26. júla 2018 SEO 24

SEO E-shopu

SEO výzvy elektronického obchodu

Výzvy elektronického obchoduPokiaľ ide o SEO, existuje veľa problémov, ktorými webové stránky musia prejsť. Problémy však závisia aj od typu webových stránok, ktoré používate. Pre webovú lokalitu elektronického obchodu je jednoduché, aby sa veci stali chybou, pokiaľ ide o SEO.

V tomto článku budeme diskutovať o týchto výzvach a zdieľame aj niektoré riešenia. Ak vlastníte webové stránky elektronického obchodu a bojujete so SEO, tento článok je pre vás.

1. Napísať silný popis produktu

Existuje niekoľko výziev s poskytnutím silného popisu produktu pre všetky produkty na vašich webových stránkach. Webová stránka elektronického obchodu sa zvyčajne skladá z tisícov výrobkov a do určitej miery sú automatizované. To vedie k nízkej kvalite SEO, pokiaľ ide o obsah a poskytovanie hodnoty čitateľovi.

Vyhľadávacie nástroje napríklad nájdu malý až zanedbateľný unikátny obsah na indexové prehľadávanie. S toľkými stránkami, ktoré sa môžu prehliadať a zaradiť, nebude mať žiadny nový obsah za následok žiadnu SEO expozíciu. Podľa prehľadov majú stránky, ktoré sa nachádzajú na prvej stránke Google, priemernú dĺžku 1890 slov.

Ako elektronický obchod musíte aktualizovať toľko informácií o produktoch, ako môžete, najmä pre produkty, na ktorých sa chcete zaradiť. Tiež skúste pracovať na duplicitnom obsahu a napísať jedinečný obsah pre všetky produkty, ktoré máte.

2. Nízka kvalita obsahu

Písomný obsah by mal byť vysoko kvalitný. Potreba vysoko kvalitného obsahu vzrástla po spustení Panda Algoritmu spoločnosti Google. Tiež, ako už bolo uvedené, skúste napísať jedinečný a ľahko čitateľný popis produktu.

3. Rýchlosť načítania

Rýchlosť načítavania webových stránok je jedným z hlavných dôvodov, prečo návštevníci opúšťajú webové stránky alebo ich nákupný košík. Ak používate web elektronického obchodu, nesmiete zanedbávať čas potrebný na načítanie webových stránok.

Stručne povedané, každá sekunda sa počíta a čím dlhšie trvá načítanie webových stránok, tým väčšia je pravdepodobnosť nižšej miery konverzie, vysoká miera odchodov atď. Ak chcete začať, musíte mať čas na načítanie webových stránok niekde medzi 2 sekundami a 3 sekundami. Čokoľvek viac ako 3 sekundy a začnete strácať svojich návštevníkov, čo na oplátku bude znamenať stratu príjmov.

Ak chcete vyriešiť tento problém, musíte získať dobrý hosting a potom urobiť nejaké vylepšenia webových stránok inštaláciou cache pluginov na jeho optimalizáciu. Ak si nie ste istí, ktorý hosting si vybrať, mali by ste prechádzať cez originálne web hosting recenzie na webe.

4. SSL

SSL je nevyhnutné pre všetky webové stránky a stáva sa dôležitejšou, pokiaľ ide o elektronický obchod. SSL je súčasťou technickej SEO a poskytuje nielen bezpečnosť, ale aj zlepšuje SEO v očiach spoločnosti Google.

SSL chráni obsah zdieľaný medzi používateľom a webovou stránkou. Okrem toho návštevníci pravdepodobne dôverujú webovým stránkam elektronického obchodu, ktoré majú SSL, pretože môžu využívať svoje spôsoby platby bez toho, aby sa obávajú krádeže údajov.

5. Správa používateľských recenzií

Pre začiatočníkov nájdete veľa webových stránok elektronického obchodu, ktoré nenechajú používateľom kontrolovať produkty ani spravovať recenzie správne. Tento prístup môže vážne poškodiť webové stránky SEO. Štúdia, ktorú urobila spoločnosť Yotpo, ukázala, že uvedenie recenzií na internetových stránkach elektronického obchodu viedlo k 30% nárastu za jeden mesiac.

Pre webovú lokalitu elektronického obchodu je nevyhnutné pochopiť, že existujú pozitíva i negatívy, ktoré umožňujú používateľom vykonať recenzie na vašich webových stránkach. Avšak, ak to vidíte z pohľadu SEO, je vždy lepšie mať na vašich stránkach povolené recenzie používateľov.

Tiež je potrebné spravovať recenzie, aby sa zabezpečilo, že majú lepší vplyv na vaše webové stránky SEO, takže nepovoľte len akúkoľvek diskusiu a vyhnite sa falošným alebo zbytočným recenziám, aby vaše webové stránky elektronického obchodu SEO ostali zdravé.

6. Návrh a redizajn stránok

Ďalšou veľkou výzvou pre webové stránky elektronického obchodu je správne prepracovanie stránok, ktoré reagujú a podporujú viacnásobnú veľkosť obrazovky. Mnoho nových webových stránok elektronického obchodu sa zameriava hlavne na získanie ich stránky online bez brainstormingu ich dizajnu webových stránok, optimalizácie pre SEO a používateľských skúsenosti.

Najväčšou výzvou je prepracovať webovú stránku po tom, čo má slušnú návštevnosť a obsah. Existuje obrovská zmena rastu, ak sa návrh / prepracovanie vykonalo správne.