vhodné vytvoriť webové stránky, zábavu pri vytváraní obsahu a jednoduchšie ich zdieľať na sociálnych médiách. A napriek tomu, keď sa niekto chystá začať, zdá sa, že dosť bojuje. Rôzne časti hádanky sa celkom nestretávajú. Potom existuje SEO a jeho stále sa meniace pravidlá. SEO môže urobiť alebo zlomiť vašu digitálnu hru. Je to tiež niečo, v čom sa nové firmy často mýlia. Tu sú niektoré chyby, na ktoré sú vznikajúce značky obzvlášť náchylné. Čo môže mať negatívny vplyv na výkon vyhľadávačov. Dbajte ... Čítať viac

Presmerovanie a SEO

4 otázky o presmerovaní pre SEO Presmerovanie nastane, keď niekto požiada o konkrétnu stránku, ale dostane sa na inú stránku. Vlastník stránky často odstráni stránku a nastaví presmerovanie, aby poslal návštevníkov a vyhľadávače na príslušnú stránku. Oveľa lepší prístup, ako im podať nepríjemné, užívateľské skúsenosti s rozbitými 404 správami. Presmerovania zohrávajú veľkú úlohu v živote majiteľov stránok, vývojárov a SEO. Takže odpovedzme na niekoľko opakujúcich sa otázok o presmerovaní pre SEO. 1.      Sú presmerovania zlé pre SEO? No, to záleží, ale vo väčšine prípadov nie. Presmerovania nie sú zlé pre SEO, ale – rovnako ako toľko vecí – len ak ich ... Čítať viac

Taktiky riadenia návštevnosti webu

4 taktiky na riadenie návštevnosti webových stránok Nie je prekvapením, že riadenie návštevnosti vašich webových stránok je kľúčom k vyšším konverziám a zvýšeným príjmom. Koniec koncov, ak ľudia nenavštevujú vašu firmu online, určite nebudú dokončovať nákupy vo vašom elektronickom obchode. Zdá sa však, že každý podnik v roku 2018 prešiel all-in optimalizáciou pre vyhľadávače (SEO) s cieľom zvýšiť návštevnosť webových stránok. SEO je efektívna stratégia digitálneho rastu. Samotný Google viedol 72 percent celkovej globálnej návštevnosti vo vyhľadávaní na webových stránkach v minulom roku. Avšak, s rastom internetu a ďalšími spoločnosťami pokračujú boje o pozíciu č. 1 za rovnaké kľúčové slová, ... Čítať viac

UX a SEO?

Ako UX zapadá do SEO Existuje všeobecná mylná predstava, že SEO jednoducho zahŕňa budovanie odkazov a zahrnutie relevantných kľúčových slov do obsahu. Zatiaľ čo ide o dve dôležité stratégie, vyhľadávače potrebujú zobrať do úvahy oveľa viac pri zoraďovaní webových stránok. Prvky užívateľskej skúsenosti (UX) boli prenesené do SEO postupov. Je váš web rýchly, bezpečný a priateľský pre mobilné zariadenia? Máte kvalitný obsah, ktorý zaujíma používateľov a povzbudzuje ich, aby zostali na vašich webových stránkach? Je vaša stránka rýchlo načítaná a ľahko sa na nej naviguje? To sú všetky prvky, ktoré považuje spoločnosť Google a iné vyhľadávacie nástroje za rozhodovacie pri ... Čítať viac

Tipy pre SEO blog

SEO základy: Štyri základné tipy pre SEO blog V súčasnosti sú výhody blogovania nepochybne dobre zavedené. Štatistiky ukazujú: Firmy, ktoré blogujú majú o 67% viac potenciálnych zákazníkov než podniky, ktoré ho nemajú Obchodníci, ktorí uprednostňujú blogovanie, majú 13-krát vyššiu pravdepodobnosť, že dosiahnu pozitívnu návratnosť investícií v porovnaní s obchodníkmi, ktorí neblogujú Spoločnosti, ktoré publikujú majú o 97% viac odkazov v porovnaní so spoločnosťami, ktoré nepublikujú Webové stránky s blogom majú pravdepodobne 434% viac indexovaných stránok. Avšak, ak nemáte stratégiu SEO pre váš blog, určite tratíte. Výskumy ukazujú, že vedúci SEO majú úrodnú mieru vo výške 14,6%, v porovnaní s blízkym ... Čítať viac